Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Petik #12728:
nesúhlasím s Tebou... 51% akcií BBDS vlastní ešte stále Fond národného majektu - teda tento štát, teda my všetci... A obstarávali sa tiež z peňazí nás všetkých...
Reakcia na: Petik #12728:
Rychlejšie píšeš ako čítaš, prepáč... Táto výzva je veľmi dôležitá, sadni si a kľudne čítaj! ?
Reakcia na: poslanec.sk #12727:
Tie trolejbusy zial nie su nase ani nam nepatria. Keby boli nase (mestske), tak by dnes pravdepodobne jazdili, alebo by aspon akutne nehrozilo ich zrusenie.
Vážení priatelia ? (použijem obľúbené oslovenie pána Tomana)

situácia je vážna, ale nie zúfalá!

Zúčastnil som sa ako jeden z občanov protestu vo VÚC (bol som dokonca jeden z trojice, ktorých vpustila ochranka na "verejne" zasadnutie zastupiteľstva, na ktorom sa pre verejnosť z 200 miest našli slovom tri miesta, aj to po primátoroch ktorí náhodou neprišli !!!)

Prejavili sme svoj názor ako občania, tvrdo, rázne - ale korektne. Nenarušili sme rokovanie, neobmedzovali ostatných poslancov. Ale UPOZORNILI SME CELÉ SLOVENSKO NA BORDEL ČO TU V BB MÁME! Ako? - Cez médiá! Čo dnes nie je v hlavných správach, to ako keby neexistovalo. Ale to nebol jediný cieľ.

Cieľom bolo najmä pomenovať vinníka! Ešte stále si myslíte že primátor s mesačným platom 70 - 90 tisíc korún a niekoľkodesaťtisícovými ročnými odmenami ZA NIČ NEZODPOVEDÁ a za NIČ NEMOŽE???

"Banskobystrický primátor Ján Králik bude mesačne poberať základný plat približne 90 tisíc korún. Poslanci mu na dnešnom rokovaní mestského zastupiteľstva pridali 45 percent. Zároveň Králikovi odsúhlasili aj odmenu za minulý rok vo výške 25 percent z 50-tich percent súčtu jeho platov za vlaňajšok." (Nový čas, 26.4.2005)

Je najvyšší štatutár mesta, právne zodpovedný, čosi ako riaditeľ vo firme. Muroň je jeho priamy podriadený a šéfuje celému úradu, je to úradník zaplatený z našich daní! Je to náš zamestnanec! Sú to naši zamestnanci! Sú povinní pracovať pre nás kvalitne a zodpovedne!

To čo vidíte dnes je kvalita a zodpovednosť???

Na základe protestu vznikla nová občianska iniciatíva "Občania mestu", občanov ktorí už ďalej nemienia tolerovať túto lajdáckosť a rozhadzovanie NAŠICH PEŇAZÍ! Naštartovali sme ZMENU, lebo sa už na to nemôžeme dívať. www.obcania-mestu.szm.sk

NEJDE O POLITIKU, IDE O OBČIANSKE POSTOJE!

Je čas, aby ste sa aj vy, mladí, starí, zapálení pre troleje, MHD, INÚ KVALITU ŽIVOTA rozhodli pre AKCIU a začali KONAŤ! Petícia je málo!

Je potrebné začať robiť VIDITEĽNÉ PROTESTY, PRESVEDČIŤ OSTATNÝCH ŽE TROLEJ STOJÍ ZA ZÁCHRANU!

Ale nie za jedného alebo druhého dopravcu!

Za VRÁTENIE TROLEJBUSOV OBČANOM! Sú to NAŠE TROLEJBUSY, PATRIA NÁM a LEN MY ROZHODNEME ČO S NIMI BUDE!!!

Troleje ma zmysel vrátiť mestu len pri zároveň ABSOLÚTNEJ ZMENE SPOSOBU riadenia mesta Banská Bystrica

Tento protest musí byť cieľavedomý, nestranný, nezávislý, nemanipulovateľný!

