Turistický autobus na Kráľovu studňu aj v roku 2016.
Premávka autobusu sa predpokladá v období od 30.4.2016 do 30.10.2016, navyše v mesiacoch júl a august pôjde aj skorý ranný autobus na Panskú kolibu. Cestovný poriadok ostáva z minulého roka - teda 6:30 na Panskú kolibu, 8:30 na Kráľovu studňu a 17:00 naspäť z Kráľovej studne do Banskej Bystrice.
Viac info tu: http://www.kralovastudna.com/sk/sk/sluzby/akcie/autobus
Ten stav je ukazkou nie lajdactva, ale uplnej absencie mozgovej kory. Lebo keby sa ten clovek co to robi aspon trosicku zamyslel nad tym co robi, tak mu napadne ze ak robi linku v polhodinovom intervale zo zastavky kam kazdu polhodinu pride nosna linka, tak to asi ma zmysel nadviazat. Ak uz nie ako pripoj, tak aspon tak aby cas odchodu sedel k casu prichodu. To nie je tazka robota, to nie je nieco hrozne narocne na vymyslenie, to je len vec pozadujuca sa zamysliet.
a zabudli pán vicebača dodať, že bude premávať pravidelne, v okrúhlych časoch, bez ohľadu na príchody MHD presne tak, ako to genitálne navrhli predošlý víkend. Ale hlavne že si odškrtneme- zaviedli sme. To je zmena v Banskej Bystrici, čo? Normálne sa už môžme len smiať na takýchto pseudoodborníkoch a na bábkovom vedení tohto mesta.
Re psie záprahy:
"Našli sme inú alternatívu, zabezpečili kyvadlovú dopravu, ktorá už prešla testom minulý víkend počas veľkého snowboardového podujatia organizovaného práve v stredisku Šachtičky," povedal Martin Turčan, 2. viceprimátor Banskej Bystrice. Kyvadlová doprava bude počas víkendu od 9.30 h premávať v pravidelných polhodinových intervaloch z veľkého parkoviska na Pieninskej ulici na sídlisku Sásová.
Aj počas nasledujúceho víkendu 20.-21.2.2016 bude premávať kyvadlová autobusová doprava na Šachtičky. Dôvodom sú preteky psích záprahov, ktoré sem boli presunuté z Králikov z dôvodu nedostatočných snehových podmienok. Bližšie info bude upresnené, známe je nateraz len to, že posledný autobus zo Šachtičiek pôjde v nedeľu o 18:00.
Stav autobusovej stanice k tomuto víkendu (keďže nikto tu nič nepíše ako by sa ani nič nedialo):
- provizórna výpravná budova ako najzápadnejší objekt celého areálu pôvodnej AS je už asanovaná, hoci dlho odolávala a dá sa povedať, že prežila ostatné časti AS (nástupišia a nedokončenú výpravnú budovu) asi o mesiac
- v dôsledku búracích prác na budove sa oplotenie areálu posunulo ďalej až do blízkosti čerpacej stanice, následkom čoho zanikol pôvodný peší koridor medzi dočasnou autobusovou a železničnou stanicou
- nová trasa pre peších je výhodnejšia a kratšia - v smere od dočasnej AS na ŽST vedie tak, že hneď za podchodom popod trať treba zabočiť vpravo a poza bývalé bufety stále paralelne s násypom trate dôjdete na ŽST. Povrch chodníka je spevnený, ale zdalo sa mi, že zatiaľ iba štrkom (drťou), no bola už tma, tak neviem presne.
Kyvadlová doprava dnes bola zabezpečovaná Karosami B952. Ja som tu síce dnes nebol, takže informácie mám len sprostredkovane. Reálne odchody zo Sásovej boli o niečo neskôr, napokon aj spoj zo Strieborného námestia zachádzal cez Sásovú, takže sa dali stihnúť aj prípoje z 21/22. Pred obedom išli spoje ešte poloprázdne, ale po 14. hodine už boli preplnené.
A záhada je vyriešená - (ne)prípoje kyvadlovky zabezpečuje intergalaktická super SAD Zvolen, ktorá opäť zas a znova jednoznačne dokázala, že absolútne ani len netuší, čo robí. A nech tu potom idú rozprávať o "propagácii" verejnej dopravy, keď sú neschopní sa ako vždy integrovať a skoordinovať aj sami so sebou ?
Veľmi pekné zábery z nášho historického centra a obhliadnutie do histórie 30 rokov späť. Musím povedať, že súčasné centrum je na tom omnoho lepšie - okrem opravených komunikácií a budov si veru dnes už neviem predstaviť taký ruch ako je počuť a vidieť na videu.
Škoda však toho sprievodného hovoreného slova - tak biedny komunikačný prejav som už dávno nepočul.
1. Linky odvšadiaľ všade - radšej jedna nosná linka s dobrým intervalom, než päť liniek, ktoré síce pokope vytvárajú celkom prijateľný interval, no každá smeruje inam. A vytvoriť nejakú zastávku / zastávky, kde by sa tieto nosné linky zbiehali a vytvorili možnosť prestupu...
2. Nočná doprava. Myslím, že v Banskej Bystrici žije dosť obyvateľov, aby sa oplatila 24/7 doprava, možno nie s hodinovým intervalom, no nech existuje aspoň možnosť cestovať po jedenástej.
3. Nastupovanie všetkými dverami a časové lístky. To snáď nepotrebuje komentár... Myslím, že tento systém, ktorý existuje, značne spomaľuje dopravu a je zodpovedný za časté meškania.
To je všetko, môj skromný, možno hlúpy názor.
?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.