Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
A uz vobec netusim, co im vadilo na tom, ze 34-rka zachadzala na Partizansku a Namestie Slobody, ked prave tu nanu nastupovalo najviac ludi.
Len tak mimochodom. Ludia ktori sa potrebovali dostat o 7 hodine rano z Partizanskej alebo Namestia slobody na Zvolensku vyuzivali jedinu linku ktora tam odtial smerovala a to bola 42. Teraz aby sme bud 10 min slapali pred pamatnik, alebo na uhlisko, proste super.

Aspon mohli 55-tku a 52-jku presmerovat cez Partizansku a Namestie Slobody , ale na to by niekto potreboval mat v hlave miesto pilin rozum...
Reakcia na: dealer #5926:
Subeh liniek trva v MHD cele roky. Ved to je prave to - kym stat (mesto) dava dotacie bez mihnutia oka nie je dovod na optimalizaciu liniek.
to Pit: ked citam tie chyby v cestovnych poriadkoch a vobec ako to cele vyzera fakt sa nad tym da len smiat,bo inak by som sa musel rozplakat nad ludskou blbostou..nechapem ako robia tie poriadky,ked nie su schopni zorganizovat to tak aby tie co 75% trate kopiruju nechodili v 5min. rozpatiach a potom na dalsi treba cakat 20min..a potom su vraj niektore spoje neekonomicke..hlavne,ze sa dostanem z domu rovno do Tesca,pritom od 3ky to bolo 5min.chodzou..nemohla by 9ka stat pri oddeleni s potravinami?
Reakcia na: LUK #5918:
čo znamená slovo gumokol?
Žiaľ som doma s deťmi a tak neviem o petícii za 24 ale veľmi rada by som sa podpísala.Rozčúlilo ma to že ju zrušili.
Osobne sa ma dotýka aj spoj 26. V porovnaní z 22 chodí veľmi málo.Kým čakám na spoj 26 pred VÚB prejdu aj dva spoje č.22 ale na 26 si ešte pekne dlho počkám.Potom ideme ako sardinky natlačené vo vlastnej šťave.Všetkých zo SAD-ky
treba natlačiť do MDH a aspoň mesiac ich donútiť cestovať v spojoch ktoré nám zaviedli. Škoda,že sa k daným otázkam kompetentné osoby akosi nehrnú a odpovedajú len na to čo chcú. Keby to bolo ako v iných mestách,kde sa ľudia dostanú z jednej cieľovej stanici do druhéj /Bratislava ,Košice a nie ako u nás v BB prestupujeme niekoľkokrát,kým sa niekam dostaneme ako pribrzdený.A to cesta 26 trvá ani nie 5 minút .Čo by robili keby mali trasu dlhú ako v Bratislave alebo keď by ste sa chceli dostať v Košiciach do ZOO. Vedenie v Bystrici by zaviedlo prestup na trikrát.
Reakcia na: F*j-O= #5922:
mas skreslene info ohladom revizorov. MHD ich uz dlhsiu dobu nema ziadnych...
revizory (tusim 3) boli prepusteny. Fungovali na dialkovych a primestskych linkach. Ich ulohou nebolo do***avat ludi, ci maju listky, ale kontrolovat soferov, ci ich na tychto linkach davaju. Vies, ked sa do dialkaca dostane clovek bez listka, tak asi preto, ze s tym ma co to sofer... Nejeden sofer bol za taketo priestupky trestany. Zazil som revizorov, ked som isiel na linke BA - BB, niekde v zarnovici, len si vytlacili listok, spocitali ludi, a bolo dobre, ale zazil som aj ked kontrolovali cestujucich, lebo nieco nesedelo. Takze toz na margo revizorov..
Pod lampou je najvacsia tma...
Na koľko som nezachytil začiatok tohto problému, rád by som sa opýtal v čom je vlastne problém? Resp. ako sa zmenil systém dotácií? Stát dal peniaze mestu a mesto sa rozhodlo, že dotovať dopravu nebude? Ak áno, tak z akého dôvodu?
Ak je niekto kto mi bližsie priblíži tento problém, budem rád ...postačil by aj link. Dik.

Čo sa týka:
Revízorov - by som pochopiteľne vyhodil tiež, keď vďaka nastupovaniu prednými nemajú opodstatnenie.
Medzimestských spojov - mám podobnú skúsenosť ohľadom nevídavania lístkov, prípadne bral peniaze za batožinu dole pri ukladaní samozrejme bez bloku. Za mesiac to môže byť slušný peniaz. Najviac ma nasralo (s prepačením), že som cestoval z Piesťan do BB autobusom MHDcky ...4 hodiny cesty s obyčajným autobusom, nesklapateľné sedačky, zima ...
Hrozbe 17,- listkov - už teraz som čiastočne nútený chodiť do školy (3km) pešo, takže po zvýšení to bude jediná možnosť. Trolejbusy sú pomalé vďaka nastupovaniu, šoféri sú časťo arogantní a tohto roku som šiel len raz vo vykúrenom trolejbuse.

