Reakcia na: LUK #2971:
Ad C 1-2 - podľa toho, čo píšeš, by to vyzeralo, že spoje len neustále meškajú, čo však nie je pravda, keďže vodiči nemajú problém ísť v predstihu oproti CP aj +7:07 min (teraz u seba nemám presný podklad, o ktorý spoj sa jednalo, ale bol to posledný spoj L6/2200 idúci z Kyjevského nám. na žel. stanicu ešte koncom mája). Problémom sú vodiči - napr. včera išiel spoj L99/1500 vozidlo BB-589AF zo žel. stanice (ako VÝCHODZEJ zastávky) s meškaním +5:02 min a spoj L6/15:13 vozidlo 1514 +2:29 min. To sú skutočnosti, ktoré sú závislé LEN A LEN na ZODPOVEDNOSTI VODIČA a nemožno sa vyhovárať na nič iné.

Kami
A2: je to sposobene hlavne prazdninami. Vsetky linky sa dokazu slusne naplnit, zial teraz je dost velkou konkurenciou aj pesobus.
A4: klbak sa zaplni do 7 minut, solo asi 5 minut. Vyrovnavaju to body A3 a A7.
A5: stara bolest
A6: je to tolerovane len pri horucavach, tak ako nepredpisove oblecenie
A8: stara bolest, BUSE sa ovlada rucne
A10: na 100% su pouzitelne len nove osemhranne stlpy, ostatne by sa asi menili
A12: intervaly su na nosnych linkach (vsetky troliky, 20+22+23, 24, 25 (rano 25+91), 26, 34 ) a aj inde sa nieco najde. K delitelu 60 je este dlha cesta. Intervaly nie su robene nasilu ako v Bratislave, zisla by sa vacsia pravidelnost.
A16: to ma prekvapuje. Vsade kde je vnutorny displej EMtest funkcny, by malo aj hlasit. T.j. vo vsetkych 952 a 961 (okrem 993BC).
A17: stara "tradicia"
A19: interni revizori nie su, ale kontrola existuje
A20: bohuzial
C4 uzko suvisi s C3
C8: hodilo by sa
C7: A17 vyriesi len zavedenie displejov, inak snaha o kontrolu je.
Svojim prispevkom nechcem povedat ze si treba tradicie ctit, aj ked su negativne.