Reakcia na: Kami #11075:
Ak je na linky do 2. pasma licencia od VUC, tak ich mozu kludne prevadzkovat v sucasnej trase. Nevidim dovod, aby jazdili na nadrazie. A pri trochu fantazie: napriklad na trase L51 mozu v ramci sucasneho cestovneho poriadku dat k existujucim spojom posilove autobusy v useku Sasova-lenin, obdobne na linky Kraliky/Kordiky/Riecka-BB dat k existujucim spojom posilove autobusy v useku Podlavice-BB (vnutromestska doprava medzimestskymi linkami je mozna i dnes, akurat tam bude nizsie cestovne)
?
Ale BTW: v tej zapisnici z 13.12 sa pise, ze linky ktorych sa ma dotknut zrusenie II. tarifneho pasma chcu zachovane v sucasnom rozsahu.
Kami
52 a 55 len po Kremnicku (v spicke pripadne az na AS)
51, 53, 54 a 56 po AS
Na autobusove linky by mohol priplacat VUC, mozno obce, TD by bola bez dotacie. Problem moze byt len prenajom majetku mesta - tie dve 15TrM si mozu nechat, ale bez trati doprava nebude.
Co by sa tym dosiahlo? Konkurencia a novy vietor. To predsa vsetci chcu, nie?