Kam by ma hnali Podlavicania, keby miesto nezapamatatelnych 11 min intervalov a kratkych vozov by som im ponukol odchody vzdy o 00,15,30,45 a dlhy voz?
No, v podstate ma. Presov. Na zaciatku a na konci tamojsich cyklistickych chodnikov nie je namalovany iba symbol bicykla, ale aj symbol kolieskovej korcule. Ale nie je mi nic zname o tom, ze by niekde bol vyhradne korculiarsky chodnik.
Nebudem to uz zdlhavo rozoberat, lebo sme si svoje postoje dostatocne vyargumentovali a zjavne nechce ani jeden z nas ustupit. Takze je to uz skor na krcmovu debatu. Niekedy ked dorazim na nejaku stretavku imhd, tak to mozme prebrat:) Takze teraz len par poznamok:
1. Cas na nastup: je to od brucha. U dialkovych liniek som pocital viac casu, lebo sa tam naklada batozina, dlhsie sa plati, ludia sa lucia, atd.; u medzimestkych a dedinskych vacsinou vsetci vedia, kolko stoji listok, tak to ide rychlejsie, tieto spoje okrem toho zastavuju aj na inych zastavkach v meste.
2. Desatinne nastupistia: ked pocitam s priemerme, musim brat do uvahy desatiny. Ano, mozu vznikat kratkodobe odchylky od priemeru, ale v ramci 30minutoveho priemeru mi to az tak nevadi
3. Ukoncovanie liniek MHD na nadrazi: narazam na fakt, ze je iracionalne, ked vsetky nosne linky MHD koncia na nadrazi alebo na stanici. Toto je bystricke specifikum! Podobnu uchylku ma este bratislavska nocna MHD. L34 som odstranil z tejto konecnej spolu s L26 a to tym, ze som ich spojil do jednej linky!
4. Odliv cestujucich k zeleznici: toto som myslel ironicky.
Tých 75 % je orientačný údaj vychádzajúci z čísiel z Kamiho stránky, ktorý tam má evidovanú históriu i súčasnosť. http://www.kamim.sk/doprava/mhd/bb.php
Re #10717 Petik: "Okrem toho po dokonceni elektrifikacie zeleznice a zavedeni priamych zeleznicnych spojeni z BB vacsina ludi presedla z autobusov a aut na pohodlnejsiu zeleznicu"
HA HA HA Neuraz sa, ale vidno, že si už dlhšie odtrhnutý od tunajšej reality... Zločinecká akciová nastúpila cestu samolikvidácie a nejaká nezmyselná elektrifikácia tu šibnutím čarovného prútika nič nezmení. Povedz mi, kto by už cestoval vlakom, ak je to po a) časove dlhšie a po b) drahšie a po c) väčšinou aj tak musí prestúpiť??? Je pár takých ľudí, ale je ich fakt zopár...
"A ostane nam par patdesiatok, ktore umiestnime ku Smrecine. Ano, zburame tu nepouzivanu autoumyvarku!:) A navaznost MHD je vyriesena."
1. ak myslíme to isté, tak v tom objekte FUNGUJE autoservis
2. ak môžme nechať končiť linky MHD pri Smrečine, tak už rovno môžu ostať tam, kde sú aj teraz... ? Veď je to predsa kúsok... ?
3. vskutku "výborné" riešenie... časť liniek MHD bude končiť pri "strome na hornom konci" a druhá "pri strome na dolnom konci" a cestujúci lietaj a pátraj, ktorá kde... ☠
4. prečo všetko kúskovať?? Nemôže to byť všetko "pod jednou strechou"?? Len preto, že niekomu sa zažiadalo nákupného centra?? ?
Ja sa vam do toho nechcem vrtat, ale nastupistia niesu projektovane ako sikme, resp kolme ale pozdlzne. A v PO aj KE na takychto nastupistiach sa v spicke bezne stava, ze pri jednom cisle stoja dve vozidla za sebou a nestava sa ze by sa nepomestili... V KE som videl pri nastupisti pre 4 autobusy az 7 vozidiel a nikto s tym problem nemal...
Na druhej strane, nemyslim si ze by bol velky problem aj niekedy v buducnosti rozsirit pocet nastupist o 6 (resp 3) namiesto toho zeleneho pasu...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.