Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: poiiii #26860:
teraz k veci. Mas pocit ze BBDS prevadzkuje MHD v BB? ja taky pocit nemam. Tazko sa hladaju chyby na niekom kto tu nie je. Taktiez sa tu pise aj o DPM ale DPM nerobi tolko lapsusov ako SAD ZV. Keby si bol trosku objektivny tak by si si to urcite fsimol.
Reakcia na: poiiii #26860:
pocuj nemozes mi odporucit tvojho dodavatela? podla toho co si napisal usudzujem ze je to kvalitka ?
Reakcia na: LUK #26859:
Keď už sme pri tých zastávkach DPmBB: umiestnil už DP na zastávky Kuzmányho, Národná (smer Kapitulská), Kapitulská a Nám.Š.Moysesa (L104 smer Uhlisko) chýbajúce označníky? Pri mojej návšteve v BB koncom decembra som stále na týchto zastávkach nevidel žiadne. (Keďže sa tu pred pár dňami kritizovala "neschopnosť" SAD Zvolen umiestniť označník na zastávke Tulská, tak by ma zaujímalo, ako je DPmBB v tejto oblasti "schopný", keďže na uvedený problém som upozornil ešte niekedy v jari minulého roku...)
Reakcia na: Bystrican. #26863:
Zrejme vysoký dopyt po linkách 103+104 predlžuje jazdné doby a keď sa tento systém spúšťal, tak asi málokto čakal, že to bude chodiť také plné. Trolejbusy momentálne meškajú aj preto, že značný počet ľudí platí v hotovosti a "najlepšie" papierovými bankovkami.
Reakcia na: LUK #26859:
to je sice pravda, ale zase trosku nezaskodi aj kritiky a ty luk sa mi zda ze ju nevies velmi zniest..... ? lebo hoci som zastancom dpmbb toto je diskusne forum o mhd vseobecne takze sem patria aj prispevky ktore nie chvalia dpmbb ale napisu aj co nie je spravne.... a samozrejme ze som len za take prispevky ktore su nie ako tento zbytocny a provokujuci Re #26860 poiiii, brefos napisal len to co videl ale vy ste mu tu vobec neodpovedali preco 104 meskala, a neodpovedali ste ani na minule prispevky kde sa spominalo o meskani trolejov ktore sa vykytuju a niektore su aj 5minutove...., a to ze vodis na linke cislo 4 v pondelok na sladkovicovej neotvoril druhe dvere iba prve pritom ludia chceli nastupit druhymi?? tato kritika tu tiez bola tiez sa nikto neozval. Myslim si ze meskanie spoja, nastup iba jednymi dvermi, oznacenie vozidiel atd....sem patria aby sa na to poukazovalo.... co sa tyka vytazenosti suhlasim s tym ze podla jedneho spoja netreba posudzovat vsetky spoje....ale budme uprimny a otvorme si oci....pokial tu budu xlinky tak to nadalej bude velka bieda!!!! a tento stav sa dlho neda udrzat....skratka chodia aj plnsie spoje ale aj prazdne spoje a tyh poloprazdnych je najviac!!!!
Reakcia na: poiiii #26860:
vieš, ja plne rozumiem tomu, že každý ma do istej miery subjektívny pohľad na veci, ktoré sa dejú. Objektívnym sa byť nedá už len z toho dôvodu, že sme ovplyvnení okolím, vlastným, možno dlhoročne budovaným názorom, vlastnými zlými skúsenosťami, ktoré sa len ťažko prekrývajú nejakou skúsenosťou pozitívnou - a teraz nehovorím len o zlej skúsenosti so SAD ZV, niekto ju má možno aj so službami DPMBB - to sa jednoducho stane. DPMBB je tiež len firma zložená z ľudí a kde sú ľudia, tam sú aj chyby. Jediný rozdiel je možno v tej pomyselnej snahe robiť niečo lepšie. Ale to zase cestujúceho zaujímať nemusí, nakoľko ten sa už len stretne s výsledkom, ktorý mu dopravca naservíruje.

Ja sám tiež nie som objektívny - logicky. Ale rovnako tak nikto, kto tu prispieva, vrátane teba.

