Reply on: Papyr #2970:
"1-2. Zrusit nastup prednymi dverami. Toto opatrenie umozni vyrazne skratit jazdne doby" - len aby to nedopadlo tak, že sa zruší nástup prednými dverami a neobnoví sa nástup ostatnými. Z vozidla teda bude možné len vystupovať, po určitej dobe vystúpi aj posledný cestujúci a vozidlá budú premávať bez zastavovania, čím sa dosiahne rýchlosť IAD. Nevýhodou bude, že cestujúci sa veľmi nepovozia, ale neexistuje dokonalé riešenie ... ? Teraz vážne, súčasná bystrická MHD je z hľadiska rýchlosti a ceny fakt dosť zlá (viem, nehovorím nič nové), takže sa plne stotožňujem s navrhnutými krokmi, dúfam, že dožijem chvíľu, keď do Sásovej dôjde prvý trolejbus ... ?
Majkl
Musím pochváliť BBDS: Na zastávke Skubín, Jednota sa asi mládež nevedela zmestiť do kože a dolámala plexisklo a postŕhala cestovné poriadky. Po informovaní kompetentnej osoby bol CP na druhý deň opravený!
Okrem toho, nové CP linky 35 majú rozdelené stĺpce na "x,c,w" a "a"!!! Písmenká x,c,w,a síce nad jednotlivými odchodmi zostali, ale beriem to ako prechodný jav.