Za 100 milionov mohli dokoncit trolejbusovu trat na Sasovu a zacat prevadzku tych trolejbusov, ktore su dnes k dispozicii. Oni vsak radsej zrusia trolejbusy a za 250 milionov nakupia autobusy. Priam genialne.
Ostatne body - su tam dobre veci, ako nastup na vsetky dvere (o hosanna haleluja), ale bez dotacii, no uvidime ten rozsah prepravy. Teda uvidite.
Re #10826 JJ: Za kazdy kilometer dvojstopej trate si zapocitaj 15 milionov Sk a za kazdy klbovy trolejbus tiez tolko (za solo voz 10). To je celkova cena, ktoru by bolo treba zaplatit za znovuzavedenie toho, co v Bystrici teraz este je a co od noveho roka nebude.
Re #10827 S499.1023: Ano, Snopko a Korniet zavrazdili trolejbus. Banska Bystrica po dlhych 16 rokoch rusi trolejbusovu prevadzku. Kedze trolejbusy dostala darom od komunistov k 45. vyrociu SNP a zivotnost trolejbusu je cca 15-18 rokov, v Bystrici sluzila a dosluzila presne JEDNA generacia vozidiel. Doslova to budi dojem, akoby Bystricania nevedeli, co s nimi. Fakt to mala v tom 1989 dostat Nitra alebo Zilina.
Zaroven mozeme oficialne oznamit, ze EXPERIMENT PRVY SVOJHO DRUHU V CESKOSLOVENSKU - ZAVIEST TROLEJBUSY A NECHAT ICH V SPRAVE PODNIKU CSAD - SA NEVYDARIL.
Re #10828 JJ: Ale su aj opacne priklady, napriklad Ceske Budejovice (1948-1971, znovu postavene 1991). Lenze BB bude mat blizsie k Prahe ako k Budejoviciam, lebo BB je tak vytunelovana a bez prachov, ze ak teraz trolejbus zrusi, ani o 30 rokov nebude mat na jeho obnovenie.
Re #10829 Danny: "Budúci prevádzkovateľ musel okrem iného akceptovať cestovný poriadok navrhnutý mestom, maximálnu výšku potreby úhrady straty za výkony vo verejnom záujme na rok 40 miliónov Sk, ako aj prenájom 35 autobusov a 2 trolejbusov v majetku mesta minimálne vo výške ich odpisov."
No nazdar. Cize peniaze z jednej keseni do druhej a nikomu nic, ako doteraz A nutnost zachovat sucasny debilny CP (cize aj linky), no to ste si teda faaakt polepsili.
zastreľte vrahov! Kedysi som tu spomínal čosi ako defenestráciu,takže takto: Privezte dve vlečky hnoja a vyklopte ich pred radnicu, keď budú súdruhovia rokovať. Potom uchopte vidly a vyžente tie K*O*K*O*T*Y* (-y, množné neživotné) von oknami vidlami na zteč tak, aby teplé miestečka MsÚ vymenili za ešte teplejšiu kôpku čerstvého kravského exkrementu.... Iné si totiž nezaslúžia.
Ked sme sa cez prestavku (pred poradou poslaneckych klubov) rozpravali, bol som pri vas- vtedy som sa predstavil. -Hned pri dverach v sedo-farebnom svetri so zapinanim az na krk so sedymi mencestrovymi nohavicami-a ty si bol s Maciatkom pri tom okne so zaluziami.
Ach jaj
Radsej skus (alebo aj niekto iny) spracovat vystup z MsZ pre www. poslanec.sk Pan Huba tiez pomohol svojim dielom, tak mu treba tiez pomoct:
Jeho citat: "Bolo by dobre keby sme spolu s imhd informovali ludi o kladoch a zaporoch tohto riesenia! Vidite realne neposkytovanie dotacii od mesta na udrzanie zivota MHD v tomto rozsahu ako ho pozname?"
