Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Kami: Obchodny register by som nebral ako smerodatny. Moze im trvat aj pol roka kym tam nejaku zmenu zapisu. Myslel som ze mas nejake insider informacie.
Petik: co sa tyka Ostravakov, nic neviem, pravidelke kukam na OR SK, ale nic.

Pri 90 ma napadlo to iste, navyse by sa usetrilo na nafte. Interval 20 min pre 20ku je z dopravneho hladiska uplne bezbolestna a jednoducha zmena. Iny interval si vyziada vacsie zmeny a pripadne ine zaradovanie vozov. Ale to nie je asi nasa uloha. 🙂
Kami, nevies ci ti ostravaci uz zaplatili alebo ci sa uz aspon ukazali v podniku?
Zatial to nevyzera na ziadnu zmenu.
Presmerovanie 90 - jazdna doba by sa nepatrne predlzila ale obsluzena by bola vacsia cast Sasovej. Teraz ma priame spojenie s Radvanou len mala cast Sasovej.
Este keby tam bol nejaky gulaty interval (napr. 20min) a pripadne solo vozy. Tak by to bolo pekne.

Presmerovanie 91 - suhlas, stacilo by to v smere na Starohorsku (aj tak to rano v tomto smere asi vozi vzduch). A mozno by v tomto smere slo preklasifikovat na 91 viac spojov z linky 25.

K tomu linky 22 a 20 (v navrhnutej trase) v spickovom intervale 15min (na striedacku). Linka 20 by bola spickova, linka 22 celodenne rovnaky
interval.

Co sa tyka exhalatov a hluku - z Karpatskej sme ubrali 91 v jednom smere a pridali sme jednosmerne nepatrne vacsie mnozstvo spojov linky 20. Vyrovnali by sme to premenou niektorych 25 na 91 (jednosmerne). Zaroven by sme odtial presmerovali linku 90 (obojsmerne), teda v rannej spicke by sa exhalaty znizili.

Tolko moja fikcia.
Mozno ta 90 by stala za uvahu, proti presmerovaniu 20ky bol uz minule odpor, treba to niecim kompenzovat. S 91 by nemal byt problem (v smere na Starohorsku), 90 treba zvazit, co by presmerovanie prinieslo.
Ta 20 by cez Karpatsku sa mohla kompenzovat linkami 90,91.
Jednak by mala stara Sasova spojenie na Strieborne namestie (zastavka Dumbierska) a na druhej strane Danny by profitoval z toho, ze miesto 3 Ikarusov za hodinu by isli 3 solo Karosy na 20. (Hoci okruzna 20 by mohla byt aj v klb).
Bolo by dobre, keby 20 obchadzala doobeda v smere Karpatska-Rudohorska, poobede naopak.
Idealne by 20 mala rovnaky interval ako 22 a jazdili by na striedacku ale to by Danny zas nadaval:)

Ale viete si predstavit tych ludi v panelakoch pri starej ceste (tak ako zachadza 20 na otocku)? Tym chodili busy 2 metre od okien v slusnom stupaku.
Sorry, v tomto som egoista! Skus si rano v spicke vyvetrat izbu, ked mas blizko domu vypadovku! Takze ziadne 20- tky pod oknami vidiet nechcem! Otravuju nas linky 24,25,90,91,80, a plno aut.
Jardo: jedina elektronicka podoba CP o ktorej viem je odo mna. Pozri odkaz. IMHD, ani MHD BB taku neponukaju.

Danny: 3 solo vozy za hodinu navyse hadam znesies. Aspon budes rychlejsie doma. Rano by sa naopak nejake Ikarusy presmerovali po novej ceste, ako kompenzaciu pre teba 🙂
Kami! Potichu s tou 20- tkou! Lebo mi bude chodit popod okna, a to by ma slak trafil!Hoci z ich pohladu by to zly napad nebol. Prosim potichu!
A k tym Tescobusom: vo stvrtok chodia mimo normalneho az 3! 1- do Sasovej, kazde 2 hod v 1 smere,2- NEMCE A KYNCELOVA- ASI 2X za den a 3- PRIECHOD,SELCE,SENICA- par krat(ako doplnok 2.)
Nemoze mi niekto poslat meilom elektronicku podobu odchodou busou a trolejov v BB.

