teraz si kolegu úplne doplietol a vôboc nič mu z toho jasné nebude...
Re #46400: áno, vodč musí do pokladne doniesť aj pôvodný lístok a strono k nemu, inak cvaká. Z pokladne sa dá tlačiť kadečo, takže tvoja info nie je relevantná, či robil niečo nekalé... Napríklad sa mohol pomýliť pri prvom lístku, ale storno spravil až keď vás obslúžil, aby nezdržoval...
ano musi dolozit aj listok ku ktoremu vydal storno listok lebo mu nebude v pokladni uznany a storno si doplati zo svojich penazi. a vodici si bezne tlacia listok na kontrolu napriklad ak si neni isty pri dobijani karty,alebo pri kontrole casu na dalsie zastavky(aby nesiel velmi popredu,alebo aby vela nemeskal)takze asi tak
Mám otázku na niekoho znalého. Musí vodič pri stornovaní CL dokladovať aj pôvodný lístok, na ktorý sa storno vzťahuje? V opačnom prípade by to bolo veľmi ľahko zneužiteľné zo strany vodiča. Pýtam sa preto, lebo dnes sme nastupovali dvaja na jednej zastávke a vodič si po odchode zo zastávky potom z pokladne vytlačil dva lístky, čo vo mne vzbudilo určité znepokojenie. Podobné situácie som si všimol viackrát.
Za zmienku stojí, že licencie na linky č. 603423 (do Heľpy) a 603424 (do Závadky nad Hronom) dopravca nevyužíva. A keď sa už spomína Heľpa, tak pred pár rokmi (okolo 2008? - neviem presne) bola zrušená doprava do hornej časti Heľpy. Teraz sa jazdí iba po hlavnej ceste so zastávkami "Heľpa, žel. st." a "Heľpa, obch, dom", ostatní obyvatelia musia peši z horného konca aj 15 minút..
Vodič 84968 na L97 pravidelne mešká 2 - 5 minút. Na L97 od 16.1.2012 do 20.1.2012 kto sa ponáhľa na prípoj má smolu.
Na porovnanie vodič 84695 17.1.2012 na L43 Presne načas po každom spoji čistý autobus.
Dnes som videl osadzovať nové stĺpy na Námestí Ľudovíta Štúra. Foto som našiel aj tu http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=87632014&postcount=911
(zdroj: skyscrapercity.com, Daren ?)
Na stĺpe aj dopravná značka Zastávka autobusu
Zrejme je možné čoskoro čakať výluku trolejbusov...
a Krupinčania môžu využiť komerčnú diaľkovú linku 5:40b majoritného dopravcu v kraji
(poprípade v prípade nemeškania prestúpiť tiež v LV 6:40 na Ex Hron 6:47 a prísť do BA o 37 min. skôr, lebo busy chodia cez NR) http://portal.cp.sk/Data/L604501_111211_34222.pdf
Takže stále nechápem, prečo smerovať z Hontu všetko na ten horný Zvolen (možno ak tak nácestné obce ako Dobrá Niva, Podzámčok, Sása, Babiná...)
Dokonca vlak zo Šiah v "5:17x", pokračujúci do Štúrova (prípoj EC do BA), má v Čate 5:57x prípoj aj na smer Levice 6:03x a tam (6:42x) má prípoj práve na Hron 6:47 do Bratislavy.
Doplním ešte dopravu v okolí Šiah: levická SAD Nové Zámky, či modrokamenská SAD Zvolen
Mne len nesedí tá formulácia "a prípojov k rannému vlaku zo Šiah do Zvolena"
-Šahy nie sú Banskobystrický kraj, busy SAD Zvolen tam premávajú doplnkovo cez hranicu Kraja, Šahy majú skôr väzby na Levice
-vlaky zo Šiah do Zvolena cez Krupinu nepremávajú 9 rokov! a mohli by (cez Čatu a LV, kde by sa čakalo 100 min. by to bolo zdĺhavé)
-ak by mysleli busy, prečo by človek zo Šiah/Dudiniec mal cestovať do Bratislavy cez Zvolen? (už len to by chýbalo), predsa Ex Hron chytá v Leviciach, resp. má perfektné priame, alebo prestupné bus spojenie (napr. SAD Lučenec, popr. vlakom cez Štúrovo)
-zrejme mysleli bus linku 611408a9 "Zvolen-Krupina-Šahy", ale spojenia tak max. od Krupiny po ZV, spoj v "x" a (6) prichádza 5:30x(6), odchod vlaku do Bratislavy je 5:41, vlak "Ipeľ" do Košíc ide 5:53x, takže aký problém
...Sťažnosti sa týkali expresu Hron do Bratislavy a prípojov k rannému vlaku zo Šiah do Zvolena (dosť provokatívne napísaný nezmysel, snáď mysleli busy z tohto smeru na ranné vlaky)
Podľa Kravca je záujmom ZSSK zladiť dopravu i v ďalších slovenských mestách, z ktorých prichádzajú sťažnosti cestujúcich...Tak nám posuňte už tú L20 (spoj 51) v BB cez víkend z 20:31a smer Karpatská na aspoň 20:33-35a (vlak zo Žiliny prichádza o 20:31), čím sa môže pohnúť neskôr z Viestovej o 2-4 min. (20:30a by bolo OK, SAD Zvolen to docieli skrátením večernej víkendovej minutáže po 20-tej hodine /napr. medzi ŽST a NSL, či AURISom a TASR v oboch smeroch, čím vozidlo v pohode stihne aj ďalší obeh L28 o 21:05a zo ŽST). Je fakt, že na NSL sa stretne s L26 (xx:38a), no tá je prioritne pre Tatranskú, ide Partiz.c. (doteraz od seba práve tie 4 minúty). Cez "x" úpravy netreba (20:38x ide L28)...
K 01. 02. 2012 prípadná zmena určite nebude. Mohli by to stihnúť do 01. 03. 2012, ale bojím sa, že opravy komunikácií budú riešiť až po zime. Toľko opatrení a povolení, že ma bolí hlava.
Dnes odpoveď ohľadom dopravy MHD do starej Sásovej:
Ako sme už uviedli v odpovedi na príspevok zo dňa 28.12.2012 doprava musí byť riešená väčšími autobusmi (nie citybusmi). Spolu s dopravcom SAD Zvolen sme už po dôkladnej obhliadke celej mestskej časti navrhli riešenie tohto problému, dopravca pripravuje návrh cestovného poriadku ?, ale bude ešte potrebné vykonať lokálne opravy komunikácií a navrhnúť dopravné značenie, následne ho odsúhlasiť s Okresným dopravným inšpektorátom a odsúhlasiť aj nové autobusové zastávky? Po realizácií všetkých opatrení, ktoré sú potrebné zabezpečiť k tomu, aby autobusová doprava mohla byť realizovaná, budeme občanov informovať o termíne jej začatia ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.