Re Papyr: Veľmi dobré príspevky. Ja k tomu len toto:
ad A11: 14Tr-ky sú primárne nasadzované na L7. V lete sa nasadzujú aj na celodenné poradia ost. liniek, aby sa večer vozilo 'menej vzduchu'.
ad A13: Veľmi dobrý postreh...
ad C1-2: Jazdné doby sa neskrátia, len sa začnú dodržiavať, lebo ich tvorca nerátal s takými prestojmi v zastávkach. V špičke nie je problém 'chytiť' meškanie 5 aj 10 minút, takže niekedy ani následná pauza v konečnej nestačí 'zmazať' nabrané meškanie. Veta "MHD je drahá, riedka a pomalá" by mohla byť leitmotívom reklamnej kampane BBDS:-)...
ad A11: 14Tr-ky sú primárne nasadzované na L7. V lete sa nasadzujú aj na celodenné poradia ost. liniek, aby sa večer vozilo 'menej vzduchu'.
ad A13: Veľmi dobrý postreh...
ad C1-2: Jazdné doby sa neskrátia, len sa začnú dodržiavať, lebo ich tvorca nerátal s takými prestojmi v zastávkach. V špičke nie je problém 'chytiť' meškanie 5 aj 10 minút, takže niekedy ani následná pauza v konečnej nestačí 'zmazať' nabrané meškanie. Veta "MHD je drahá, riedka a pomalá" by mohla byť leitmotívom reklamnej kampane BBDS:-)...
Majkl
Musím pochváliť BBDS: Na zastávke Skubín, Jednota sa asi mládež nevedela zmestiť do kože a dolámala plexisklo a postŕhala cestovné poriadky. Po informovaní kompetentnej osoby bol CP na druhý deň opravený!
Okrem toho, nové CP linky 35 majú rozdelené stĺpce na "x,c,w" a "a"!!! Písmenká x,c,w,a síce nad jednotlivými odchodmi zostali, ale beriem to ako prechodný jav.