TO PODĽA MŇA VOBEC NESTAČÍ OZNAMOVAŤ TU LEN ZMENY. Pochybujem, že by tu bol v tom prípade jediný užívateľ, ktorý si zapisuje všetky zmeny - nové podpisové miesta a dopisuje ich do svojho zoznamu. To by ani k ničomu neviedlo, načo by to komu bolo, keby to mal len pre seba? Veď všetci skalní na tomto fóre (Z Bystričanov si ich odhadol na 10) si prinajmenej vedia stiahnuť petičný hárok aj z webu a naviac osobne poznajú členov petičného výboru.
Si webmasterom tejto bystrickej odnože. Nedala by sa tu spraviť osobitná pododnož napr. len o petícii? Chápem, pre mnohých fandov by bola nezaujímava, ale iste by slúžila rozširovaniu petície a všetkého súvisiaceho s ňou (Napr. ak v pondelok vyjde z garáží aj SAD BBDS - ako horúce strely a niektorí ľudia začnú byť spokojnejší)
Priznám sa, že istým sposobom parazitujem na cudzom fóre, ale je to v záujme veci a dovolím si povedať aj nás (A na tom fóre už nechávajú 4 roky takmer všetko). A nemám dostatočnú predstavu o náročnosti (odbornej a časovej) práce webmastera.
Tak dúfam, že to zvášiš a že aj niekto iný podporí aj moj návrh, ABY SA AJ VEREJNOSŤ ĽAHKO DOZVEDELA KEDYKOĽVEK, kde sa všade dá podpísať petícia - aj z tejto stránky a to aj nezávisle na mojich linkách, ktoré tu za tým účelom budem dávať. Vďaka za pochopenie.
Danny: ak by si Zvolen fakt objednal plynove Karosy, nebol by tu taky krik. Karosa totiz na plyn vyraba iba Citelis. Potom by vsak investicia nebola 250 - 300, ale 500 mil. Sk!
Cestovatel: vozidla 1.1. ani len nevysli z vozovne nacas, to ostatne je len pokracovanie.
Skarpo. Tie elektricke lokomotívy na železnici tu maju doraziť koncom roka. Tymto si mi trochu nahral na smeč. Par príspevkov nazad som o tom písal,- teda elektrifikáci trate Zvolen BB. Len verim, že Ti ta parafraza nevijde do bodky. myslim na trolejbusy.
Pokračovanie :
Citát : "Místní dopravní závod 901 ČSAD se sice stal čtrnáctým provozovatelem trolejbusové dopravy v Československu, ale zároveň prvním, který v tomto oboru narušil dosavadní hegemonii městských Dopravních podniků. Názorně se tak ukazuje, že zavádění elektrické trakce (a zvláště trolejbusů) nemusí vyvolávat vznik specializovaných dopravních organizací. ? ? V podmínkách Středoslovenského kraje navíc existuje logická návaznost v podobě připravované výstavby trolejbusových sítí v Žilině, Považské Bystrici a dalších městech. Také zde by se měly budoucími provozovateli stát místní dopravní závody ČSAD." ?
Skoro to dopadlo tak, ako to bývalo s autobusmi : nové do BB, vyradené rozposlať po kraji ? .
nikto nepovedal, že nemôže, ale to čo tu zatiať SAD Zvolen predviedol, je zrelé na okamžité odobratie licencie. A to čo predviedlo mesto, zase na trestné stíhanie a predčasné voľby. Ako sa vôbec môže podpísať zmluva od 1.1.2006 s niekým, kto verejne dopredu deklaruje, že to nebude schopný od 1.1.2006 robiť tak, ako sa zaviazal??? ?
Citát : "Nedejte se zmást titulkem - elektrické lokomotivy v středoslovenském krajském měste opravdu nenajdete. Vyjdete-li však dnes z nádražní budovy, narazíte na velkoryse řešené "třítrolejné" nástupiště trolejbusů městské hromadné dopravy. Tento ekologicky čistý, spolehlivý a moderní dopravní prostředek dostali banskobystričtí obyvatelé u příležitosti letošních oslav 45. výročí SNP."
