Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: lubinko #31860:
Bože, sen cestujúceho v BB, odviesť sa všade bez prestupu, najlepšie linka z každej ulice na každú každú chvíľu... Čo keby si každý povedal, že prestupovať nemieni? Budeme mať dlhé priame linky s intervalom možno 180 minút? Už pochop aj ty aj ostatní zástancovia tohto systému, že takto to nejde! Prestup nie je problém (v civilizovaných mestách), pokiaľ máš relatívne slušnú hustotu spojov a prestup zohľadňuje aj tarifa, teda že nie si zaň "pokutovaný". Pri cestovaní DPM je to priateľné (hustota spojov je na dané pomery úplne postačujúca a aj "pokutovanie" prestupov riešia MAXI jazdy). Pri konkurenčnom dopravcovi je prestup problém, pretože tam je slabá hustota spojov a cestujúci je "pokutovaný". Toto sa tu ale riešilo už stokrát. ?

Re #31886 BB - Schuhu: MHD už sotva zažije časy vo svojom vrchole, duplom tu v BB. Tu sa ľudia odnaučili používať MHD a ja sa im ani nečudujem. Politická vôľa je skôr MHD utlmiť, ako rozvíjať.
Reply on: PIT #31848:
okrem pridaných spojov z Tulskej sa mi nové CP L3 veľmi nepáčia.. Ako študenta ma zaujíma hlavne čas pre ôsmou hodinou, a ten je o dva spoje redší.
Pre porovnanie do 27.06. chodila L3 zo Sládkovičovej od 7:20 o
7: 24,29,36,44,58
od 1.9. pôjde len 7: 24,34,53

Ako sa poznám, 7:24 nepôjdem, je to skoro, takže sa musím spoliehať na spoj o 7:34. Ten bude z tohto dôvodu chodiť ohromne plný. Navyše pri predbiehaní sa s X3 si vodiči navykli na predčasné odchody (dúfam, že si odvyknú), tak bude treba chodiť oveľa skôr na zastávku, ak nechcem dostať neospravedlnenú hodinu 😃 (7:53).

Ďalší dôvod chodiť pešo ? ? 19 minút medzi dvoma odchodmi v špičke ? ?
Reply on: brefos #31871:
Niekedy bola MHD účelná vo všetkých smeroch. Je toho veľká škoda. Keď vidím, ako sa tu teraz riešia základné existenčné problémy, človek prestáva veriť, že ešte niekedy v budúcnosti bude úroveň MHD ako kedysi. A zase, pokiaľ nebude verejná doprava všestranne použiteľná (t.j. nielen za prácou a štúdiom, ale aj za rekreáciou), nikdy nemôže plnohodnotne konkurovať IAD. Spýtajme sa úprimne, je to v BB vôbec možné??? Možno áno. Ale je to to isté, ako keby sme chceli robiť nadstavbu na dome, ktorého základy podmýva voda. To je presne tá istá situácia... Bohužiaľ... 😞
Reply on: quark1408 #31877:
No a co? Prestupuje sa po celom svete.
Reply on: Moky #31882:
Však ani ja som nevedel a skoro som na to doplatil. Naozaj k tejto téme sa už nechcem vyjadrovať (aby som tu neskončil nadobro)...
Reply on: JJ #31874:
Však napokon ešte stále mne osobne nie je na 100% jasné, či sa X zrušia. Pretože v tomto meste je možné čokoľvek...

