Od júna zmena CP liniek do ČR:
http://www.sadzv.sk/zmeny-cestovnych-poriadkov/od-01062015-zmena-v-cest-poriadkoch-liniek-601701-a-611702
601701 pridané zastávka Nová Baňa a Trnava
-posun zo 6:35 na 6:50, odstránenie tej 3/4 hodiny prestoja v BA
-hneď sa navracia po hodine späť o 16-tej (namiesto 8:30-16:40), príchod do BB pred polnocou 23:55; teda aj návrat je v nedeľu (doteraz v sobotu), v sobotu nepremáva v oboch smeroch
601702 - zmizlo rozdelenie na tie ob-deň párne a nepárne dni 2 dopravcov; denne
-v smere späť z ČR od Brna o 15 min. neskôr (zvýšenie prestoja), príchod do ZV až 22:35
Uvidíme, čo bude s Trutnovom, linka do Plzne sa bude riešiť až v marci 2016.
http://www.sadzv.sk/zmeny-cestovnych-poriadkov/od-01062015-zmena-v-cest-poriadkoch-liniek-601701-a-611702
601701 pridané zastávka Nová Baňa a Trnava
-posun zo 6:35 na 6:50, odstránenie tej 3/4 hodiny prestoja v BA
-hneď sa navracia po hodine späť o 16-tej (namiesto 8:30-16:40), príchod do BB pred polnocou 23:55; teda aj návrat je v nedeľu (doteraz v sobotu), v sobotu nepremáva v oboch smeroch
601702 - zmizlo rozdelenie na tie ob-deň párne a nepárne dni 2 dopravcov; denne
-v smere späť z ČR od Brna o 15 min. neskôr (zvýšenie prestoja), príchod do ZV až 22:35
Uvidíme, čo bude s Trutnovom, linka do Plzne sa bude riešiť až v marci 2016.
PIT
Na trati 125 sa v hlavičke Ex Bečva a Fatra v časových polohách pôvodného Detvana a Fatry nachádza poznámka o priamych vozňoch a že v úseku ZV - ZA platia tarifné podmienky ako v Zr. Prečo sa síce nepochopiteľne názov Bečva dostal na miesto Detvan a Detvan, je otázkou, avšak vzhľadom na dosť surové spracovanie a množstvo chýb a otvoreným časovým obmedzeniam jázd zodpovedajúce prvému návrhu a nasledujúcim ďalším rokovaniam sa to snáď správne upraví.
Podľa návrhu by mali Ex Praha - H. Lideč - ZA mať prestupovú väzbu na R BA - ZA - KE obojsmerne počas 21-minútového pobytu v Púchove (rozloženie súčasného 32-minútového státia Ex ZV - Praha - ZV v ZA). Tým by sa za úredpokladu existencie priameho spojenia skrátilo čakanie v ZA a priamo by sa dalo lepšie dostať v úseku za ZA na PB a PU a takisto naspäť k nám. Menej spokojní by boli tí, čo by začínali/končili zahraničnú cestu len v ZA, keďže sa im predĺži o to státie v PU.
Inak margecianske REX majú doplnené aj zastavovanie v Beňuši. Ich prípadné predĺženie v smere PO, či ďalej, naďalej nie je v pláne. Predajná v návrhu zostala v súčasnom nezastavovaní. Hlavne som zvedavý, či vôbec niekedy kraj zoseká súbežnú autobusovú dopravu.