Sa mi strasne paci ked niekto hodnoti nieco v com ani len nesedel a uz vobec tym nesiel.. mozes hodnotit dizajn, parametre, ale trolejbus ako celok tazko zhodnotis.
Mne napriklad ten dizajn pride divny, ale netrufam si povedat ze je to zly trolejbus kedze som v tom este nebol..
boSORky?? Paródiu na mestský čiastočne nízkopodlažný trolejbus nech si nechajú.. ? Som sa dopočul že to má prevodovku.. ? No tomu nehovorím trolejbus.. A proste vela nedostatkov.. no..
To už radšej počkať a kúpiť dačo poriadne.. (Škoda 28Tr, Solaris Trollino) ?
V Bystrici je zakladom klbova verzia, pretoze ked sa spustali trolejbusy, tak MHD vyuzivalo ovela viac ludi ako dnes. Dnes, ked je spickovy interval 12 minut, tak to by som tam radsej videl solo pri nejakom atraktivnejsom intervale. Dnes uz kazdy druhy vlastni auto, Bystrica je male mesto, takze sucasne intervaly povazujem za hazard v boji o cestujucich.
Pri trochu vacsom pocte solo trolejbusov by som napriklad rad videl dokonale preklady medzi L1 a L6 s tym, ze klby by prechadzali na tu linku, kde je v danom case vacsi dopyt po MHD.
Podľa môjho názoru, v čase keď bude obnova trolejbusového parku v BB aktuálna v zmysle podnikania konkrétnych krokov, budú vo výrobe SOR NT 18. Tento model som si vymyslel, ale očakávam, že vývoj pôjde týmto smerom. Podľa mňa je viac než isté, že SOR nezostane iba pri výrobe sólo trolejbusov. No ale najskôr je potrebné zabehnúť výrobu sól.
no až na tie SORotrolíky súhlasím. To radšej rekonštruovať stále 14Tr. Ale v BB je u trolíkov základom kĺbová verzia 15Tr, takže si myslím že nákup sólotrolíkov nie je vôbec aktuálny...skôr kĺbov. Tak uvidíme, čo to nové uvidíme a kedy... ?
Gratululem BB k 20tim rokom spustenia prevádzky. Nie som síce z BB ale mám tam príbuzenstvo často teda BB navštevujem.
Preto sledujem vúvoj dopravy i tu.
Je veľmi dobré že sa troleje v BB udržali. Za tých 20 rokov by sa už však aj mohlo pomýšľať na nákup nových vozidiel. Na začiatok aspoň zo 3x SOR TN12. Tak by sa mohli vykonávať garantované nízkopodlažné spoje na linke 1 a 3 k nemocnici.
Veľmi by ma potešilo keby sa doprava aj v BB začalo približovať 21. storočiu.
Je to krásny pocit, že práve dnes uplynulo presne 20 rokov, ako urobil prvý banskobystrický trolejbus 1001 svoju prvú jazdu "pod napätím". Myslím, že za tých 20 rokov sa udialo toho veľmi veľa, preto by si mal dnes každý prečítať históriu zverejnenú v 11/2007. Je tam to podstatné, čo by sa patrilo vedieť o histórii banskobystrických trolejbusov. Patrí im veľká vďaka, bez nich by toto mesto nebolo tým pravým. Aj keď súčasné vyhliadky sú zväčša pesimistické, pevne dúfam, že raz sa trolejbusy dostanú aj na miesta - kde mali pôvodne jazdiť už od začiatkov svojej prevádzky (čiže do Sásovej). Tiež by som doprial BB nové trolejbusy, avšak vozidlá 1001 a 1501 nech jazdia čo najdlhšie, pretože im patrí prvenstvo ?
Samozrejme, že je to veľmi dobré. Som rád, že dopravcovia (príp. lepšie povedané VUC v prípade autobusovej dopravy) toto pochopili. Tu nejde totiž o zvýhodnené cestovanie z/do školy, ale tu ide o to že študent za normálnych okolností nemôže pracovať riadne na plný úväzok (iba ak tak nejaké brigády), takže tu treba hľadať dôvody na zvýhodnené cestovanie. Preto som ZA, aby 50% zľava bola uznávaná nielen pri ceste z/do školy. Takto je to na železnici a aj podnikoch SAD (netuším či všetkých, ale to čo sa mňa týka, tam áno). Potom rôzni súkromníci poskytujú tiež zľavy ale s obmedzením - napr. zľava vo výške iba 20%, resp. až nad 100km apod.
No ja si myslím, že ono je to aj tak dobre, pretože keď sa tak zamyslím študent nemám nejako neobmedzene financií a myslím si, že to cestovanie nieje lacný špás... Hmm, tak aspoňže takto k tomu pristupujú nie ako k výške cestovného v MHD, kde dôchodcom, ktorí majú dôchodok dosť vysoký, dajú cestovné zadarmo a tým, čo po väčšine peniaze nemajú ako zarobiť vyrúbia dosť vysokú sumu(myslím študentov)... ? Aspoňže to vymysleli takto na ZSR!.. ?
Hej, toto ocenujem.. staci vybavit preukaz ZSSK a SAD a vlastne vsade cestujem neobmedzene za 50% (teraz s ISICom mi dokonca staci jedna karta).. neskutocne oproti CR kde ak chcem zlavu tak si musim kupit In-Juniora za 600 kc / rok a ten mi plati len na vlakoch (a inak uz aj to zrusili - chvalabohu som si ho kupil na dva roky)..
Tie kolonky sú dosť zmätočné. Ešte pred pár rokmi sa študentská zľava priznávala iba študentom pravidelne dochádzajúcim z/do školy na vopred určenej trase. Teraz si cestujem za 50% zľavu kam len chcem a pritom (podobne ako ty) bývam a študujem v rovnakom meste (čiže Neusohl ?). Podobne ako na železnici, tak aj na väčšine autobusových liniek (u SAD BB to platilo od 09/2005). Do teraz som z toho udivený, ako (z ničoho nič) urobili takéto opatrenie, ktoré s radosťou využívam. ?
Normálne som prekvapený, že si niekto na toto spomenul. A to dokonca na túto udalosť som tentoraz zabudol pre zmenu ja (to sa bez mučenia priznám) - a také krásne 20. výročie prvého trolíku v uliciach. Dúfam, že DPM BB vypraví zajtra 1001 a hodil by sa nejaký oznam za predné sklo. ?
Nemusis nikde dochadzat.. prost v kolonke "ziak dochadza zo stanice... do stanice.." doplnis pomlcky.. sam to pouzivam, pritom byvam aj studujem v Bratislave.. a mam viac spoluziakov co to tak ma..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.