K tej L1, ja som si to všimol len tak náhodou. Prekvapilo ma to, že všetky ostatné nosné linky (L2, L3 a L6) majú v rannej špičke 12 minút (resp. ešte aj menej) a L1 má až 15 minút. Viem, že okolo 7:30 sú tam vsunuté 2 spoje, ktoré idú v kratšom intervale, ale v ostatnom čase je interval rovnaký ako v dopoludňajšom sedle (čo sa mi zdá málo). V opačnom smere je stále 15 min, ale tu chápem, že v tomto čase sú najväčšie prepravné nároky v smere k Rooseveltovej nemocnici (študenti). Dobre, už sa k tomuto nejdem vyjadrovať. Však občas sa stane, že predstavy sú rôzne a zase, treba sa pozrieť aj na iné veci. Takže celkovo k tomuto CP vážne výhrady nemám, resp. môžem ho pochváliť (aj kvôli uvedenej novinke na L3 na Tulskej).
Reply on: BB - Schuhu #31881:
ale neviem, čo je na tom tajné. Aj tak už platiť nebude... A okrem toho, prečo potom nie sú "dôverné" aj CP trolejbusov platné od 1.9.2008?
Reply on: Moky #31878:
Skús poprosiť priamo DPM, lebo ja to šíriť nemôžem. Už som si jeden problém v tejto veci urobil a nechcem, aby vznikol ďalší.
Reply on: brefos #31871:
Samozrejme aj L22 zo Zvolena v lete, začiatkom 90. rokov.
Reply on: mirkobb #31781:
len to preboha nie!!! V Trenčíne to robili tiež títo "odborníci", a z mne dostupných materiálov vyplýva, ako to pekne dovrzali...celý CP ktorý navrhli, mal jediné plus v podobe 2 dokonalých prekladových liniek. Zvyšok jednoducho zrušili a obmedzili atď. Na zásah primátora sa to potom aj tak zmenilo, a to k lepšiemu. Tak si posúďte sami, či je to v TN také dokonalé a to máme jediného dopravcu.

Ale tak, ako povedal slepý, uvidímä.
Reply on: BB - Schuhu #31865:
nezaslal by si mi, prosím ťa, neschválený návrh CP LN1?
Reply on: 810zssk #31876:
Nuž táto otázka by mohla byť skôr smerovaná na SAD ZV... Ale tak ja som len povedal, že je to výhodné pre tých čo chodia z Fonč. na P. Cestu ? Nemusia prestupovať... ? Nuž, ale keď to niekto tak zariadil... ?
Reply on: quark1408 #31875:
Aky ma zmysel autobusova linka ktora ide polovicu cesty sustavne pod trolejmi?
Hm, myslím, že lubinko má pravdu s tou 26tkou... Je to výhodné najmä pre tých čo chodia z Fončordy do firiem na P. ceste... Ale tak myslím, že ono je to dobré tak ako je, lebo myslím že každých 20 minút stačí... Ale samozrejme, my s tým nič nespravíme, všetko záleží od SAD ZV, ale myslím, že linka 26 má svoje opodstatnenie, aj keď ho niektorí nevidia, ale tak ako som sa dozvedel, rušiť sa nebude... Hm... Tým rušiť bolo asi myslené, že sa ani skracovať nebude... Neviem ? Uvidíme, čo sa bude diať od 1.9, čím nás zasa budú kŕmiť... Fakt sa "teším" ?
Reply on: BB - Schuhu #31865:
len ber do úvahy to, že CP trolejky sa predkladal na schválenie posledné júlové dni a o zrušení X-liniek sme sa dozvedeli v polovici augusta.
Reply on: PIT #31480:
Ukazuje sa to, čo som vedel od začiatku - Odborár nikdy nemôže byť primátorom.
Reply on: DPMBB, a. s. #31851:
Boli tam tri, 952E, Citybus a 932. A prave ten priestor zastavky bol po prichode toho Zvolencana jediny volny.
Inak, keď sa tu bavíme o nových cp, mohla by sa skúsiť zaviesť aj linka do Kováčovej, kúpele. Ale teraz už nič, kedže končí sezóna. Však dávno jazdila aj linka MHD č.22 z B. Bystrice od Mládežníckej, len v lete. Tak napríklad v 90 rokoch zase zo Zvolena jazdila L11 a L15 v lete, a L8 a L19 po jednom raze. ?
Reply on: BB - Schuhu #31866:
extremne vela a podaktore aj extremne prazdne... nuz ale ked niekto inak nevie... ?
Reply on: lubinko #31867:
preco mat milion liniek odvsadial vsade, ked technika umoznuje, ze za prestup nie je nutne platit? preco mat milion liniek odvsadial vsade, ked technika umoznuje skombinovat linky tak, aby potrebne smery na seba nadvazovali? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.