Dakujem
prave som sa zbavil vsetkych halierov 😃 Nemam ziadnu mincu ak neratam 2 x 10 leva a nejake forinty. 🙂

Linka 20 by sa kludne mohla stat priebeznou na sposob 26ky. Cize na Dumbierskej by zatocila ako 80ka a sla priamo na Karpatsku, ktora by bola len priebezna konecna a potom by linka pokracovala po povodnej trase na zel. stanicu. cas obehu by sa skratil na 40 minut, z coho mozme dostat krasny 20 resp. 40 minutovy interval. 22ka by sa v spicke natlacila na 20ku. Pri intervale 6 minut by 22 sla 5 minut po 20, pri intervale 8 minut by rozdiel medzi nimi bol 6 minut.
Vladimir: Hustak, cize Namestie H. Vajanskeho, je oblast od konca Dolnej ulice (ta ide od Namestia SNP), popri Banke Slovakia, Strojsmalte, asi po HVB banku a potom az po Hron. V podstate tam patri aj zastavka Stadlerovo nabrezie. Pozri si tiez fotky ^^^
Priznam sa, ze ani neviem, comu vy v BB hovorite Hustak. Ale ta "vec" moze byt predkontakt. V pripade, ze sa vyhybka neprehadzuje dialkovo, ale elektromagneticky (s prudom al. bez prudu), moze sa "prehadzovaci ukon" (nevedel som, ako inak to nazvat 🙂 ) vykonat priamo na vyhybke, alebo este pred nou na tomto predkontakte. Potom je logicke, ze tam trolejbus brzdi a naopak, pri vyhybke by uz brzdit nemal. (To, ze je to nova moderna vyhybka s "sipeckou" neyvlucuje, ze sa moze prehadzoval elektromagneticky!!!)
Petik: naozaj smutne.

Nevies kde presne ? Ktorym smerom, alebo pri ktorej zastavke ? Neviem si to predstavit.
Este sa vratim k vyhybkam.
Nepamatam si to teraz presne, ale zda sa mi, ze na Hustaku je tak 100m pred novou vyhybkou nieco na trolejoch, co tam predtym nebolo a trolejbusy predtym trochu spomaluju. A mam pocit ze tu vyhybku prehadzuje prave vtedy ked tade prejde. Netusite co by to mohlo byt?
Poculi ste uz tu silene smutnu spravu?
Petik: sam neviem naco su tie vsetky spinace, ale tlak palic sa tym asi nereguluje. Mohlo to byt este kurenie, ale fakt neviem.

Vladimir: ako som povedal, neviem ako to funguje zvnutra, preto som rad ze si to vysvetlil podrobnejsie.
Petik: Presne tak, povodny system je na elektromagnetickom principe. Jeden smer je na vyhybke vzdy predvoleny (pri vyhybke nutna znacka pre vodica, ktory smer to je). Ak chce prejst vyhybku v predvolenom smere, prechadza ju na volnobeh (bez prudu) a ak ju chce prehodit, prechadza ju "s jazdou" (s prudom). Obycajne pri tom brzdi a pridava sucasne. Odberom prudu sa zmagnetizuje cievka a prehodi vyhybku. Efekt je vsak kratkodoby, hned po prejdeni zberacov vyhybkou sa tato vracia do povodnej polohy. Preto tomu hovorime vratna vyhybka.
Nove vyhybky su nevratne a funguje na principe radiovych vln (dialkove ovladanie). Vodic ju ovlada tlacidlom. Postavenie vyhybky zobrazuje ukazovatel (maly displej so sipkou).
Zaujimavostou je, ze vyhybky starsich typov (aspon v Presove urcite) boli dokonca natolko citlive na odber prudu, ze trolejbusy museli pri prejazde nimi vypinat aj kurenie vo vozidle. V opacnom pripade vznikali take kuriozity ako napr. ze jedna palica sla jednym smerom a druha druhym...
Pri novych vyhybkach zase treba vhodne zvolit dosah vln, aby nedochadzalo k "prilis-dialkovemu" ovladaniu. V Presove sa nam to po instalacii prvych takychto vyhybiek "trochu" vymklo z ruk a trolejbusy nechtiac prehadzovali aj vyhybky o 2 zastavky dopredu 🙂

Teraz ma napada, na kolko frekvencii funguje bystricke prehdzovanie vyhybiek? (napr. v Presove su 2, v Pardubiciach 4)

Kami: Sorry, ze vysvetlujem este raz to iste. Nechcel som tym povedat, ze Ty to nevies vysvetlit alebo co, len som chcel este podrobnejsi vyklad 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.