Ak si DPMBB objednal vozidlo bez toho aby pozadoval jeho homologizaciu, tak ten kto tu zmluvu podpisal by si zasluzis aspon 5 vypovedi. Pevne verim, ze to tak nie je, ale vzhladom na to ako dlho sa nic nedeje zacinam mat pocit ze tam moze byt nejaky problem.
Banská Bystrica získala tisíce eur na strategický dokument pre dopravu http://busportal.sk/modules.php?name=article&sid=11484&secid=1
"ďalšou aktivitou v tejto oblasti je spracovanie špecifického dokumentu Plán udržateľnej mobility funkčného územia Banskej Bystrice (PUM)."
Obávam, že naše vozidlá s výzbrojou od Rail Electronic sú akýmsi medzičlánkom vo výoji a homologizovať niečo, čo možno ani nebude v sériovej výrobe, neviem, neviem.. Stále nie som úplne presvedčený, či vôbec tieto vozidlá aj reálne vyjdú niekedy do premávky. Uverím, až keď uvidím.
zmluva na webe DPMBB zverejnená nie je (okrem kúpnej zmluvy na 3 kĺbaky a 1 sólo sú tam už väčšinou len úverové dodatky), takže ktovie čo za mačku vo vreci to kúpili. Ale jazdiť to malo už v lete: http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=10890
Vieme niečo viac o homologizácii pražského parciálneho trolejbusu SOR TNB 12? Osud banskobystrických vozidiel sa zrejme bez jej ukončenia ďalej nepohne, i keď principiálne ide o územie iného štátu, ale ktovie ako to je.
Od noveho GVD zial konci aj to okyptene lozko Praha-BB-Zvolen.
Tiez sa zda, ze koncia lozka do Kyjeva (minimalne Praha-Zilina-Kyjev nebude).
Bude sice premavat lozko Praha-BA-ZV-Presov, ale s prichodom/odchodom do Zvolena medzi 2-3 rano to asi nebude to prave orechove.
Metropol - z toho sa stane dost parodia na nocny vlak.
Podľa vyjadrenia dopravcu, vodič nemal vôbec daný spoj vykonať, nakoľko nebola upravená cesta. Tak hovorí teória, avšak všetci vidíme, že realita je častokrát iná. V drvivej väčšinej sa vodiči v snahe odviesť cestujúcich pokúšajú ísť s autobusom až potiaľ, kam to ešte ako-tak ide.
V predchádzajúcom príspevku som mal na mysli iba parciálne trolejbusy SOR TNB 12.
Vieme, že SOR vyrobil v roku 2009 aj jeden obyčajný trolejbus SOR TNB 12 s výzbrojou Cegelec, ktorý sa v odbdobí 29.3.2010-1.4.2010 testoval aj u nás v Banskej Bystrici a napokon skončil v Ostrave. Dokonca bol aj kĺbový SOR TNB 18, ktorý taktiež skončil v Ostrave. Pokiaľ sa nemýlim, tak všetky ostatné trolejbusy SOR už boli s výzbrojou Škoda.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.