Na počet obyvateľov Šalkovej som sa pýtal v súvislosti s tým, že si písal o potenciálnom odtrhnutí tejto mestskej časti od BB. Vzhľadom na Tebou uvedený počet obyvateľov by k takému niečomu nemohlo dôjsť, keďže od 01.01.2002 je pre rozdelenie obce nutné splniť určité podmienky. Podľa § 2a ods. 5 zákona č. 369/1990 Zb. o obecnom zriadení "Obec sa môže rozdeliť, ak nové obce budú mať katastrálne územie alebo súbor katastrálnych území tvoriaci súvislý územný celok, NAJMENEJ 3 000 OBYVATEĽOV, ak urbanisticky nesplynuli s ostatnými časťami obce. Obec nemožno rozdeliť, ak do rozvoja odčleňovanej časti obce boli vložené investície, od ktorých je závislá celá obec."
Podľa § 16 ods. 1 zákona NR SR č. 164/1996 Z. z. o dráhach je povinný udržiavať dráhu tak, aby bola prevádzkyschopná a aby bol umožnený styk s inými dráhami, vlastník dráhy a podľa § 2 ods. 4 vyhlášky MDPaT SR č. 250/1997 Z. z. sa musí dráha pravidelne kontrolovať a udržiavať prostredníctvom spôsobilej osoby. Otázne je, kto je v BB vlastníkom dráhy - mesto, BBDS alebo každý nejakú časť?
Prosím ctených webmasterov, aby v Odchodoch vlakov opravili slovo "vagón" na "vozeň". Istému inžinierovi, ktorý nemieni mať nič spoločné s touto "bandou amatérov" (jeho slová), to hrozne kole oči. Ďakujem. ?
ale 1001-ka sa mi poradila, nie? Už ju mám ako tapetu ?. Poslal som Ti dve fotky.
Re #5026 mimi: Proím nepíš do textu príspevku ŽIADNU mailovú adresu (teda svoju možeš, ak Ti neprekáža spam ? )
Takže príchod nových vozov vyvolal nasledovné presuny vozov medzi šoférmi:
Vodiči z 597AJ dostali 649BU.
Uvoľnenú 597AJ dostali vodiči z 516AI.
Vodič z 298AH dostal 651BU.
Uvoľnenú 298AH dostal vodič z 598AJ (potom aj 460AI a 026AV).
mirkobb mas pravdu trolejove stlpy su v katastrofalnom stave a hlavne v Radvani.Dokonca na jedno stlpe je otvorene vyko co zatvara poistky,tak ak tam kvalitne naprsi tak moze dojst ku skratu.
Dakujem za reakciu, aj Kamimu. Tu mate ten udaj o Šalkovej, je to presne 1 057 obyvatelov, a pocet obyvatelov v salkovskom katastri je dtto, pretoze v nom okrem samotnej Šalkovej uz nic nie je.
Mam otazku do fora: Kto ma na starosti udrzbu trakcnych stlpov trolejovej dopravy v BB? Väcsina z nich je z hladiska ochrannych povrchovych naterov v katastrofalnom stave ("hrdzave ako liska" je slaby vyraz!!). Kto ich ma priebezne udrziavat? Ved naklady na obnovenie nateru, aj ked uz existuju vselijake reaktivne farby budu znacne, pretoze napr. na Nam. L. Štura,ale aj inde to budu musiet aj poriadne vybrusit, tak je to tam uz strasne,alebo ich rovno odpilia a nahradia novymi?
hej, došlo mi to, vďaka. Budem z toho ale musieť niečo povyberať, nie všetky fotky majú dostatočnú kvalitu. Ale sú tam aj veľmi pekné, takže neuraz sa. (no tým kodakom už radšej nefoť) ?
Podarilo sa oživiť vyhýbku od Tesca a trolejbusy práve odišli do mesta.#uganlš#
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
LUK