dufam, ze mas pravdu. No ako sa pise v clanku, na ktory davam link, tak by to bolo na ukor autobusov, co by v konecnom dosledku nebolo zle. Radsej mat trolejbusy ako o 5 busov viac.
Aj tak pochybujem, že by Zvolen trolejbusy zrušil. Bol by to krok minimálne tak nepopulárny ako škrty spojov v januári a verejná odozva by tiež bola negatívna. Nehovoriac o tom, že ich odhad nákladov na vozokilometer je prehnaný a v reáli by to určite šlo aj hospodárnejšie.
A mimochodom, ako je možné, že BBDS zrazu nevadia vysoké náklady a prevádzková strata, ktorou sa pri rušení zliav a spojov tak oháňali? Ak je pre nich MHD skutočne tak stratová, ako donedávna tvrdili, prečo sa o ňu teraz tak bijú, namiesto aby celý úsek aj z vodičmi a vozidlami predali Zvolenu, nach sa spáli? Väčšina firiem je celá šťastná, ak sa stratovej divízie dokáže zbaviť.
Papyr kazdy si rad hrabe v tejto bananovej republike na vlastnom piesocku a nedaj boze, ak by sa k jeho valovceku dostal odjedat sok. Tak by to dopadlo s rozdelenim busov a t-busov v B.B.
Papyr: clovek je zvlastny zivocich. Tak sa vzdialil prirode, ze sa u neho niektore vlastnosti neprejavuju. Az ked je v krize ich moze u seba objavit; alebo skonci ako bezdomovec.
Nemusi to tak byt. Funguje to vo viacerych mestach v Polsku a Madarsku. Teda to, ze v ramci jedneho mesta robi elektricku dopravu podnik A a neelektricku dopravu podnik B (C, D, E...) Pokial sa im nastavi spolocna tarifa a spolocne cestovne doklady, tak s tym nie je problem. Lenze ktovie, ako k tomuto systemu pristupia Slovaci s ich maniou vsetko presne vykazovat a s ich nocnymi morami z toho, ze niekto by mohol nieco zneuzit...
Petik ja si nemyslim ze rozdelit prevadzkovatelov na autobusy a t-busy nieje vyhra. Je to dalsi dovod na zabo misie vojny medzi prevadzkovatelmi nesulad v cp nenadvazovani prestupov. Koniec koncov zas bude trpiet len cestujuci.
Ale velke nikoliv. Tecie im do topanok, tak sa snazia naslubovat hory-doly. Som sa ich svojho casu pytal, COMU budu sefovat, ked si vyzenu ludi z MHD. Nereagovali. Tak a uz je to tu, hrozi im, ze o MHD pridu a budu si musiet hladat novu pracu. Myslim, ze nielen mne sa z takych ludi obracia zaludok. Keby neboli v hre trolejbusy, Snopkovi a Kornietovi by som vylozene prial tvrde pristatie na dlazbe uradu prace.
Myslim ze s tym prisli az teraz, lebo cakali, ze sa nikto iny neprihlasil, a tak dali minimalisticku ponuku.
Zvolen ich zaskocil a teraz musia rychlo jednat.
Trolejbusy su len populisticke gesto, ktorym chcu vykopat zvolencanov z mesta.
Ja by som bol asi naozaj rad, keby mesto rozdelilo licenciu na trolejbusovu (BBDS) a autobusovu (ZV).
Co sa tyka odkladu o rok, suhlasim s tym, co napisal Kami #10557).
LUK: a myslis ze na to stihnu prist za rok? Nezabudaj ze je volebny.
Alebo inak. Kedy bude vhodnejsia situacia ako teraz, ked si svoje nazory vyjasnuju 3 strany - mesto, BBDS, SAD ZV? Prave teraz je prilezitost si vyjasnit co chceme a za akych podmienok.
"Ďakujem všetkým ktorým na zachovaní trolejbusovej dopravy naozaj záleží. Je to niekedy pri presviedčaní kompetentných ako boj s veternými mlynami."
a za čo??? Snahy o zrušenie trolejbusov už dlhé roky vychádzajú z Partizánskej, nie z ČSA... ? ?
A o boji s veternými mlynmi by sme vedeli tiež porozprávať svoje... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr