Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: LUK #46404:
Nadherny system, ten EMTrest....
Reply on: LUK #46407:
Jasné, smerom z mesta je vodičovi potrebné dať informáciu, či cestujem v rámci mesta alebo ak nie, tak povedať cieľovú zastávku. Ale opäť je otázne, či stačí iba povedať, že cestujem v rámci mesta (a následne priložiť ČK a automaticky vytlačí lístok) alebo vodičovi povedať aj aký druh CL chcem (obyčajný, študentský, dôchodcovský a pod.). Tieto veci sú pre mňa trocha záhadou. Ja zvyčajne vodičovi poviem celú informáciu (cieľ trasy, druh lístka, spôsob platby) tak ako bežne v prímestskej doprave, len je otázne či je to vôbec v takomto prípade potrebné.
Reply on: BB-Schuhu #46406:
Tak na toto by mal prísť Flying, lebo tieto finty som ešte nepobral... ale minimálne smerom z mesta treba nechať vodiča niečo nastaviť.
Reply on: LUK #46403:
Vďaka za reakciu. Ešte by som chcel vedieť, či pri cestovaní linkami 51-56,63 v obvode MHD stačí iba priložiť ČK k čítačke a CL bude vydaný automaticky tak ako aj v MHD. Predpokladám že áno aj na základe mojich skúseností. Jeden prípad z dnešného dňa. Ja som vodičovi nič nepovedal, priložil som kartu, vydalo mi lístok taký ako treba a všetko bolo v poriadku. Za mnou idúci cestujúci nad 60r. z ČK má nárok na 0,30 € lístok. Avšak vodič pred tým niečo stlačil a po priložení ČK k snímaču vydalo lístok v hodnote 0,50 € (teda obyčajné cestovné). Si myslím, že pokiaľ by cestujúci iba priložil kartu, tak by automaticky vydalo CL s príslušným typom zľavy (0,30 €) na akú má dotyčný cestujúci nárok.
som zvedavy ci sadZV posilni dopravu na psie zaprahy na Kralikoch
Reply on: 810zssk #46402:
jasné že nie
Reply on: Spirito #46401:
teraz si kolegu úplne doplietol a vôboc nič mu z toho jasné nebude...

Re #46400: áno, vodč musí do pokladne doniesť aj pôvodný lístok a strono k nemu, inak cvaká. Z pokladne sa dá tlačiť kadečo, takže tvoja info nie je relevantná, či robil niečo nekalé... Napríklad sa mohol pomýliť pri prvom lístku, ale storno spravil až keď vás obslúžil, aby nezdržoval...
Reply on: Spirito #46401:
Pockat, to akoze jediny sposob ako zistit odchody z dalsich zastavok je vytlacit si to??
Reply on: BB-Schuhu #46400:
ano musi dolozit aj listok ku ktoremu vydal storno listok lebo mu nebude v pokladni uznany a storno si doplati zo svojich penazi. a vodici si bezne tlacia listok na kontrolu napriklad ak si neni isty pri dobijani karty,alebo pri kontrole casu na dalsie zastavky(aby nesiel velmi popredu,alebo aby vela nemeskal)takze asi tak
Mám otázku na niekoho znalého. Musí vodič pri stornovaní CL dokladovať aj pôvodný lístok, na ktorý sa storno vzťahuje? V opačnom prípade by to bolo veľmi ľahko zneužiteľné zo strany vodiča. Pýtam sa preto, lebo dnes sme nastupovali dvaja na jednej zastávke a vodič si po odchode zo zastávky potom z pokladne vytlačil dva lístky, čo vo mne vzbudilo určité znepokojenie. Podobné situácie som si všimol viackrát.
Reply on: brefos #46398:
Za zmienku stojí, že licencie na linky č. 603423 (do Heľpy) a 603424 (do Závadky nad Hronom) dopravca nevyužíva. A keď sa už spomína Heľpa, tak pred pár rokmi (okolo 2008? - neviem presne) bola zrušená doprava do hornej časti Heľpy. Teraz sa jazdí iba po hlavnej ceste so zastávkami "Heľpa, žel. st." a "Heľpa, obch, dom", ostatní obyvatelia musia peši z horného konca aj 15 minút..
Skibus Králiky jazdí na večerné lyžovanie už aj v utorky (ide o spoje 16:30 zo Železničnej stanice a späť o 21:00 zo SKI Králiky).
Vodič 84968 na L97 pravidelne mešká 2 - 5 minút. Na L97 od 16.1.2012 do 20.1.2012 kto sa ponáhľa na prípoj má smolu.
Na porovnanie vodič 84695 17.1.2012 na L43 Presne načas po každom spoji čistý autobus.
Fotoreportáž z nášho mesta:
Veřejná "busová" doprava v ČR a na Slovensku I: Banská Bystrica
http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=9463&secid=13
Reply on: fragma #46393:
Ak dojde k tej vyluke tak cim ju nahradia?
Dnes som videl osadzovať nové stĺpy na Námestí Ľudovíta Štúra. Foto som našiel aj tu
http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=87632014&postcount=911
(zdroj: skyscrapercity.com, Daren ?)
Na stĺpe aj dopravná značka Zastávka autobusu
Zrejme je možné čoskoro čakať výluku trolejbusov...
Reply on: fragma #46391:
a Krupinčania môžu využiť komerčnú diaľkovú linku 5:40b majoritného dopravcu v kraji
(poprípade v prípade nemeškania prestúpiť tiež v LV 6:40 na Ex Hron 6:47 a prísť do BA o 37 min. skôr, lebo busy chodia cez NR)
http://portal.cp.sk/Data/L604501_111211_34222.pdf

Takže stále nechápem, prečo smerovať z Hontu všetko na ten horný Zvolen (možno ak tak nácestné obce ako Dobrá Niva, Podzámčok, Sása, Babiná...)
Reply on: fragma #46390:
Dokonca vlak zo Šiah v "5:17x", pokračujúci do Štúrova (prípoj EC do BA), má v Čate 5:57x prípoj aj na smer Levice 6:03x a tam (6:42x) má prípoj práve na Hron 6:47 do Bratislavy.

Doplním ešte dopravu v okolí Šiah: levická SAD Nové Zámky, či modrokamenská SAD Zvolen
Reply on: brefos #46389:
Mne len nesedí tá formulácia "a prípojov k rannému vlaku zo Šiah do Zvolena"
-Šahy nie sú Banskobystrický kraj, busy SAD Zvolen tam premávajú doplnkovo cez hranicu Kraja, Šahy majú skôr väzby na Levice
-vlaky zo Šiah do Zvolena cez Krupinu nepremávajú 9 rokov! a mohli by (cez Čatu a LV, kde by sa čakalo 100 min. by to bolo zdĺhavé)
-ak by mysleli busy, prečo by človek zo Šiah/Dudiniec mal cestovať do Bratislavy cez Zvolen? (už len to by chýbalo), predsa Ex Hron chytá v Leviciach, resp. má perfektné priame, alebo prestupné bus spojenie (napr. SAD Lučenec, popr. vlakom cez Štúrovo)
-zrejme mysleli bus linku 611408a9 "Zvolen-Krupina-Šahy", ale spojenia tak max. od Krupiny po ZV, spoj v "x" a (6) prichádza 5:30x(6), odchod vlaku do Bratislavy je 5:41, vlak "Ipeľ" do Košíc ide 5:53x, takže aký problém ❓

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.