O tej 34 sme sa uz kedysi bavili, ze by v smere do Podlavic mohla byt rozlisena pismenom, napr. 34A - po Podlavic, 34B - do Skubina a 34C na Mlynsku, cestou naspat staci 34.
Ja nie som velmi privrzencom velkeho poctu liniek, lebo potom sa v tom ludia nevyznaju a do neznamych liniek v zasade nenastupuju.
Priklad - vzhladom na vyluky v Prahe rozdelili linku 9 na 9 a 39, trochu sa lisia v koncoch.
Teraz chodi 39 poloprazdna - vsetci cakaju na 9; a aj preklady su na prd.
Ja nie som velmi privrzencom velkeho poctu liniek, lebo potom sa v tom ludia nevyznaju a do neznamych liniek v zasade nenastupuju.
Priklad - vzhladom na vyluky v Prahe rozdelili linku 9 na 9 a 39, trochu sa lisia v koncoch.
Teraz chodi 39 poloprazdna - vsetci cakaju na 9; a aj preklady su na prd.
).
Majkl
Ale pokiaľ ide o zmeny, to čo si dovolili ZSSK (slovenské železnice), nemá obdoby - za dobu platnosti grafikonu (1 rok) ho už 3. krát zmenili... a to skutočne stálo veľa peňazí (nové knižné cestovné poriadky, vývesky, zošitové CP, obehy vozidiel atď.)