Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kvorka #43319:
Ale zvraj 15 tr ,15trm by mali este nejae nechat minimum 8 povedal ja by som nechal vsetky zgeneralkovat na 15 trm postupne a aspn by 11,12,13,41,15,16,17,18, neboli dislaky ale trojeje
To aj na Stadlerovom nabr.co je dlzba ....alebo na tulskej to je skoro vsade zasvieti na to slnko roztopy sa asfalt ,alebo ked dlazba tak pekne klasne do piesku...
Reakcia na: JJ #43322:
nakoniec mozno ten beton na Molecovej prezije aj 25 Trky...
Ale predsa len naozaj ked minule bola linka c.3 jazdila karosa s otvorenymi zadnimi dvermi a celu cestu az po tajovskeho pistal ten zvuk co aj pre zatvarani dveri tak to by naozaj mohly dat radsej tu 1003 ALEBO CO SO MINULE VIDEL 1005. a najviac ma nasere ked sa autobus pokazi a daju namiesto neho trojejbus a na naom ze.............zalozne vozidlo............ a nie nahodov trojejbus by mal byt normalne a disel zalozne minulew som to videl na linke c 7 to bola karosa ktoea sa pokazila a dali trolejbud s napisom zalozne vozidlo ty kokos a ptom povedia ze trolejbusy nefunguju...
Reakcia na: Dano-BB #43330:
to je vynimka, cez vikend jazdili autobusy na kyvadlovke, plus nahradzaju minibusy na linkach 101 a 102.

Re #43322 JJ: v BA sa viac pouzilo viac technologii. Na niektorych zastavkach sa to fest smyka, dalsie su na prechode s asfaltom rozbite. Kvalitne urobeny beton je idealny na zastavky.
Po dlhom case som v premavke stretol 1003 na linke cislo 8 to je vsetko dokazom toho ze stre trolejbusy funguju len radsej daju disel..
?
Reakcia na: kvorka #43323:
Ak pracujes s eurofondami kde sa jedna ozaj o niekolko milionove investicie urcite vies ako to na slovensku chodi...
Reakcia na: 810zssk #43326:
A este doplnim, ze doprava je tam zabezpecovana aj v noci - v PD do 00:30, v SN do 01:30, aj ked len vo forme dial-a-ride s dvojnasobnym cestovnym.
Reakcia na: kvorka #43319:
Vsak sola v hustejsiom intervale... sice tie sola tiez nie su a ani neviem kto by tie hustejsie intervaly zaplatil, ale predstava L1 v takte 4/5/4//7,5 je pekna, nie? ?
Reakcia na: michalko456 #43321:
Ano, to je najviac co majstri z mesta dokazali, kupit nieco z eurofondov. Gratulacia!

Nove trolejbusy su dobra vec, ale ako take nestacia.. len pre zaujimavost, dnes som vyuzil MHD v mestecku Neusiedl am See - to mesto ma len 5 923 obcanov a jedinu linku MHD a predstav si - existuju tam casove listky (celodenny len za dvojnasobok jednorazoveho + akceptacia tyzdennych, mesacnych, atd listkov IDS), taktovy cestovny poriadok, nadvaznosti na vlaky a dokonca pri striedani sa odchadzajuci vodic cestujucim pozdravil a zazelal pekny vikend.. to posledne v slovenskych realiach necakam (napokon, ani na zapade to nie asi bezne), ale co sa ostatneho tyka tak kym to nebude, neda sa hovorit o kvalitnej MHD... ale je smutne ze krajske mesto ako je BB nema MHD ani na urovni malickeho rakuskeho mestecka..
Treba ale povedat, ze nove trolejbusy su o cca 90cm dlhsie ako tie stare, takze v prepocte na meter dlzky su lahsie ako 14Tr.

A k niceniu ciest - stale su lahsie ako tazke zvolenske autobusy, ktore maju 11,4t 🙂
Reakcia na: JJ #43322:
takéto niečo by sa hodilo aspoň na najfrekventovanejšie zastávky:
http://www.imhd.sk/tn/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=25528&idg=968&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=
Na fotke je ulica Hasičská so zastávkovou nikou z liateho betónu pre PAL. Fotka je z roku 2005, doteraz je zastávka v rovnakom stave bez akejkoľvek potreby údržby, rovná ako doska. Taká istá nika je aj pre MHD o 20m pred ňou, a rovnako tak aj v opačnom smere.
Reakcia na: michalko456 #43321:
ty asi moc do toho nevidíš, a necháš sa práve opíjať rožkami, ktoré majú akože masírovať verejnosť a tváriť sa že sa robí "všetko čo to dá", ale opak je pravdou. Ak čítaš moje príspevky dlhšie ako posledné 2 hodiny, tak určite nemôžeš povedať to, čo si napísal. Takže sa najprv zamysli, a porozmýšľaj, než ma začneš obviňovať. Ja do tých eurofondov nielen že vidím, ja s nimi robím! A preto si môžem dovoliť tvrdiť to, čo hovorím. Keby bol záujem, mohli prísť aj kĺbové vozidlá, fondy nikoho v tomto neobmedzovali. Na druhú stranu, neviem či by Brusel bol zrovna 2x happy, ak by zistil, že za peniaze únie sa kúpili trolejbusy, ktoré nahradili trolejbusy (autobusy boli len "akože" nahradené, totižto to je cieľom liniek 1+11). Viac zbytočne budem písať, keď je naokolo všade také vedenie, čo sa len tvári a žije z kvázyúspechov.

