Reakcia na: BZUCO #40032:
Áno, na Starohorskej, rázc. je priebežná konečná. Avšak pri vybraných spojoch dochádza k výmene vozidiel, a končiace vozidlo vždy dokončí kolečko až po Rudohorskú 1, aby cestujúci z mesta mohli vystúpiť - avšak s vypnutými transparentami, aby nikto nenastúpil, lebo tento autobus v Sásovej končí a za ním pôjde druhý do mesta. A konkrétne aj tebou uvádzaný spoj je tento prípad. áno, viem je to pre bežného cestujúceho nepochopiteľné, lebo si to vyžaduje hlbšiu úvahu. Druhá možnosť je, aby k výmene vozov dochádzalo na Internátnej (kde by sa to zaobišlo bez komplikácií), len tu ide zase o to, že prejazdy z/do vozovne Partizánska-Internátna je viac ako Partizánska-Starohorská, t.j. viac zbytočne nabehaných kilometrov. No proste nevyberieš si ideálne...
JJ: s Komenského ul. súhlasím. Medený Hámor sám o sebe nepredstavuje takmer žiadny významný cieľ, možnou výhodou by mohlo byť rýchle spojenie Sásovej s centrom. Ale dobre, možno tak pre nejaké expresné spoje a nie nosné linky, tie by som možno ponechal na súčasnej trase.
JJ
a už vôbec nerozumiem, kto len môže uvažovať v tak významnom plánovacom dokumente nad tým (keď sa v ňom zároveň uvažuje aj s rozvojom trolejbusovej dopravy), že nezahrnie rozvoj trolejbusovej dopravy aj na Rudlovskú cestu.
Následne, ak plán s takouto možnosťou prepojenia trolejbusovej dopravy cez Rudlovskú cestu nepočíta, je úplne nezmyselné viesť trolejbusovú dráhu popod cintorín, kvôli jednej jedinej zastávke, ktorá objektívne patrí medzi najmenej vyťažené v meste.
Jednoducho, zase len niekto kreslil bez rozmyslu, bez toho aby si v teréne overil skutočný stav.