Včera som videl na úradných tabuliach MsÚ opätovne vyvesenú urbanistickú štúdiu na BILLU na Okružnej. Má tam byť do 6. 8., čo znamená, že nie je reálne, aby sa stavba v septembri (kedy to chceli mať už hotové) začala. Zaujímavosťou v dopravnom riešení na novej obslužnej komunikácii prepojujúcej Okružnú s Novým Kališťom je, že pri výjazde na Nové Kalište bude umožnené podľa tejto štúdie len pravé odbočenie, čo by znamenalo, že z BILLY by NEBOLO MOŽNÉ sa dostať na Internátnu, Tulskú. Táto križovatka je riešená trojuholníkovým ostrovčekom so svetelnou signalizáciou (pravdepodobne len pre chodcov). Zastávka MHD v smere Mládežnícka je presunutá hneď oproti zastávke v smere do centra. Podobne sú presunuté zastávky v oboch smeroch na Novom Kališti, bližšie k THK.
Ďalej je tam zverejnený návrh na zmenu územného plánu CMZ BB časť Trosky. V dopravnom riešení sa počíta až s dvoma kruhovými objazdmi. Menší pred budovou HVB Bank, pričom jedno rameno by pokračovalo na ul. J. Kráľa krížom po ul. Na troskách. Druhý (veľký) objazd bol na križovatke pod Krajským úradom s vyústením jedným ramenom aj na cestu Na štadión, ktorá je momentálne slepá.
Ďalej je tam zverejnený návrh na zmenu územného plánu CMZ BB časť Trosky. V dopravnom riešení sa počíta až s dvoma kruhovými objazdmi. Menší pred budovou HVB Bank, pričom jedno rameno by pokračovalo na ul. J. Kráľa krížom po ul. Na troskách. Druhý (veľký) objazd bol na križovatke pod Krajským úradom s vyústením jedným ramenom aj na cestu Na štadión, ktorá je momentálne slepá.
Papyr
Linka 22 by bola nahradena predlzenim niektorej trolejbusovej linky (napr. c. 2) zo Zel. stanice (resp. Namestia Slobody), linka 25 by bola priamo nahradena trolejbusom bez zmeny trasy, linka 24 by bola zrusena. V useku Starohorska-Usvit by bola nahradena napriklad presmerovanim linky cislo 6 z Tulskej cez Strieborne namestie na Starohorsku.
K nahrade obsluhy Mladeznickej ulice by som na tuto ulicu predlzil z Micinskej (resp. zo zast. Kazacok) autobusovu linku 26 cez Bellusovu ulicu a nabrezie.
Mozno by boli vhodne este dalsie dielcie upravy, ale nepoznam miestne pomery, takze nechcem placat blbosti.
Aby tento system lepsie fungoval, zrusil by som debilne tarifne opatrenia BBDS (nastup cez predne dvere, sankcionovanie cestujuceho za prestup) a zaviedol casovu prestupnu tarifu.
A mame vymalovano