Hrôza ...doprava ako na Kaukaze.
To by ma zaujímalo, ako môže L2 dodržiavať CP, keď čas jazdy bol skrátený medzi žel. stanicou a Nám. slobody na 3 min.?
A ešte by som narhol, aby posledný spoj L2/2245x chodil radšej na L5 a zvýšil sa tak potenciálny počet ľudí, ktorí by ho mohli využiť.
Reakcia na: Majkl #5909:

Mas neuplne info:
1. Riaditel sa nevozi na Passate, je vozeny lebo mu zobrali vodicsky preukaz
2. Je minimalne dikutabilne ci si sef firmy ktore neustale narieka ze nema peniaze musi kupit Passat v plnej vybave za vyse miliona
3. Z dialkovych liniek sa vykryvali straty kedysi. Prinajmensom v SAD BB su dialkove linky do Kosic, Levoce a Viedne totalne stratove. Ziskove su medzinarodne linky s vynimkou Viedne
4. Ak da Granustrans cenu 23 Sk a BBDS 22 Sk, pricom BBDS dostane na kazdy prejazdeny kilometer povedzme dalsie 3 Sk od statu tak ti to pripada normalne. Este raz opakujem ze ide o dotovanu primestsku dopravu
5. O platoch som pocul ako sa hovori od dobre informovaneho zdroja. Obavam sa ze mal pravdu.
Ad LUK: Ja viem, ze sukromnik MOZE dostat dotacie. Ale SAD ich dostane vzdy. Granustrans ked som ho uz spomenul dotacie nema.
Ad prezamestnanost: Ja neviem ktoru cinnost robi v BBDS jediny clovek na rozdiel od nejakeho dopravnho podniku ale viem, ze prinajmensom ekonomicky usek je znacne predimenzovany.
Ešte k zisteným nedostatkom: opäť upozorňujem na nezrovnalosti vo víkendovom CP liniek 2+8.
Samozrejme, že zastávková nika pred Tescom je OPÄŤ PLNÁ gumokolov, takže prestávkujúce autobusy NEMAJÚ kde PARKOVAŤ... ?
Chcete nizsie ceny cestovneho.Kupte 9TrHT z Ruska alebo z Rumunska.Je to super usporny T-BUS.Nie ako 14Tr08/7.
LUK: Kludne napisem staznost, len komu ju adresovat? Som si predstavoval, co by sa stalo, keby som bol v nitre sluzobne ako by mi zamestnavatel preplatil cestu ...
adrive: takéto veci treba jednoznačne hlásiť

inca: mýliš sa. Aj súkromník môže dostávať dotácie na výkony to verejnom záujme (samozrejme pokiaľ si ich štát v neho objedná)
Ad dialkove spoje a BBDS, cestoval som s priatelkou z nitry do BB (29.12. 13:30), a vodic nam odmietol dat listok, s tym, ze sme ho stratili... cela vec sa odohravala troska kuriozne, ale sedeli sme potom blizko cca v 4 rade, a videli sme, ze vodic nemal snahu davat kazdemu listok, a najprv vidal, a ked clovek odisiel, tak nevytlacil listok, a ked clovek ostal tak, listok dal... takze vyhodenie revizorov bol asi spravny krok, ked len na nas vodic zarobil 330 korun, ktore mali skoncit v sadke, a min. 5 dalsim nedal listok, co sme videli zo sedadla (zo zarnovice do BB a podobne...)
Reakcia na: inca #5912:
to je škoda, že ľudia len píšu príspevky a nečítajú celú diskusiu. To, čo robí v DPMŽ celé oddelenie musí zvládnuť v BBDS jeden človek. V rámci THP určite nie je prezamestnanosť. A aké si myslíš, že majú platy "manažéri" v BBDS - 100 000 alebo 200 000 mesačne???
Reakcia na: PIT #5906:
Nemusi ist o prezamestnanost (aj ked si myslim ze v SAD BBDS hlavne co sa tyka THP je) ale napriklad o platy topmanagementu. Ak mam hospodarsky zisk cosi nad nulou a pritom
musim stale pytat od statu peniaze tak si nemozem dovolit vyhadzovat na mzdy. Hlavne v situacii ked management nemusi robit ziadne rozvojove kroky ked aj tak dostane peniaze od statu. Sukromni dopravcovia peniaze od statu nedostavaju.
Reakcia na: PIT #5908:
som zvedavý, koľko bude trvať náprava zistených skutočností...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.