Reakcia na: PIT #2975:
Dajme tomu, ze zachovame sucasne chronometraze, to jest linka 6 ma dlzku jazdy 14+24 = 38 min., linka 2 18+18 = 36 min., linka 1 18+18 = 36 min. A ty sa bojis, ze ked dajme tomu to stihnu tam a naspat za 40 minut a 10 minut im dame na oddych, ze bude musiet byt interval 50 minut? Ked sa vsetky tieto linky stretavaju pri stanici?
Prejazdy nie su take zlozite, ako sa zdaju. Ked to vodici zvladaju v Presove, musi to ist i v BB.
ale preto, aby sa dali kontrolovat vodici, pretoze jazdia tak po janosikovsky - od buka do buka.
LUK
Ad L99: ide prvý spoj poobednej smeny, takže problém bude v pomalom prestriedaní alebo vo vozidle alebo bohvie kde...
Re #2972 tr3mp: To bude asi najjednoduchší spôsob, ako problém zvaný "MHD" najrýchlejšie odstránime?.
Re #2970 Papyr: Načo zriaďovať nejaký DPBB(?), keď už tu máme firmu Mestská hromadná doprava a.s. (alebo akú má právnu subjektivitu), ktorá je tiež v majetku mesta a ktorá navyše nevykazuje žiadnu činnosť. Vozidlá už má (takmer všetky sú jej). Stačí prebrať vodičov, budovy, know-how a môže začať reálne fungovať vo veľmi krátkom čase. Jediný problém sú dielne, lebo tých sa SAD-ka nevzdá.
Re #2969 Papyr: O stave MHD v BB svedčí aj to, že všetci účastníci "snemu dopravákov" pri príležitosti Tvojej návštevy prišli pešo alebo na bicykli... ?
Mimochodom, stihol popri tom všetkom ešte aj sledovať ev.č. vozov, ktorými si sa viezol?
Re #2979 Vladimír: U nás už toto existuje, konkrétne na L53+55 cez víkend. A keď si prejdeš CP týchto liniek, tak zistíš, že ani tak to u nás NIE JE MOŽNÉ. Lebo u nás sa aj jednoduché veci robia zložito, teda ak sa už robia. Len nám sem prosím nezavádzaj lomené linky typu L18/23 Prešov. To je už maximálna zvrhlosť!