Reakcia na: Inca #6064:
áno, čísla sa dajú všelijako poohýbať... Vodičov treba nejako motivovať, aby sa ich vôbec našlo dostatok (BBDS tvrdí, že v okolí BB je problém zohnať kvalitných vodičov). Ak by sme im zobrali režíjne výhody, bolo by dobré ich motivovať platovo (povedzme vodič v BBDS zarobí 13000 Sk a vodič v DPB zarobí 17000 Sk - a to sa ešte nemusí babrať s peniazmi, sledovať preukážky, včas zatvárať zadné dvere, po každom kole meniť tabule, šetriť každý jeden ml nafty a pod.). Ak by im BBDS chcela zdihnúť platy o 2000 Sk, tak by to znamenalo 500 x 2000 x 12 = 12 mil. Sk ročne + odvody. A toto sú reálne náklady, ktoré spôsobia úbytok peňazí. Tak nie sú režíjne výhody predsalen schodnejšou cestou?Inak, myslím si, že po čase dôjde k ich obmedzeniu pre rodinných príslušníkov (povedzme nebudú jazdiť zadarmo, ale za polovičné cestovné).
Majkl