Ale ved si po mne aj sam kukal! Ma nehnevaj... Ked som sa obcas pozrel, tak si obcas pozrel i ty! (bola to ta cast balkona za hlasovacim platnom- este dalej ku stene)
Treba si este raz precitat tu spravu z TASR. Je tam uvedene, ze kralikovi pravnici to maju rychlo spisat, aby to bolo zachytene v zmluve: citát:
"Právnici však musia pripraviť zmluvu na
podpis tak, aby v nej boli zakotvené všetky podmienky, ktoré predstavitelia SAD
Zvolen prezentovali vo verejnej obchodnej súťaži i pred poslancami."
Teraz som si spomenul jeden závažný fakt z diskusie - pôvodne sľubovaná dotácia pre rok 2006 sa zo sumy 40 miliónov korún "scvrkla" už len na 31,8 milióna... ?
však malo by sa všetko, čo ponúkajú rýchlo zakotviť do zmluvy, aby potom nemohli cúvnuť... Aby to neskončilo ako pri stavbe mosta Košická v Bratislave, keď Doprastav vyhral vďaka (dumpingovej) najnižšej cene, ale tá sa počas stavby navýšila takmer o 1 mld. Sk...
jednoducho, rusenim ekologickej dopravy v meste sa nerespektuju rozvojove materialy MZP SR
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr
Ostatne body - su tam dobre veci, ako nastup na vsetky dvere (o hosanna haleluja), ale bez dotacii, no uvidime ten rozsah prepravy. Teda uvidite.
Re #10826 JJ: Za kazdy kilometer dvojstopej trate si zapocitaj 15 milionov Sk a za kazdy klbovy trolejbus tiez tolko (za solo voz 10). To je celkova cena, ktoru by bolo treba zaplatit za znovuzavedenie toho, co v Bystrici teraz este je a co od noveho roka nebude.
Re #10827 S499.1023: Ano, Snopko a Korniet zavrazdili trolejbus. Banska Bystrica po dlhych 16 rokoch rusi trolejbusovu prevadzku. Kedze trolejbusy dostala darom od komunistov k 45. vyrociu SNP a zivotnost trolejbusu je cca 15-18 rokov, v Bystrici sluzila a dosluzila presne JEDNA generacia vozidiel. Doslova to budi dojem, akoby Bystricania nevedeli, co s nimi. Fakt to mala v tom 1989 dostat Nitra alebo Zilina.
Zaroven mozeme oficialne oznamit, ze EXPERIMENT PRVY SVOJHO DRUHU V CESKOSLOVENSKU - ZAVIEST TROLEJBUSY A NECHAT ICH V SPRAVE PODNIKU CSAD - SA NEVYDARIL.
Re #10828 JJ: Ale su aj opacne priklady, napriklad Ceske Budejovice (1948-1971, znovu postavene 1991). Lenze BB bude mat blizsie k Prahe ako k Budejoviciam, lebo BB je tak vytunelovana a bez prachov, ze ak teraz trolejbus zrusi, ani o 30 rokov nebude mat na jeho obnovenie.
Re #10829 Danny: "Budúci prevádzkovateľ musel okrem iného akceptovať cestovný poriadok navrhnutý mestom, maximálnu výšku potreby úhrady straty za výkony vo verejnom záujme na rok 40 miliónov Sk, ako aj prenájom 35 autobusov a 2 trolejbusov v majetku mesta minimálne vo výške ich odpisov."
No nazdar. Cize peniaze z jednej keseni do druhej a nikomu nic, ako doteraz A nutnost zachovat sucasny debilny CP (cize aj linky), no to ste si teda faaakt polepsili.
Re #10831 mimi: na podkladoch sa pracuje.
Re #10845 Majkl: Aj ja mam dojem, ze ide o dumping. Bez dotacii od mesta znizit cenu listka na 14 a kupit za stvrt miliardy nove busy? Z coho?