Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: wizard112 #31888:
posledný odstavec: Ťažko sa mi to pripúšťa, ale pravda je naozaj taká ako píšeš...
Reakcia na: PePan21 #31887:
Tak ja predpokladám, že bolo úplne zbytočné jazdiť na L3 až do Radvane všetkými spojmi a teda skrátenie spojov a ich priblíženie k obyvateľom Tulskej, Moskovskej a Orenburskej je vhodnejšie. Čo sa týka Radvane - zo Sládkovičovej sú tam odchody 7:04, 14, 24, 34, 53 s príchodmi na Tajovského, SOU 7:16, 26, 36, 46 a 8:03. Z uvedeného je zrejmé, že vzhľadom na to, že napr. podľa Vnútorného poriadku školy GJGT sú študenti povinní byť už v škole najneskôr 10 min pred začiatkom vyučovacej hodiny, tak spoj 7:53 ťa nemusí zaujímať ani náhodou, ani to, že je tam "diera" 19 min (spojom 7:34 špička končí) a spojom 7:34 to máš LTT. Nadbiehania by som sa na tvojom mieste nebál, hlavne ak aj ty sám predpokladáš, že tými spojmi pôjde viac ľudí (teda pod viac tým chcem vidieť, že tam nepôjde smiešnych 10 - 20 cestujúcich na celom spoji - do prázdnin som nemal problém v časoch, keď vidíš problém, stretávať cestou po Poľnej trolejbusy a X3 s páar cestujúcimi). Preplnenosť je tiež otázna, keďže sa bavíme o spojoch výslovne pre Radvančanov, keďže ostatní asi pôjdu skôr tými z Tulskej a nebudú čakať na trolejbus, ktorým sa už budú viesť ľudia z Radvane (musia to len zistiť)...
Ja by som tu radšej zase zbytočne nekuvikal, čo je tu veľmi často bežné a v drvivej väčšine sa to ukáže ako neopodstatnené (s výnimkou upozorňovania na katastrofu plynúcu zo ZloÚ, ZVSK a samozrejme primárnej hrôzy SAD ZV) a počkal na to, ako to bude vyzerať v praxi.
Reakcia na: lubinko #31860:
Bože, sen cestujúceho v BB, odviesť sa všade bez prestupu, najlepšie linka z každej ulice na každú každú chvíľu... Čo keby si každý povedal, že prestupovať nemieni? Budeme mať dlhé priame linky s intervalom možno 180 minút? Už pochop aj ty aj ostatní zástancovia tohto systému, že takto to nejde! Prestup nie je problém (v civilizovaných mestách), pokiaľ máš relatívne slušnú hustotu spojov a prestup zohľadňuje aj tarifa, teda že nie si zaň "pokutovaný". Pri cestovaní DPM je to priateľné (hustota spojov je na dané pomery úplne postačujúca a aj "pokutovanie" prestupov riešia MAXI jazdy). Pri konkurenčnom dopravcovi je prestup problém, pretože tam je slabá hustota spojov a cestujúci je "pokutovaný". Toto sa tu ale riešilo už stokrát. ?

Re #31886 BB - Schuhu: MHD už sotva zažije časy vo svojom vrchole, duplom tu v BB. Tu sa ľudia odnaučili používať MHD a ja sa im ani nečudujem. Politická vôľa je skôr MHD utlmiť, ako rozvíjať.
Reakcia na: PIT #31848:
okrem pridaných spojov z Tulskej sa mi nové CP L3 veľmi nepáčia.. Ako študenta ma zaujíma hlavne čas pre ôsmou hodinou, a ten je o dva spoje redší.
Pre porovnanie do 27.06. chodila L3 zo Sládkovičovej od 7:20 o
7: 24,29,36,44,58
od 1.9. pôjde len 7: 24,34,53

Ako sa poznám, 7:24 nepôjdem, je to skoro, takže sa musím spoliehať na spoj o 7:34. Ten bude z tohto dôvodu chodiť ohromne plný. Navyše pri predbiehaní sa s X3 si vodiči navykli na predčasné odchody (dúfam, že si odvyknú), tak bude treba chodiť oveľa skôr na zastávku, ak nechcem dostať neospravedlnenú hodinu 😃 (7:53).

Ďalší dôvod chodiť pešo ? ? 19 minút medzi dvoma odchodmi v špičke ? ?
Reakcia na: brefos #31871:
Niekedy bola MHD účelná vo všetkých smeroch. Je toho veľká škoda. Keď vidím, ako sa tu teraz riešia základné existenčné problémy, človek prestáva veriť, že ešte niekedy v budúcnosti bude úroveň MHD ako kedysi. A zase, pokiaľ nebude verejná doprava všestranne použiteľná (t.j. nielen za prácou a štúdiom, ale aj za rekreáciou), nikdy nemôže plnohodnotne konkurovať IAD. Spýtajme sa úprimne, je to v BB vôbec možné??? Možno áno. Ale je to to isté, ako keby sme chceli robiť nadstavbu na dome, ktorého základy podmýva voda. To je presne tá istá situácia... Bohužiaľ... 😞
Reakcia na: quark1408 #31877:
No a co? Prestupuje sa po celom svete.
Reakcia na: Moky #31882:
Však ani ja som nevedel a skoro som na to doplatil. Naozaj k tejto téme sa už nechcem vyjadrovať (aby som tu neskončil nadobro)...
Reakcia na: JJ #31874:
Však napokon ešte stále mne osobne nie je na 100% jasné, či sa X zrušia. Pretože v tomto meste je možné čokoľvek...