Pán riaditeľ Snopko, dá sa rozumne (a naozaj nezaujato, veď fondy sú už tu, netreba sa pchať do niečej zadnice v Libchavách či mestskom úrade) vysvetliť tá perla o hmotnosti?

Re #43322 JJ: presne tak, je to len odpútavanie od skutočných problémov, a tváriť sa že aká to spása prišla. Veru, aj tie komunikácie a zastávky ostanú na tom rovnako.
Reakcia na: kvorka #43319:
ja už len nerozumiem jednej veci, načo sa dookola spomína hmotnosť trolejbusov - iba sa zbytočne upozorňuje na niečo, čo vôbec nie je problémom. Hmotnosť trolejbusu nie je pre vozovku ničím výnimočná oproti ťažkým nákladným autám, ktorých prejdú napr. po takom nábreží tisícky. A už vôbec nechápem prečo hovoríme o hmotnosti trolejbusov, keď taký plynový citelis ničím za trolejbusom nezaostáva. Tak potom môžeme rovno zrušiť MHD.

Problémom nie sú cesty, ale magori, ktorí bez rozmyslu do priestoru zastávkovej niky projektujú zámkovú dlažbu alebo iné druhy dlažby, ktorá sa rozsype po prvom dobrzdení vozidla do zastávky. Najnovšie takéto "šťastie" zastihlo zastávky na rekonštruovanej Komenského ulici. Takže, som zvedavý dokedy tieto dve zastávky vydržia v celku neporušenom stave vzhľadom na
- intenzitu verejnej dopravy v tejto trase
- druh vozidiel, t. j. v prevažnej väčšine ide o kĺbové vozidlá
- bystrické pomery nadštandardnú obsadenosť vozidiel a teda priamy vplyv na hmotnosť týchto autobusov

Najvhodnejšou variantou je vybetónovanie povrchu zastávkovej niky, ale nie bystrickou metódou nejakého štrko-drťového betónu ktorý sa mrví a za 5 rokov z neho bude drátenka. Mne sa osobne najviac pozdáva hladký betónový povrch, ktorý som myslím dokonca postrehol aj niekde v BA - Molecova?? teraz neviem presne.
Reakcia na: kvorka #43319:
aki ste tu vsetci mudry, ale ocenit ze sa aspon nieoc deje ohladom trol***usov to nie... len kritizovat na fore a tvarit sa aky je on mudry ze ma nastudovane kazdu blbost o doprave.... lenze existuje aj realny svet kde sa nechyta za slovicka.... treba si trosku uvedomit ze sa konecne nieco deje v zlepseni komfortu cestujucich..a ty si co nakupil z eurofondov dakedy ???
Reakcia na: BB-Schuhu #43316:
"Ako zaujímavosť uviedol, že výbava "bystrických" trolejbusov je totožná s výbavou plynových autobusov zn. SOR, ktoré jazdia v Prahe."

Odkedy má Praha plynové SORy ? ?

Neboj sa veď tá chuť prejde ?
Reakcia na: draxter #43318:
akurát si to tiež porovnávam. Žeby však, chlapi, hovoril o porovnaní sóla a kĺbu (lebo to môže len ten, kto chce skreslovať, inak je sólo vždy lahšie ako kĺb)? Asi by nezaškodilo zdôvodniť, čo bude jazdiť na linke 1 a 6 potom, keď nám prestanú slúžiť 15Tr, ak tak dobre nakúpili ?
Reakcia na: BB-Schuhu #43316:
ešte keby pán riaditeľ netrepal o tom, že nové trolejbusy sú ľahľie, pretože pohotovostná hmotnosť 14Tr je len 10.400 oproti 10.800 u 30Tr ❗ To znamená, že 30Tr sú ťažšie o 400kg! Ach jo... ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.