Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Pekny den vsetkym. Je pravda,ze velkost katastra mesta nevypoveda o skutocnej velkosti mesta. A niektore katastralne hranice su naozaj kuriozne. Tak napriklad hranice katastra BB siahaju az na hreben Kremnickeho pohoria,a tak napriklad bezecky areal na Kralikoch je vlastne na uzemi BB,vlastne cela obec Kraliky su v "obkluceni" BB katastralneho uzemia(presnejsie radvanskeho,ale Radvan je sucastou BB) v rozsahu priblizne 5/6 okolitej plochy,jedine priblizne 1/6 v smere pristupovej cesty od Tajova je kralicka.. Dokonca polovica jednej z novych ulic lezi v tomto,tak ktovie,ako to potom je s praktickou strankou veci (dane apod.),ale asi je tam nejaka vynimka..? Radvanski grofi sa vsak dost "usilovali" pri nakupovani pody,zveladovani panstva,pretoze radvansky kataster je na uzemi mesta najvacsi. Zaujimave taktiez je, ze cele obce Kyncelova a Nemce patrili este za prvej republiky nejakym bystrickym mestanostom,ktovie ako by to vyzeralo,ak by sa restitucny zakon dal uplatnit az tak spätne..? Inak,zastavana plocha BB predstavuje asi len 9 % celkovej katastralnej plochy uzemia mesta,väcsinu tvoria lesy,luky,polia,atd..
Tak napriklad moze byt,ze Pezinok ma väcsiu rozlohu ako Presov.
na traumatologii mam znamosti........................
uz sa na vas tesim na urgente... aspon vas osobne spoznam ? ?
alebo skor dovi na traumatologii 🙂
Reakcia na: Danny #4505:
vidim ze diskusia mala pozitivne vysledky.

ad 9: dufam ze nepride k zdrazovaniu zakladneho cestovneho. Hoci ako vyhanac cestujucich pri znizovani vykonov kvoli chybajucej dotacii by to bolo ucinne.
Reakcia na: LUK #4519:
tak dovi na Urgente alebo Ortopedii!.. 😛
Hm, veru by mesto mohlo viac participovat na financovani a rozvoji MHD, ked statny rozpocet "nevladze", ved sa to tyka verejnej prepravy! Myslim si, ze zatrolejovanie Sasovej by pomohlo najma ekologii. V pripade odstavky prudu predsa mozno vzdy nasadit autobusy. Mohlo by to fungovat tak, ze chrbtovou kostou MHD by bola ekol. T-doprava a A-busy by sluzili ako doplnkova doprava (expresne linky, obsluha mestskych a primestskych casti, kam troleje nepovedu...). Skoda, ze sa mi nedalo dojst na stretko s p. Snopkom a spol. 😕, ale vdaka Dannymu za obsiahle info... 🙂
v horsom pripade sa my najdeme na zemi ked vsetko kvalitne pomrzne 🙂
mimi: ako vravíš ? , ráno nás nikto nenájde...:-)
No ak bude takto snezit do rana tak sa mame na co tesit
Jozef: nie nie, cesta je osobitne. Trat (0,6 km) stoji 12,5 mil. Sk s DPH vratane krizovatky na Sladkovicovej.
Reakcia na: Kami #4515:

Vychádza to stále okolo tých 20 mil. na km. K tomu Tescu je to asi vrátane aj tej komunikácie.
Kompletna Sasova (18 km) vychadza az na 370 mil. Sk, to sa uz k pol miliarde blizi viac.

btw: prepocitany km trate k Tescu stoji 20,8 mil. Sk.
Reakcia na: mimi #4513:
opravujem adresu www.kamim.host.sk
Kamimu vyšlo 254 miliónov...
Naklady na vystavbu trolejovej trate doSasovej ma dobre spracovane Kami na www.kami.host.sk odporucam pozriet
Reakcia na: Jozef #4508:
Tuto informaciu mam z dnesnej diskusie s riaditelom MHD BB Ing. Snopkom
Reakcia na: mirkobb #4509:

Samozrejme, že tých 8 miliárd Sk, ktoré súvisia s výstavbou závodov Hyundai/Kia bude zo štátneho rozpočtu, čiže všetkých daňových poplatníkov.
Reakcia na: Danny #4505:

Nechce sa mi veriť, že vybudovanie trolejbusovej linky do Sásovej by mohlo stáť pol miliardy korún. Dnes vychádza 1km trolejbusovej linky asi na 20 miliónov a do Sásovej je len asi 4,5 km. Samozrejme, že by pribudli aj ďalšie náklady s inžinierskymi sieťami, je tam aj problém s tým podjazdom pod železnicou, ale aj tak sa mi zdá, že tá suma je trošku prehnaná. Myslím si, že mohla byť povedaná aj preto, aby sa od tejto myšlienky upustilo.
Ako príklad uvediem vybudovanie trolejbusovej trate na nové sídlisko Hájik v roku 2002. V rámci tejto stavby bolo okrem trolejového vedenia, vrátane stĺpov, káblových vedení (11,5 km), bolo zrekonštruované vonkajšie osvetlenie, nové rozvody elektriny, prekládky káblov vn, vybudovaný miestny rozhlas, telefónne rozvody atď. Celková dĺžka trolejbusovej trate je 3,8 km dvojstopového obojsmerného vedenia vrátane obratiska za 81.187 tis. Sk. Samozrejme, že z rozpočtu mesta (nemáme na ministerstve sponzora). Čiže tá položka pol miliardy Skdo Sásovej mi akosi nesedí. Mohol by som uviesť aj poslednú tohtoročnú trolejbusovú trať vrátane komunikácie medzi sídliskami Vlčince a Solinky, na ktorú si zobralo mesto pôžičku 100 mil. Sk, ale náklady sú obdobné.
Reakcia na: Jozef #4508:
Neviem ako to bolo s vystavbou trolejbusovej siete,ale ked Dannymu bolo dnes take nieco naznacene,tak to asi nepustil len tak "do placu".. Ale dufam.ze nemoze nikto popriet,ze vystavbu automobilky Kia nedotujeme my vsetci..??
Re #4506 Danny: Tu vystavbu T-siete v ZA som spominal v inej suvislosti.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.