Reakcia na: adrive #26882:
Áno, ten meškájúci trolejbus som videl aj ja, lebo som sedel v tej druhej L1, čo dobehla už spomínaný meškajúci trolejbus.Re #26883 Papyr: Milý Papyr ?, žijeme v BB, teda v meste, kde sa ešte stále neobjavilo, čo by kvalitná MHD dokázala vyriešiť. BB je silne orientovaná na podporu IAD, na úkor chodníkov, chodcov, parkov, zelene a samozrejme aj na úkor MHD. Teda keby si povedal niečo také, že autá by mali poslušné stáť za vozidlom MHD, tak by ťa najskôr vysmiali, či si robíš srandu a keby si ich presvedčil, že to myslíš vážne, tak by na teba čumeli, že ako si to môžeš dovoliť utláčať IAD na úkor nejakej MHD... Veď naše super mesto chcelo (možno ešte stále chce, neviem) presťahovať zastávky z parku (neviem, ako to tu poznáš, ale nie sú tam zálivy a keď tam zastane bus, tak tam stojí celá IAD) na miesto, kde nebude mať potrebu nikto nastúpiť a ani vystúpiť, teda úplne strátí význam, ale pomohlo by sa tým IAD. Úplne choré zmýšľania snaživých úradníkov na MsÚ... ?
Re #26885 Papyr: Osobne si myslím, že doplnový predaj CL u vodiča nie je zlá vec, ale dnes to nie je doplnok ale vlastne jediná možnosť kúpiť si lístok, kto nemá ČK.
Re #26886 adrive: Tak keď to raz mesto nechce, tak čo s tým spravíš? Mne to pripadá tiež čudné...
Re #26888 Papyr: Mesto sa jednoducho postavilo, že časový lístok zatiaľ nechce a podľa toho, čo som čítal, prečo ho odmieta primátor, mi z toho vyplýva, že sa v danej problematike nie najlepsšie orientuje, čo je však v poriadku, veď nemá na starost len MHD, ale prečo si to nenechá vysvetliť? Časový lístok bol oficiálne zamietnutý preto, lebo by sa stratil prehľad o prepravených. Lenže čo tak mať časový lístok v ČK? Samozrejme, potom by to chcelo mať odbavovací systém pri všetkých dverách, aby sa ti skrátili časy pri výmenách cestujúcich. ?
Re #26889 draxter: K väčšine vecí majú kľúč na adrese ČSA 26. Neustále platí to, čo som tu písal už dávno #25762. Čo ma však hnevá ešte viac, ako x linky, je to, že mesto dotuje linky 21, 22 a 26 (!) a ešte stále s tým nedokázalo nič urobiť. ?
draxter
Ani jeden neukázal nič pozitívne, vždy sa to s probúdajúcim časom jeho pôsobenia akosi zvažovalo dolu kopcom...
SAD ZV investoval nemalé prostriedky? Je to možné, ale pokiaľ vidíš, sľubavol oveľa viac, ako 25 vyradených českých karos radu 7xx. A pokiaľ nejaký dopravca nemá základné dopravné návyky /a to si dovolím tvrdiť horšie je to z veľkých miest už asi len v TT/, tak žiaľ, treba dať priestor inému. A DPMBB tým podnikom je, ktorý ukazuje,ž e sa všetko dá /resp. skoro všetko, lebo sú tu isté resty/. Ale za tak krátky čas, ako DPM všetko sprevádzkoval a zosúladil, SAD ZV porušovala zákon, licenciu i zmluvu ako na bežiacom páse, pričom sa z toho nedostala doteraz /áno, opäť OZNAČNÍK na námestí slobody. PS Flying: dovtedy to tu budem trepať SAD ZV o hlavu, kým sa neuvedomí a nenapraví to po 2! rokoch/.
PPS: ešte sa nikto nepozrel na zúbok tomu, že vozidlá B952 s na prednom čele namaľovaným MHD Banská Bystrica premávajú ako PAL? A na truclinkách X.. ? Veď to je čisté zavádzanie, aj spolu s označením. Či akosuňi ochrana hospodárskej súťaže je neznámy...