Za záchranu trolejov a ich prinavrátenie mestu je nutné urobit čokolvek zákonné!

Aj dokopať Králika k zodpovednému ministrovi, alebo najlepšie priamo k výpravcovi vlakov Dzurindovi, je dopravák, pochopí občanov - pred voľbami, určite!!! :))

TREBA NEJAKO ZRUŠIŤ CHYBNÚ PRIVATIZÁCIU A POMOCŤ BANSKEJ BYSTRICI S EKOLOGICKOU DOPRAVOU. IDEME DO ÚNIE ČI DO TURKMENISTANU??

ALE TREBA POVEDAŤ AJ JASNE ŽE KRÁLIKY TU UŽ SKONČILI S POKUSMI NA OBČANOCH!!! MUSIA NAPRAVIŤ SVOJU CHYBU A ABDIKOVAŤ!!!

Verejnosť musí pomôcť mestu prinavrátiť troleje občanom. Dá sa skoro všetko, aj čo sa zdá takmer nemožné, len si musíte stanoviť jasný cieľ, ktorý chcete dosiahnúť...

❤ Držím nám všetkým palce a verím že táto výzva tu nezapadne do zabudnutia! ❤

Jaroslav Huba, občiansky aktivista z Podlavíc, administrátor stránok www.poslanec.sk a www.ova.sk
pri vniku tohoto dopravného chaosu - predstavilo vôbec niekedy MsÚ nejakú koncepciu MHD pre mesto BB a z toho vychádzajúcu stratégiu? Veď to sú základné podklady pre vyhlasovanie akejkoľvek súťaže? Brrr, až sa bojím pomyslieť na to, že všetko sa robí len tak... ? ? ?
Reakcia na: 81-71 #12690:
Vy asi nie ste z BB,spravne uvazujem,vsak? Inak by ste nemohol postavit otazku tak,ze teraz nie je dolezite,ci trolejbusy ano,ci nie? Prave teraz sa "lame chlieb",mozno neskor uz nebude o com..?!
Miro áno má môže prinútiť vodiča k nepokračovaniu v jazde, zobrať technicky preukaz a dať podnet na začatie správneho konania, ked že sa jedná o priestupok, konanie prechádza do kompetencie Krajského uradu a ten rozhodne o sankcii.
Reakcia na: mimi #12721:
Ďakujem za vysvetlenie. A má polícia reálnu právomoc niečo robiť, keď autobusy jazdia v rozpore s týmito predpismi? Napríklad im na mieste zakázať jazdu s cestujúcimi?
Miro a ešte som zabudol bez zákonného poistenia nemôžeš do premávky s autom, nie to ešte s autobusom plným ľudí. Ak by sa nebodaj niečo stalo, tak by to bolo na trestný čin verejného ohrozovania.
Miro vysvetlím tì to. Pokiaľ má vozidlo prepravné značky a jazdí s mimi v premávke, je povinný ho do 7 pracovných dni zaradiť do evidencie. Prepravné značky musí mať riadne upevnené. Ak má vozidlo značky prepravné vyvozné táto značka platí na území cudzieho statu 15 dní do vtedy musí vozidlo zaradiť do evidencie a zaplatiť zákonné poistenie. Značka musí byť na vozidle riadne upevnená. Toto kontrolovala polícia u nových Zvolenských autobusov.
"Normálny režim" MHD v praxi: spoj L24, ktorý má podľa CP zo zastávky Úsvit odchod 7:18 išiel kto vie kedy, nakoľko vozidlo o 7:20:31 (garantovaný časový údaj) ešte len odchádzal zo zastávky Úsvit v smere Mládežnícka (odchod podľa CP 7:05) s meškaním +15:31 min. Zhruba 1 minútu po ňom išiel aj posilový spoj. Napriek peknej snahe podotýkam, že žiadne posilové spoje v schválenom cestovnom poriadku nie sú a teda premávajú v rozpore s ním!
Reakcia na: 81-71 #12690:
