Reakcia na: brefos #39091:
Včera som prechádzal cez Neresnicu a zatiaľ som ešte žiadne stavené práce nevidel a ani neviem, kedy je začiatok prác. Čo sa týka mosta, asi bude nový, lebo v tých výkresoch to vyzerá komplet zmenené. Ak by sa podarilo obnoviť dopravu na trati 153, potešilo by ma to. Lebo po jej zrušení sa doprava do Krupiny rapídne zhoršila. Nie je normálne, že v sobotu sa človek po 16-tej ani nedostane z Krupiny do Zvolena. Keď jazdili vlaky, v pohode aj po 22-tej (za socializmu i celú noc). Ale stačilo by aj niečo vo večerných hodinách.expresbb, 810zssk: Súhlasím s tým, že všetko je to o informovanosti a to je niekedy dosť ťažké. Myslím si, že včera tá informovanosť troška pokryvkávala a informáciu o tom čo sa vlastne deje sme dostali, až keď sme vyhľadali sprievodcu, inak by nám nikto nič nepovedal. Ale som si vedomý toho, že toto je jeden konkrétny príklad, nedá sa podľa toho robiť nejaký všeobecný záver o tom aká je ZSSK. Ale rozhodne, vždy je čo zlepšovať..
K novým vlakom na rok 2010. Náš banskobystrický kraj akosi zabúda, že aj tu vedú nejaké železničné trate. Nie síce najvýznamnejšie, ale pri takomto prístupe ani na význame nikdy nezískajú.
810zssk
Opat si dovolim poukazat na jeden protiklad zo zahranicia.. v nejakej p*deli (na nazov si nespomeniem) pri Kodani som cakal na regionalny vlak.. Ked asi 5 minut neprichadzal, vyrutil sa od niekial zamestnanec DSB a zacal ludom hovorit nieco po dansky, nasledne ked som ho poprosil mi to bez problemov povedal aj po anglicky.. islo o nejaku poruchu, pricom dopravca mi ponukol vratenie ceny listka A ZAROVEN preplatenie tej istej cesty za chvilu iducim linkovym autobusom.. Odviedol nas na zastavku, vodicovi zaplatil cestovne za zhruba 8 ludi + este pred tym nam v hotovosti preplatil nase listky ako ospravedlnenie od DSB.
Nehovorim ze sa to tak musi robit aj na Slovensku, ti viac veci nefunguje. Ale zaklad je informovat akonahle sa da, inak hrozi strata zakaznikov.