K tej L1, ja som si to všimol len tak náhodou. Prekvapilo ma to, že všetky ostatné nosné linky (L2, L3 a L6) majú v rannej špičke 12 minút (resp. ešte aj menej) a L1 má až 15 minút. Viem, že okolo 7:30 sú tam vsunuté 2 spoje, ktoré idú v kratšom intervale, ale v ostatnom čase je interval rovnaký ako v dopoludňajšom sedle (čo sa mi zdá málo). V opačnom smere je stále 15 min, ale tu chápem, že v tomto čase sú najväčšie prepravné nároky v smere k Rooseveltovej nemocnici (študenti). Dobre, už sa k tomuto nejdem vyjadrovať. Však občas sa stane, že predstavy sú rôzne a zase, treba sa pozrieť aj na iné veci. Takže celkovo k tomuto CP vážne výhrady nemám, resp. môžem ho pochváliť (aj kvôli uvedenej novinke na L3 na Tulskej).
Reakcia na: BB - Schuhu #31881:
ale neviem, čo je na tom tajné. Aj tak už platiť nebude... A okrem toho, prečo potom nie sú "dôverné" aj CP trolejbusov platné od 1.9.2008?
Reakcia na: Moky #31878:
Skús poprosiť priamo DPM, lebo ja to šíriť nemôžem. Už som si jeden problém v tejto veci urobil a nechcem, aby vznikol ďalší.
Reakcia na: brefos #31871:
Samozrejme aj L22 zo Zvolena v lete, začiatkom 90. rokov.
Reakcia na: mirkobb #31781:
len to preboha nie!!! V Trenčíne to robili tiež títo "odborníci", a z mne dostupných materiálov vyplýva, ako to pekne dovrzali...celý CP ktorý navrhli, mal jediné plus v podobe 2 dokonalých prekladových liniek. Zvyšok jednoducho zrušili a obmedzili atď. Na zásah primátora sa to potom aj tak zmenilo, a to k lepšiemu. Tak si posúďte sami, či je to v TN také dokonalé a to máme jediného dopravcu.

Ale tak, ako povedal slepý, uvidímä.
Reakcia na: BB - Schuhu #31865:
nezaslal by si mi, prosím ťa, neschválený návrh CP LN1?
Reakcia na: 810zssk #31876:
Nuž táto otázka by mohla byť skôr smerovaná na SAD ZV... Ale tak ja som len povedal, že je to výhodné pre tých čo chodia z Fonč. na P. Cestu ? Nemusia prestupovať... ? Nuž, ale keď to niekto tak zariadil... ?
Reakcia na: quark1408 #31875:
Aky ma zmysel autobusova linka ktora ide polovicu cesty sustavne pod trolejmi?
Hm, myslím, že lubinko má pravdu s tou 26tkou... Je to výhodné najmä pre tých čo chodia z Fončordy do firiem na P. ceste... Ale tak myslím, že ono je to dobré tak ako je, lebo myslím že každých 20 minút stačí... Ale samozrejme, my s tým nič nespravíme, všetko záleží od SAD ZV, ale myslím, že linka 26 má svoje opodstatnenie, aj keď ho niektorí nevidia, ale tak ako som sa dozvedel, rušiť sa nebude... Hm... Tým rušiť bolo asi myslené, že sa ani skracovať nebude... Neviem ? Uvidíme, čo sa bude diať od 1.9, čím nás zasa budú kŕmiť... Fakt sa "teším" ?
Reakcia na: BB - Schuhu #31865:
len ber do úvahy to, že CP trolejky sa predkladal na schválenie posledné júlové dni a o zrušení X-liniek sme sa dozvedeli v polovici augusta.
Reakcia na: PIT #31480:
Ukazuje sa to, čo som vedel od začiatku - Odborár nikdy nemôže byť primátorom.
Reakcia na: DPMBB, a. s. #31851:
Boli tam tri, 952E, Citybus a 932. A prave ten priestor zastavky bol po prichode toho Zvolencana jediny volny.
Inak, keď sa tu bavíme o nových cp, mohla by sa skúsiť zaviesť aj linka do Kováčovej, kúpele. Ale teraz už nič, kedže končí sezóna. Však dávno jazdila aj linka MHD č.22 z B. Bystrice od Mládežníckej, len v lete. Tak napríklad v 90 rokoch zase zo Zvolena jazdila L11 a L15 v lete, a L8 a L19 po jednom raze. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.