Myslim ze pri tejto mizerii by bolo idealne, keby BBDS urychlene prislo s navrhom, ze bude prevadzkovat aspon trolejbusy (kedze ich zvolencania nechcu), ale obmedzene, to znamena v celodenne jednotnom intervale:
L1: 15min
L2+8: 30+30min
L3+9: 60+60min
L6: 20 alebo 30min
L7: 30min
Tym dosiahnu optimalne naklady na elektrinu a konecne sa ukaze, ze trolejbus nemusi byt az taky drahy. A zaroven sa tym zmeni aj rozmyslanie v buducnosti pri pripadnom projektovani novych trati.
Zvysne autobusy nech predaju do MHD a.s. a za utrzene peniaze sa zaviazu kupit nove nizkopodlazne trolejbusy (5ks), ktore budu nasadene na L1 a L3.
Pripadne si ich mozu presunut do Brezna.
Spicky na trolejbusovych tratiach sa zaviazu vykryvat Zvolencania autobusmi (takze Dannyho L43 z pred desiatich rokov by mohla jazdit v spicke pomedzi L6). Viem si to celkom dobre predstavit. Pripadne by takyto model mohli realizovat samotni zvolencania.
L1: 15min
L2+8: 30+30min
L3+9: 60+60min
L6: 20 alebo 30min
L7: 30min
Tym dosiahnu optimalne naklady na elektrinu a konecne sa ukaze, ze trolejbus nemusi byt az taky drahy. A zaroven sa tym zmeni aj rozmyslanie v buducnosti pri pripadnom projektovani novych trati.
Zvysne autobusy nech predaju do MHD a.s. a za utrzene peniaze sa zaviazu kupit nove nizkopodlazne trolejbusy (5ks), ktore budu nasadene na L1 a L3.
Pripadne si ich mozu presunut do Brezna.
Spicky na trolejbusovych tratiach sa zaviazu vykryvat Zvolencania autobusmi (takze Dannyho L43 z pred desiatich rokov by mohla jazdit v spicke pomedzi L6). Viem si to celkom dobre predstavit. Pripadne by takyto model mohli realizovat samotni zvolencania.
) sa prejavuje uz dlhsie - sasovske linky. Mozno je to z nudze cnost - s niecim musia jazdit a asi sa to da prelizovat na tych 8 rokov bez vlastnych prachov.
Danny
P.S.: Tych 40 melonov som uvadzal uz aj ja, ked som bol na jeho rozpravkach na Sitnianskej