Majkl
Bol som sa včera pozrieť na ten nový CP L35 - zastávka Skubín, Jednota. Vyzerá to smiešne, ale snáď to predstavuje prvý krôčik k nastoleniu bežných trendov...
A čo som Ti spomínal, že na Novom Kališti sú vzájomne vymenené CP L6 pre opačné smery, bol som pozrieť, či sa to zmenilo a čuduj me sa, ale UŽ (relatívne veľmi rýchlo) to je vymenené i keď sa opäť zmenil font na Times New Roman.
A cez tú " " adresu som sa nikde nedostal - Error - Acces denied.
Bol som sa včera pozrieť na ten nový CP L35 - zastávka Skubín, Jednota. Vyzerá to smiešne, ale snáď to predstavuje prvý krôčik k nastoleniu bežných trendov...
A čo som Ti spomínal, že na Novom Kališti sú vzájomne vymenené CP L6 pre opačné smery, bol som pozrieť, či sa to zmenilo a čuduj me sa, ale UŽ (relatívne veľmi rýchlo) to je vymenené i keď sa opäť zmenil font na Times New Roman.
A cez tú " " adresu som sa nikde nedostal - Error - Acces denied.
PIT
Celkom sa Ti to podarilo vystihnúť a všetky tri časti A, B, C sú vyvážené a v zásade žiaľ zodpovedajú reálnemu stavu.
Ad C 1-2 "...Okrem toho skratenie jazdnej doby znamena, ze na linke moze pri zachovanom intervale jazdit menej vozidiel, pretoze sa stihnu rychlejsie tocit..." Má to len jeden háčik, že je to v rozpore s tvojimi "peknými" intervalmi. Napr. L6 má teraz obežný čas 60 min a teda pri použití 2 vozidiel interval 30 min. Pri skrátení obežného času na 50 min (čo by stíhali aj pri nástupe len prednými dverami a kedysi bolo u L6,7 bežné) by tak 2 vozidlá jazdili v intervale 25 min, čo sa Ti už nepáčilo. Tak mi prezraď "pekný" interval 2 vozidiel na linke s obežným časom v rozpätí 40 - 60 min. Podľa mňa je zbytočné, aby som kvôli peknému intervalu čakal dlhšie na zastávke a vozidlo napr. L6 bude na žel. stanici stáť z každej hodiny cca 20 min.