Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Od 13.12.2009 zmena CP na linkách 20, 23, 26, 43 a 80 (podľa mhdbb.sk). Len tak zbežne som to preletel:
Na L20, 23 posun pár spojov do novej časovej polohy,
L26 - zastavuje aj na zastávke Švermova,ESC ?
L80 - spoj z Uhliska 7:10x nejde cez Tatranskú, uvádzaný je už aj ten kĺbový posilový spoj 7:25c zo Staroh.rázc.
L43 - dva spoje predĺžené do Uľanky
Reply on: PIT #39106:
ja to poviem takto: doteraz tu pofidérnu dopravu robila SAD ZV v podobe X-lines, a to so súhlasom BBSK. Prečo by teda nemohol niekto trochu bordelu urobiť im? Bodaj by aj s kĺbmi jazdil mašrutkár tak, ako to robil SAD ZV. V rámci protizákonného správania SAD ZV takmer na každom rohu, nech tiež vidia, aké to je. Ako vravel Chamurapi, oko za oko ?
Reply on: kocurik #39104:
Nie, nie je. Je to normálne biela dodávka so suchým modrým nápisom, ktorú výdavam na drzovku stáť rovno na zastávke PAL v smere na ZV na Huštáku už niekoľko týždňov - podrobnejšie to opísal BB-Schuhu v #39080. Je fakt smiešne, že si nevedia poradiť s touto pofidérnou dopravou.
Reply on: 810zssk #39103:
Ktorú tému myslíš. Tú o kamerách??? ?
all: niekdo pisal o horucej strele medzi BB a ZV A nieje to nahodov fudbalova 11 rakytovce ??? ktora vozi mladych fudbalistov ????
Reply on: 810zssk #39101:
A inak, v zaujme zachovania temy, navrhujem sa s pripadnou dalsiou diskusiou presunut na transport.imhd.sk 😉
Všetko sa dá. Len nikto ich nebude pokutovať za priestupky. Oni to majú na saláme. Ty myslíš napr. táký priestupok, stojí na rudohorskej autobus pri ihriskách alebo oproti pošte na druhej strane pred zástavkou?
Reply on: JJ #39097:
Prepáč, ale čo také ma Bratislavsky kraj navyše v regionálnej doprave? Jeden Bdteer čo sem chodí raz za deň a Šutle, ktoré v rámci slovenska môžeš využiť až medzi dvoma stanicami (teraz nerátajme regionálnu dopravu Bratislava-Marchegg/Schonfeld Lassee/Kittsee/obdobné obce a späť nerátam, to využívaju najmä Rakušáci, Slováci tým cestujú jedine do Viedne). Ono na hlavnej stanici v BA to možno vyzerá pekne, lenže Bratislavský kraj nie je len Bratislava a už vôbec nie len tá jedna stanica.. a tá regionálna doprava je fakt bieda..
tak na sasovu mame 6 kamier 1-2 na pikarde jedna snima 2prudovku pri poliklinike a druha krcmy domino 37 postar ...ake su dalsie ??? da sa kuknut tato kamera aj na internete ?, a dalo by sa dokazat priestupky vodicom aj mhd ,sad aj osobnej ...???
Reply on: expresbb #39095:
čo ma najviac zaujímalo však v radení zataiľ nie je. Čo bdue nasadené na tom druhom nočáku BA-PO-HE? Lebo to vyzerá na dobrú "kandlu" zatiaľ. ❓
Reply on: BB-Schuhu #39081:
toto sa mi stalo x-krát. Neschopnosť železníc je niekedy až zarážajúca. Tiež mi raz predali lístok bez všetkého, že je to ok bez meškania (hoci som sa výslovne pýtal), a na mojej ceste BB-ZA ma nielen nikto neinformoval o meškaní, ale vlaková čata mi ani nekontrolovala lísotk a v Diviakoch vládol úplny chaoz pri presadaní. Je to hanba. A potom som v ZA samozrejme nestihol R smer BA, a musel tam čakať 2 hodiny na ďalší.
Reply on: 810zssk #39093:
presne tak. BB a NR sú na tom najhoršie a preto by sa mali prioritne podporiť práve tieto oblasti. Žiaľ, zase raz ideme modernizovať, na bystrické pomery, už teraz moderný vozňový park v Žiline a v Bratislave.

To je niečo podobné, ako keď som nedávno čítal článok o tom, že už v súčasnosti modernizovanú železničnú trať BA - ZA (na 160 km/h) by bolo možno aj vhodné znovu modernizovať, ale už na 200 km/h. Pritom sa akosi neustále taktne zamlčí, že sú regióny, kde sú vďační už aj za osemdesiatku a o modernizácii a zvyšovaní traťových rýchlostí sa im ani nesníva.