Dovolím si parafrázovať na situáciu, ktorá čoskoro nastane :
"Nedejte se zmást titulkem - trolejbusy v středoslovenském krajském měste opravdu nenajdete. Vyjdete-li však dnes z nádražní budovy na nástupiště, narazíte na nové elektrické lokomotivy v čele vlaků." ? ? ?
ale neviem, preco nemoze v BB premavat aj BBDS aj SAD-ZV, alebo trebars aj SAD-michalovce. Myslim, ze potom by si kazdy z nich zacal vazit zakaznika...
Ak nie ste registrovany na blogoch SME (registrácia platí jedna pre všetky stovky blogov) a nechcete sa zatiaľ zaregistrovať, napíšte prosím tu, ako by ste mu odpovedali. Prenesiem to tam. Vďaka.
Len taka menšia úvaha. Hoci z ineho súdka. Vieme všetci, (určie väčšina), že sa po dlhších peripetiach konečne Eleektrifikuje železnièná trať ŽSR ZVOLEN - Banska Bystrica. Železnice by to finančne nezvládala, ale našlo sa riešenie v podobe podpory z fondov EU. Info-tabula je ne želez.stanici v parku. Dokončenie by malo byť koncom tohto roka. Pytam sa: Prečo asi sa elektrifikuje trať? No predsa aby bola ekologická doprava a urcite v tom je aj ekonomika. Úvahy sú aj o zdvojkoľajnení tejto trate. Myslite, že by sa na toto vyhadzovali ťažke 100-miliony??? To určite nie. (V staršich príspevkoch so o tom niečo krátke našiel.) Ja si len kladiem otázku? Keď sa dokončí elektrifikácia tejto trate, hoci budu určite aj straty, tak to po roku, dvoch, desiatich budu rušiť a prejde sa nazad na dízel? alebo nebodaj na paru? To bude kultúrnejsie, ekologickejšie, ekonomickejšie cestovanie???????? Odpoveď si každý utvori sám. Ja len toto píšem preto, aby naši páni radní, menežment SAD Zvolen, keď už tu chcú prevádzkovať mestsku dopravu vBB, prečo nechcú ponechať TROLEJBUSY v prevádzke,, ktore sú určite ekologickejšie, rozšírením trolej-liniek aj ekonomickejšie? Ale nie. Oni nás budú kŕŕŕŕmiť nezmyslami, že autobusy hoc aj euro-4 (apropoooo kde su?) hoc aj na plynový pohon su ekologickejsie, zdraviu a našim pľúcam menej škodlivé ako trolejbusy. Bolo tu aj na inych forach zverejnené dosť takých bludov aj porovnávaní, aj navr na otestovenie v uzavretom priestore z trolejbusom aj autobusom. Je my z toho na .............. Radcej to nenapíšem. Zatiaľ toľko. Potreboval som to napísať, bo by ma porantalo.
Súhlasím, tie linky tu už neuverejňujem. Pri každom mojom pripojení sa na internet (niekoľkokrát denne) aktualizujem - dopĺňam tie linky, ale na osobitnom quazi diskusnom fóre (osobitnej téme na inom diskusnom fóre, kde sa dajú otvárať v neobmedzenom počte a bez AKEJKOĽVEK cenzúry, či moderovania). Tu budem dávať len link na ten monitoring:
mohol by si dať link na verejné odpisové miesta aj do: "Petícia za záchranu trolejbusov v Banskej Bystrici" a denne aktualizovať? Alebo priamo do tej sekcie tejto stránky? Ja by som Ti tie aktualizované miesta mohol pri každej zmene, o ktorej by som sa dozvedel, najneskor do 24 hodín posielať e-mailom.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.