Reakcia na: BB-Schuhu #51739:
A toto je ten zásadný problém hlúposti v BB. Niekto aj zamýšľa urobiť niečo prospešné, avšak pri realizácii akosi pozabudne domyslieť súvislosti a výsledkom je to, že kyvadlová doprava by mala zabezpečovať prepravu medzi nejakým centralizovaným zberným miestom potenciálnych účastníkov a cieľovým miestom podujatia. Ak takým miestom má byť napr. konečná zastávka na okraji sídliska, tak by logicky mala kyvadlová doprava povinne vytvárať prípoj k pravidelnej verejnej doprave. Kocúrkovská realita:
- príchody liniek MHD č. 21 a 22 na Pieninskú v x: 06 36,
- odchody kyvadlovej dopravy z Pieninskej v x: 00 30,
t. j. odíde to 6 minút pred príchodom a potom hlupáci čakajte zbytočne 24 minút; pritom stačilo zmeniť odchody kyvadlovky napr. na x: 15 45...
- príchody liniek MHD č. 24 a 25 na Strieborné námestie v x: 42,
- odchody kyvadlovej dopravy zo Strieborného námestia v x: 30,
t. j. odíde to 12 minút pred príchodom a potom hlupáci čakajte zbytočne 48 minút;
pozn. linky MHD č. 35, 36 sú na Striebornom námestí v x:00, č. 33 má chaotické odchody >> výsledok: ako sa dá na Strieborné na tú kyvadlovku človek dostať, pre koho je (asi treba prísť autom a odstaviť ho tam)?
Spiatočnú cestu neriešim, keďže príchody späť mi nie sú známe.
Takže možno dobrý úmysel, ale zlá realizácia s výsledkom výrazne horším, ako by mohlo byť. Dôsledok - menšie využitie a nabudúce to nebude ani tak, lebo sa skonštatuje, že to nebolo dosť využité...