Ved mi dobre vidime, ako Vam nesmierne zalezi na Vasej MHD
UVEDIEM NIEKOLKO PRIKLADOV:
Pozrite si pozorne, na kolkych zastavkach chyba akykolvek cestovny poriadok!
Ja som nahodou objavil 3 taketo zastavky:
-Zvolenska cesta, pekaren, smer centrum
-Sasova, ihrisko, smer centrum
-Sasova, ihrisko, smer Sasova
A na zaver zhrniem doslova sabotaz linky 20!
(od 01/2005 zrusene vsetky spoje medzi 7:30 az 14:00 pre neznalych) :
1. Od 1.7. 2005, odkedy je novy CP na najdolezitejsej zastavke tejto linky, Namesti slobody, smer Sasova JE ODCHOD OPACNYM SMEROM!!! Teda casy su uplne na ****!
A by ma zaujimalo ako maju cestujuci zistit, kedy im ide autobus?! ? Uz takmer 5 mesiacov!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2. Na zastavke Karpatska, smer centrum p r a v i d e l n e sledujem, ze bus chodi aj o 3-4 min. v predstihu! (rozhodne poobede) Parkrat som ho chcel vyuzit, no viackrat mi usiel. A nie som zase ochotny trcat 10 min. v predstihu na zastavke. Keby si niekto nesedel na vedeni, tak by mohol odchadzat z konecnej o 3 min. neskor, ked uz chodi taky prazdny. Co vy na to?! Tymto sposobom uz skutocne (nielen) touto linkou bude chodit malo ludi..................................................
Ocakavam promtnu reakciu a riesenie nastolenych problemov. Ved vam zalezi na MHD, vsak?! ?
Este inak: Spravna firma by nedopustila, aby sa nejaka divizia stala takto stratovou. Schvalne pisem nedopustila. Tato firma to totiz sama do znacnej miery VYVOLALA.
Inak, samozrejme, aby bolo jasne: MHD sa neda urobit ziskova. Napriklad taky DPMP je ziskovy len preto, ze mesto do neho naleje rocne 75 milionov. Cize nielen Snopko s Kornietom, ale HLAVNE Kralik a jeho MZ, ktore trpi utkvelou predstavou, ze MHD nie je treba dotovat pokial mozno vobec, su na pricine sucasneho uboheho stavu bystrickej verejnej dopravy.
"Väčšina firiem je celá šťastná, ak sa stratovej divízie dokáže zbaviť." väčšina firiem by sa zbavila inej veci...a nemusela by sa potom zbavovať stratovej divízie... ?
Re #10573 klementis: všetky linky sú na hlavnej stránke... ?
dufam, ze mas pravdu. No ako sa pise v clanku, na ktory davam link, tak by to bolo na ukor autobusov, co by v konecnom dosledku nebolo zle. Radsej mat trolejbusy ako o 5 busov viac.
Aj tak pochybujem, že by Zvolen trolejbusy zrušil. Bol by to krok minimálne tak nepopulárny ako škrty spojov v januári a verejná odozva by tiež bola negatívna. Nehovoriac o tom, že ich odhad nákladov na vozokilometer je prehnaný a v reáli by to určite šlo aj hospodárnejšie.
A mimochodom, ako je možné, že BBDS zrazu nevadia vysoké náklady a prevádzková strata, ktorou sa pri rušení zliav a spojov tak oháňali? Ak je pre nich MHD skutočne tak stratová, ako donedávna tvrdili, prečo sa o ňu teraz tak bijú, namiesto aby celý úsek aj z vodičmi a vozidlami predali Zvolenu, nach sa spáli? Väčšina firiem je celá šťastná, ak sa stratovej divízie dokáže zbaviť.
Papyr kazdy si rad hrabe v tejto bananovej republike na vlastnom piesocku a nedaj boze, ak by sa k jeho valovceku dostal odjedat sok. Tak by to dopadlo s rozdelenim busov a t-busov v B.B.
Papyr: clovek je zvlastny zivocich. Tak sa vzdialil prirode, ze sa u neho niektore vlastnosti neprejavuju. Az ked je v krize ich moze u seba objavit; alebo skonci ako bezdomovec.
Nemusi to tak byt. Funguje to vo viacerych mestach v Polsku a Madarsku. Teda to, ze v ramci jedneho mesta robi elektricku dopravu podnik A a neelektricku dopravu podnik B (C, D, E...) Pokial sa im nastavi spolocna tarifa a spolocne cestovne doklady, tak s tym nie je problem. Lenze ktovie, ako k tomuto systemu pristupia Slovaci s ich maniou vsetko presne vykazovat a s ich nocnymi morami z toho, ze niekto by mohol nieco zneuzit...
Petik ja si nemyslim ze rozdelit prevadzkovatelov na autobusy a t-busy nieje vyhra. Je to dalsi dovod na zabo misie vojny medzi prevadzkovatelmi nesulad v cp nenadvazovani prestupov. Koniec koncov zas bude trpiet len cestujuci.
Ale velke nikoliv. Tecie im do topanok, tak sa snazia naslubovat hory-doly. Som sa ich svojho casu pytal, COMU budu sefovat, ked si vyzenu ludi z MHD. Nereagovali. Tak a uz je to tu, hrozi im, ze o MHD pridu a budu si musiet hladat novu pracu. Myslim, ze nielen mne sa z takych ludi obracia zaludok. Keby neboli v hre trolejbusy, Snopkovi a Kornietovi by som vylozene prial tvrde pristatie na dlazbe uradu prace.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Kami
Papyr #10561: reakcia na stres moze vyvolat aktivitu, prospesnu pre zivocicha aj pre jeho okolie.