Naozaj, na Slovensku už chýba súdnosť ...
Mám takú predbežnú otázku: Uvažuje DPM BB aj tento rok s dopravou na polnočnú omšu?
Reply on: brefos #39091:
O presune mosta počujem od teba prvý krát. Tiež by som bol rád, keby sa splnili sľuby nového šéfa VÚC.
Re #39092 BB-Schuhu: Tiež si myslím, že informovanosť by mohla byť lepšia. Ale viac už niekde pri kofole. K doprave cez víkend. Mám niekedy pocit, že keby tu nebola železnica, tak by sa nikde nikto nedostal. Aspoň tak mi to pripadá.
Re #39093 810zssk: Nuž ako píšem, je to všetko o vzájomnom informovaní. Vo veľa prípadoch by aj vlakový personál informoval o problémoch na trati. Len keby mu niekto tie info dal. Jeden povie tak druhý tak.
Ad Elefanty) Elefanty budú nahrádzať klasické súpravy + možno dáke pantografy.
Ad vozne) Ja by som radšej uprednostnil tzv "Bymee" vozne. http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_Bdmtee.php
No niečo v tomto keby bol voz Bdtmee http://www.zelpage.cz/clanky/vyzkouseli-jsme-vuz-bdteer-zssk-podivejte-se-jaky-je Tak to by bol super vagón na náporové osobáky.
Namiesto Bagiet sa mohlo radšej niečo takéto nakúpiť http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/59/Esztergom.desiro.JPG 🙂 To nemá chybu.
Re #39094 Kami: No ranné vlaky sú dosť natrieskané. Ráno idú 3 veľké súpravy z BR do BB a poobede odvážajú tiež 3 súpravy ľudí z BB do BR. A jedna súprava chodí na obrat okolo obedu do BR. Na tých vlakoch sa veľké súpravy oplatia. Inak namiesto motor + prívešák môžu jazdiť Bagety.
Objavil som radenie vlakov na budúci grafikon. 🙂
http://www.zelpage.cz/razeni/10/sk/Zr/
Reply on: 810zssk #39093:
BB je otazka, ake supravy by sa hodili viac. Mam dojem, ze na Brezno stacia bagety, neviem ako na Vrutky.
Vacsi vyznam by asi mali NP elektricke jednotky BB - ZV (- LV?).
Reply on: BB-Schuhu #39092:
Lenze problem je ze toto je u ZSSK standard informovania. "Zisti si sam".. A pritom pre priklad ako sa to robi netreba ist tak daleko - vid OBB (tam dokonca sprievodca cez rozhlas informuje aj o nadchadzajucich vylukach na prislusnej trati).

Co sa vlakov tyka - v pripade Elephantov to nie je o zabudani. Vsetky vhodne trate pre Elefanty v okoli BB co ma napadaju su dnes obsluhovane supravami a tie su v omnoho lepsiom stave ako pantografy. Do BB by sa skor hodili Bdteer 🙂

Co sa zas tyka tej nizkopodlaznej motorovej jednotky, ta by sa mozno do BB hodila, lenze zas treba brat do uvahy fakt ze Nitra je na tom snad este horsie ako BB, takze velmi nie je o com..
Reply on: brefos #39091:
Včera som prechádzal cez Neresnicu a zatiaľ som ešte žiadne stavené práce nevidel a ani neviem, kedy je začiatok prác. Čo sa týka mosta, asi bude nový, lebo v tých výkresoch to vyzerá komplet zmenené. Ak by sa podarilo obnoviť dopravu na trati 153, potešilo by ma to. Lebo po jej zrušení sa doprava do Krupiny rapídne zhoršila. Nie je normálne, že v sobotu sa človek po 16-tej ani nedostane z Krupiny do Zvolena. Keď jazdili vlaky, v pohode aj po 22-tej (za socializmu i celú noc). Ale stačilo by aj niečo vo večerných hodinách.

expresbb, 810zssk: Súhlasím s tým, že všetko je to o informovanosti a to je niekedy dosť ťažké. Myslím si, že včera tá informovanosť troška pokryvkávala a informáciu o tom čo sa vlastne deje sme dostali, až keď sme vyhľadali sprievodcu, inak by nám nikto nič nepovedal. Ale som si vedomý toho, že toto je jeden konkrétny príklad, nedá sa podľa toho robiť nejaký všeobecný záver o tom aká je ZSSK. Ale rozhodne, vždy je čo zlepšovať..

K novým vlakom na rok 2010. Náš banskobystrický kraj akosi zabúda, že aj tu vedú nejaké železničné trate. Nie síce najvýznamnejšie, ale pri takomto prístupe ani na význame nikdy nezískajú.
expresbb: V Neresnici vo Zvolene budú demontovať, alebo presúvať železničný most ponad hlavný ťah na Lučenec. Nevieš niečo bližšie o tom, či ostane starý, alebo tam bude nový? A čo sa týka železničnej trati na Krupinu, tak som zvedavý, ale mimoriadne veľmi či sa podarí splniť predvolebný sľub od nového šéfa VÚCBB, že po tejto trati sa obnoví preprava pre cestujúcich. Však keby, tak budem mimoriadne rád a určite aj ty. Ale aj tak si myslím že ak áno, tak až po vybudovaní novej križovatky v Neresnici a presune mosta....
Reply on: 810zssk #39089:
Nuz to je na dlhsiu diskusiu. V kazdom pripade je to problem informovania.
Reply on: expresbb #39088:
Vies, ono s tymi meskaniami je to zlozite. V opisanej situacii evidentne o meskani museli vediet.

Opat si dovolim poukazat na jeden protiklad zo zahranicia.. v nejakej p*deli (na nazov si nespomeniem) pri Kodani som cakal na regionalny vlak.. Ked asi 5 minut neprichadzal, vyrutil sa od niekial zamestnanec DSB a zacal ludom hovorit nieco po dansky, nasledne ked som ho poprosil mi to bez problemov povedal aj po anglicky.. islo o nejaku poruchu, pricom dopravca mi ponukol vratenie ceny listka A ZAROVEN preplatenie tej istej cesty za chvilu iducim linkovym autobusom.. Odviedol nas na zastavku, vodicovi zaplatil cestovne za zhruba 8 ludi + este pred tym nam v hotovosti preplatil nase listky ako ospravedlnenie od DSB.

Nehovorim ze sa to tak musi robit aj na Slovensku, ti viac veci nefunguje. Ale zaklad je informovat akonahle sa da, inak hrozi strata zakaznikov.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.