PS: SAD BBDS (SAD BB) nie je to isté ako DPMBB 😉
Reakcia na: adrive #26847:
No ja som šiel dnes L.1 a bola slušne zaplnená (60-70 ľudí) po ceste som videl L1 (30-40) L.6 (okolo 30) L2 (40) L7 (20 - sólo) čo považujem za slušné vzhľadom na ponúkanú kapacitu. V podstate máme v trasách liniek 1,2,4,6,7 ideálny stav, nakoľko nikto sa netlačí...
hm, mňa strašne baví sledovať diskusné fórum na sekcií Banská Bystrica, kde sa všetci oháňajú objektívnosťou, ako socha Matky Spravodlivosti osobne... nemyslíte, že prišiel čas narovinu povedať, že nedokážete zniesť pocit, že v meste pod urpínom prevádzkuje dopravu niekto iný, ako vaša jediná láska a modla a síce dopravný podnik banskej bystrice... SAD Zvolen investoval nemalé prostriedky do autobusovej dopravy v BB... a jediný význam vašej sekcie je hľadať chyby na SAD Zvolen a chyby SAD BBDS akosi prehliadať... "Vitajte v sekcií Banská Bystrica, aneb Dvojitý meter v akcií!"
Reakcia na: brefos #26858:
máš akési zvrátené uvažovanie a mám pocit, že za každú cenu potrebuješ "nájsť niečo" na DPMBB, len preto, aby sa kydalo aj na niekoho iného ako SAD ZV... Posudzovať DPM podľa vyťaženosti náhodne videného spoja je silné kafe... Vyťaženosť trolejbusov prudko stúpa, lebo pravidelnosť, hustota a už aj spoľahlivosť trolejbusových liniek je oveľa vyššia ako liniek X_niečo...

A vodič pri odjazde zo zastávky má kopec iných starostí, ako sa obzerať po okolí, či niekto náhodou nedobieha... A ľudia dobiehajú vkuse... a vkuse nadávajú na vodiča... pritom najmä ich vinou ten spoj nestihli (teraz nehovorím o predčasných odchodoch)...

Čo sa týka zastávok, tak nadávaj na Mesto a nie na DPM. Mesto musí vyhradiť miesto a nastriekať čiary... Výsledok vidíš sám...
Reakcia na: wizard112 #26857:
Ja sa tu nechcem hádať, aj tak je to tu strašné. Ale mám aj na mysli tie 3 zastávky Citybusov v centre mesta. Ale najhoršie je to na Kapitulskej. Tam nemá kam zaparkovať na tú chvíľku, potom autá vytrubujú, že zavadzia a podobne. Však vyše roka tam konečne nevedia nakresliť čiary pre bus a taktiež aspoň modrú tabuľku, že tam stojí niečo. Aj JJ písal že sa to rieši, ale voľáko pridlho podľa mňa. Však je to šprndeľ a postačí 1 alebo 2 parkovacie miesta ubrať. ?
Reakcia na: PIT #2693:
(z dispečera) Niektoré spoje liniek 103 a 104 majú značné meškania, ale to je spôsobené vyskokým záujmom ľudí, napriek tomu by CP s tým mal počítať. Na druhej strane mohlo dôjsť aj k nejakej nepredvídateľnej udalosti. Čo sa týka toho dobiehania, nie je to také jednoduché. Pokiaľ vodič vidí, nevidím problém, prečo by ho nepočkal. Druhá vec, keď vodič zavrie dvere, tak má sotva čas sa dívať ešte do pravého zrkadla, či niekto nedobieha, alebo pozerať na zastávku, lebo pri vychádzaní zo zastávky sa musí pozrieť niekam inam... A ty na základe týchto 2 vecí tvrdíš, že DPM je na tom slabo? Nemyslíš, že je to trochu krátkozraké? Určite sa nájdu nedostatky, ale všeobecne tvrdiť toto mi pripadá trochu prehnané.