problém je práve v takýchto názoroch, že poďme riešeiť momentálny problém. Ten samozrejme je nutné vyriešiť, ale zásadnou je skutočnosť, že v tomto meste neexistuje koncepcia rozvoja MHD a teda nikto nevie, k čomu chceme dospieť vo všeobecnosti, ako aj v konkrétnych rokovaniach s potenciálnymi dopravcami. Práve uvažovanie "riešme problém, keď vznikne a to bez toho, aby sme si videli ďalej, ako na koniec nosa" nás stále vedie k tak obrovskej nekvaklite celej mestskej doprave, k akej dnes dospela. A všetci dobre vieme, že keď sa aktuálny problém zažehná (uzvretím zmluvy na príslušný rok), nikto sa ďalej koncepčne nezamýsľal a dopredu nepripravoval podklady pre ďalšie rokovania o zlepšovaní MHD. A po roku sa situácia opakovala znova. Jediná snaha bola tá obchodná verejná súťaž, ktorá však z dôvodu nemožnosti vychádzať z koncepcie rozvoja MHD, ktorá neexistuje, skončila podľa môjho názoru totálnym fiaskom, keď v nej neboli jasne stanovené podmienky, rozsah dopravy a predovšetkým kritériá výberu. A predovšetkým sa do praxe nedostalo množstvo podmienok, ktoré v súťaži deklarované boli. Hlavnou je fakt, že sa jednalo o výber dopravcu na zabezpečenie Trolejbusovej A autobusovej dopravy s možnosťou uzavrieť zmluvu samostatne na trolejbusovú A samostane pre autobusovú dopravu. Napriek tejto skutočnosti zmluva na trolejbusovú dopravu nebola vôbec uzavretá v rozpore so základnou podstatou súťaže.
Reakcia na: mimi #12717:
Aké problémy konkrétne?
A to im polícia nemôže zakázať jazdiť s týmito značkami?
adrive áno tà značka čo si videl je naozaj prepravná ešte k tomu vyvozná. Bystrická polícia by tì vedela porozprávať aké problémy im Zvolenčania robia tým, že na takýchto značkách chodia na linkách Mhd.
Reakcia na: jmx #12712:
to si pis ze mesto pekne zaplati za svoje ciny! A sankcia za trolejbusy (majetok) bude urcite rychlejsia.
Dnes som z okna linky 34 videl pri národnej v smere z centra pravdepodobne prímestský celkom pekne zašpinený autobus, ktorý mal SPZ E 58 23 E. Nie je táto ŠPZ náhodou prepravná? Bolo to cca 6.30. MHD to nebola, lebo by stála na zastávke. Bol to taký klasický biely autobus na spodu s modrým pásom. Iba tipujem: patril SAD ZV..
Reakcia na: T_m #12713:
Tie zájazdové autobusy v ramci MHD su super, tusim take daco podivne maju aj v Nitre, take skvosty sa malokde vidia, este ze mam BB a NR ?
Reakcia na: T_m #12710:
proto ta na narázka na "otocení kouzelným prstenem a minulost je preč" ... jenze kouzelný prsten není a tím pádem by mela nyní nastat jednání a zvazování rizika nákladů na likvidaci či dalšího rozvoje elektrické trakce (náklady totiz nespocivají jen v likvidaci trakcniho vedeni, ale realne tez v soudnich sporech nejen ze strany dopravce, ale myslim z ohledu dosud poskytnutych dotaci na rozvoj trakce ... v tomhle, ale prenecham prostor k vyjadreni slovenskym odbornikum znalych mistni legislativu) Pokud bude mesto delat mrtveho brouka tak si tim asi nepomuze a bystricania pak budou moc dobre vedet komu ve volbach skladat ucet
bart sme mali páni nato aby pod rozhodovali za mesto. Keby máme tu možnosť tak by sme urobili všetko preto, aby bol DPMBB aj z odkúpenýmí trolejmi a autobusmi a vyhadzané komplet vedenie Sad Bb. Ked že poslanci MSU na pár vínimiek hluchí slepí, ťažko sa niečo zmení.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.