Reply on: PIT #2975:
Dajme tomu, ze zachovame sucasne chronometraze, to jest linka 6 ma dlzku jazdy 14+24 = 38 min., linka 2 18+18 = 36 min., linka 1 18+18 = 36 min. A ty sa bojis, ze ked dajme tomu to stihnu tam a naspat za 40 minut a 10 minut im dame na oddych, ze bude musiet byt interval 50 minut? Ked sa vsetky tieto linky stretavaju pri stanici?
Prejazdy nie su take zlozite, ako sa zdaju. Ked to vodici zvladaju v Presove, musi to ist i v BB.
Kami
A2: je to sposobene hlavne prazdninami. Vsetky linky sa dokazu slusne naplnit, zial teraz je dost velkou konkurenciou aj pesobus.
A4: klbak sa zaplni do 7 minut, solo asi 5 minut. Vyrovnavaju to body A3 a A7.
A5: stara bolest
A6: je to tolerovane len pri horucavach, tak ako nepredpisove oblecenie
A8: stara bolest, BUSE sa ovlada rucne
A10: na 100% su pouzitelne len nove osemhranne stlpy, ostatne by sa asi menili
A12: intervaly su na nosnych linkach (vsetky troliky, 20+22+23, 24, 25 (rano 25+91), 26, 34 ) a aj inde sa nieco najde. K delitelu 60 je este dlha cesta. Intervaly nie su robene nasilu ako v Bratislave, zisla by sa vacsia pravidelnost.
A16: to ma prekvapuje. Vsade kde je vnutorny displej EMtest funkcny, by malo aj hlasit. T.j. vo vsetkych 952 a 961 (okrem 993BC).
A17: stara "tradicia"
A19: interni revizori nie su, ale kontrola existuje
A20: bohuzial
C4 uzko suvisi s C3
C8: hodilo by sa
C7: A17 vyriesi len zavedenie displejov, inak snaha o kontrolu je.
Svojim prispevkom nechcem povedat ze si treba tradicie ctit, aj ked su negativne.