RTV vysiela reportáž z odovzdávenia mestských vozov. Modranský na otázku redaktorky, či sú dotiahnuté vozy na takej úrovni, ako autobusy patriace DPM, odpovedal diplomaticky, teda že sú spôsobilé... Nuž ale keď v jednej B732 vypadne pri otvaraní okno, či ľuďom ostávajú na rukách z madiel kúsky opadajúcej farby, neviem, neviem, či sú spôsobilé. ?
Reakcia na: Valec #26855:
25 W asi nie, kvoli jednej, aj to slabej ziarovke sa neoplati stavat vodny mlyn. Ale 25 kW - polovica vykonu najslabsej Felicie - by to mohla byt. Mozno aj 2,5 MW, ak by boli viacere mlyny na rieke v serii za sebou. Prosim mirkabb, nech zisti technicke detaily, nech mame presne cisla.
Reakcia na: mirkobb #26854:
Možno to bude len 25 W, alebo 2,5 MW. Jedna čiarka alebo písmeno hore-dole.
Reakcia na: Papyr #26852:
Tiez sa mi to zda vela, ale ked to tam pisu, tak asi to maju overene(i ked novinari maju sklony k zvelicovaniu a pod.) ? Ale je to celkom mozne, tych turbin bude nainstalovanych asi viac subezne, tak to môzu dosiahnut, m.j. aj vysokou ucinnostou pouzitych turbin. Môzem sa potom poobzerat blizsie, tiez ma to zaujima, tak dam vediet, dobre? ?
Reakcia na: Ibibah #26851:
Ja si myslim ze ako vtip to bolo velmi dobre 🙂
Reakcia na: mirkobb #26850:
25 MW? To je pomerne dost! Jeden reaktorovy blok typu VVER ma trvaly vykon 440 MW.
Reakcia na: PIT #26846:
Čo myslíš: koľko ľudí z breznianskch cestujúcich si všimne aké EČ je na ich buse ? No ale chápam, to ako pokus o vtip. Nie vždy sa zadarí...
Uputavka na clanok http://spravy.pravda.sk/pod-strecnom-planuju-priehradu-d3m-/sk_regiony.asp?c=A080109_090255_sk_regiony_p23 a z neho vybrane dva odstavce (ostatne je "balast" pltnictve..), ktore su podstatne pre myslienku, na ktoru som uz poukazoval aj kedysi davno.
Citacia z vyssie uvedeneho clanku: "...vybudovať tu prvú malú prietočnú elektráreň na Slovensku. Od ostatných slovenských priehrad by sa líšila tým, že v nádrži nebude akumulovať väčšie množstvo vody, energiu má vyrábať iba vďaka jej prirodzenému prietoku. Elektráreň by mala s inštalovaným výkonom minimálne 25 MW dostatočne pozitívny význam pre Slovensko. Oproti atómu aj uhliu je to stopercentne čistý zdroj získavania elektrickej energie."
"Hovorca Slovenských elektrární Juraj Kopřiva informoval, že okrem Strečna pripravujú aj výstavbu ďalších malých vodných elektrární na riekach Váh a Hron."

Tolko dva citaty z ktorych je kazdemu jasne, ze nieco podobne sa da vybudovat aj na Hrone pri BB, vdaka progresivnej technologii turbin uz nie je potreba budovat rozlahle priehrady, ale len naakumulovat primerane mnozstvo vody kvôli na zabezpecenie permanentneho prietoku cez ne a môze sa elektrina vyrabat. Cez den by to sluzilo na napajanie trolejbusovej siete, v noci na osvetlenie ulic mesta a mame "vystarane". ? Nehovoriac uz o tom, ze na taketo projekty da peniaze EU, ako aj na rozsirovanie siete trolejovej dopravy a nakup novych trolejbusov, tak preco toho nevyuzit, mesto by malo konat, lokalit na vybudovanie takej elektrarne na Hrone v blizkosti BB je dost, inak nas predbehnu elektrarne(vid vyrok hovorcu elektrarni v tom clanku)!
Reakcia na: xdeimosx #26848:
Ako v tom troleji bolo v pohode. Nemám rád prekúrené vozidlá v zime, keď sú všetci naobliekaný. Asi by som mal začať nosiť rukavice, pre prípad, že sa náhodou budem musieť aj držať 😉
Reakcia na: adrive #26847:
No trolejbusy sú vykurované na rôznu teplotu, čo je aj celkom logické. Ale ešte sa mi nikdy nestalo, aby mi v ňom bola zima, skôr tak akurát.

Keď už tu bonzujeme, tak mne sa stali nasledujúce veci:

1. Linka 6 nezastala na Stadlerovom nabrezi, i ked tam cakali ludia. Bolo to asi pred tromi dnami, ale presny cas si nepamatam, bolo to okolo 21. hodiny

2. Obcas sa mi stane, ze ked chcem vecer nastupovat druhymi dverami, tak nie su otvorene a vodic ich neotvori, aj ked vidi, ze tam stojim a cakam na to (par sekund). Naposledy predvcerom linka 4 o 20:24 zo Stadleroveho nabrezia.

Vacsinou to teda riesim tak, ze sa prejdem k prednym dveram a nastupim, ale raz mi vodic usiel, ked som sa takto premiestnoval. To bolo pred par dnami a presny cas si nepamatam. Len viem, ze to bola zasa linka 4.

Inak idu trolejbusy (min. 2 a 4) pomerne presne, takze sa nemam na co stazovat. Na Zvolen bonzovať nejdem, lebo by tento príspevok mal najmenej o tri strany viac 😉

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.