A ten rodený Angličan alebo Nemec by to preložil inak? Alebo ideme hľadať chyby aj tam, kde nie sú? Vlak Rýchlik 831, čo je na tom zlé? Alebo sa malo celé hlásenie nahrať pre každý vlak zvlášť? Kto chce, pochopí, to nechce, bude hľadať chyby. Radšej to hlásenie vypneme, však kedysi sa nehlásilo, a bolo dobre, teraz, keď sa hlási a popri tom tá pani má veľmi slušnú výslovnosť angličtiny aj nemčiny, tak odrazu je to zlé
Problem ZSSK spociva v mnozstve malych detailov, ktore v sume sposobuju zly celkovy dojem.
Napriklad take hlasenie vo vlakoch. Preco to nahovorila jedna osoba v 3 jazykoch?! To nenasli na Slovensku rodenneho Nemca a Anglicana? A k tomu to nezmyselne znenie: "...train fast train 831...". Ani nemusim vediet anglicky, aby som vedel, ze pouzitie slova vlak dvakrat v troch po sebe iducich slovach asi nebude celkom normalne.
Máš v tom riadny chaos...ZSSK by veľmi rada vozila 6xx rýchliky 160kou, ale to nie je o tom, že si ZSSK zmyslí dnes, že od zajtra budeme jazdiť 160kou, problém je niekde úplne inde. A v rušňoch to nie je, vhodné rušne sú, po určitých úpravách v radení by túto požiadavku spĺňali aj súpravy. To, že ŽSR ako správca infraštruktúry sa stále oháňajú ohrozovaním bezpečnosti ako faktorom, ktorý zabraňuje zvýšeniu rýchlosti 6xx rýchlikov je vec iná, takže tam treba smerovať otázku, prečo?!
Čo spraví ZSSK s tým, že sa niektorí zamestnanci správajú tak ako sa správajú, ak o ich správaní nič nevie. Ak nie si spokojný so správaním konkrétneho zamestnanca, treba napísať sťažnosť, vec sa prešetrí a bude to určite zmysluplnejšie ako vyplakávanie na fóre. Je to o konkrétnych ľuďoch, ZSSK ako zamestnávateľ ich môže školiť, koľko, chce, keď sa niekto nechce správať podľa etického kódexu, ako ho zamestnávateľ donúti? Tým sa dostávame k tomu, čo je napísané v prvej vete tohto odstavca.
Podmienky budu zaujimat aj mna, nemam ale predbezne dovod predpokladat nejaky zasadny problem.
Ake paky ma ministerstvo? ZSSK nema vozy v zodpovedajucom stave - MDVRR ma vycarovat dalsie peniaze na ich nakup? ZSSK nevie ani len vozit 6xx rychliky 160kou, lebo nema vhodne rusne. Z coho to zaplatit? ZSSK je dlhodobo neschopna skolit svojich zamestnancov aby sa dokazali aspon slusne spravat k zakaznikovi a nepovazovat ho za triedneho nepriatela. Co s tym ministerstvo spravi, ked touto firemnou pseudokulturou je cela ta firma nasiaknuta? Zrovna v tomto bode len pomoze ked zamestnanci ZSSK konecne pochopia ze nie su nenahraditelni, nemaju garantovanu svoju pracu naveky a ze skutocnost ze maju koho vozit si maju vazit.
(Cim nechcem povedat ze mi obcas nieco neujde, v takom pripade ale velmi rad prijmem akekolvek zdrbanie ma za neprimeranu reakciu z mojej strany ? A ospravedlnujem sa za uz fakt dlhy OT.)
Len ma budú zaujímať podmienky, za akých ju budú tendrovať.
Inak páči sa mi ako kričí ministerstvo, že ZSSK nie je nič schopná urobiť. Na druhej strane má ministerstvo najväčšie páky na to, aby to dokázalo napraviť. To mi pripomína: "zlodej, kričí chyťte zlodeja."
Poľa info čo mám ja, tento termín by to nemal byť.
Inak som zvedavý, ako sa týmto rozbije relácia BB - Mt - Za.
Len tak mimochodom: RJ ma pri IC vlakoch poznamku ze idu do 11.6.2016. To by mohlo naznacovat ze ich zvazuje od 12.6.2016 zrusit. Predpokladam ze po zhusteni intervalu moze pocet suprav z IC vlakov RegioJetu priblizne postacovat na vyjazdenie bystrickej linky. Takze mozno ma RJ informacie ze prave druha zmena GVD je aktualizovanym terminom na zmenu dopravcu na linke Bratislava-Banska Bystrica, s tym ze ak by ju RJ vyhral, tak IC zrusi.
Tento GVD je v prvom rade pripravou na tendrovanie linky BA-BB - to ako je nastaveny umoznuje teoreticky aj v hociktory den pocas roka zmenit dopravcu na tejto linke, lebo pojde o samostatne vozebne rameno. A tak to je dobre. Ked ZSSK dlhodobo nedokaze zabezpecovat dopravu v pozadovanej kvalite (komfort voznov, pristup personalu k zakaznikom a podobne), treba najst niekoho kto to vie.
Ano, tak na seba podme stekat, tym veciam naozaj pomozeme a spolocnost v ktorej zijeme posunieme na novy level. Fico by mal namiesto dotovania dovoleniek na Slovensku zaplatit kazdemu Slovakovi tyzdnovy pobyt v civilizovanej krajine, aby sa tu ludia aspon trochu naucili k sebe spravat...
Tak tento návrh GVD je pomaly príprava na rozkúskovanie slovenska, čo sa týka výkonov vo verejnom záujme. V duchu: "čo je súkromné, to je najlepšie". Viac dakedy na stretku:-)
A je rozhodnuté o nových trolejbusoch pre Banskú Bystricu. Dnes, t. j. 25.5.2015 bolo zverejnené oznámenie vo vestníku 11190 - VST, vestník č. 101/2015 - 25.05.2015.
Zdroj: http://www.uvo.gov.sk/evestnik/-/vestnik/297314
PIT to pochopil uplne do bodky presne... ? ? ?
ludia hlupnu a miesto vynalozenej snahy cakaju, co za nich kto spravi... a keby nikto neodpovedal, tak sa este rozcertia, ze im nikto nedpoveda...
Žiaľ, zmena na pražskej linke ma nejako nepotešila. Ľutujem tých vodičov, čo budú na ceste od 6:50 do polnoci, hoci budú dvaja. No je mi jasné, že chcú na linke ušetriť koľko sa dá. Pre cestujúceho príchod o 23:55 (ktorý sa kľudne posunie na polnoc, lebo 15 minút zo Zvolena stačiť nemusí) v čase, keď neexistuje nočná doprava, nie je veľká výhra.
Inak, ak bude ten večerný Hron s príchodom do BB o 23:24, dúfam, že sa aspoň posunie tá posledná L26 čo jazdí z Internátnej 23:07 ešte neskôr, aby bol na Národnej prestup z vlaku (a aj v "x").
Dakujem pekne za taketo vychovne posobenie.. toto je fakt narod cistych buranov..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Agent007
ludia hlupnu a miesto vynalozenej snahy cakaju, co za nich kto spravi... a keby nikto neodpovedal, tak sa este rozcertia, ze im nikto nedpoveda...