Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: BB3411 #26148:
Mohol by si mi prosím ťa vysvetliť, ako zvolenská SAD przní dopravu v meste? Bo nevidím hlbšie do tohto problému, sadnem na bus do teplúčka a to je všetko...
Reakcia na: xdeimosx #26146:
Akože normálny človek nepotrebuje označenie trolejbusu 2 a autobusu x2, lebo normálny človek si vie uvedomiť, či je to autobus alebo trolejbus
kto ich už pošle konečne przniť si dopravu domov do bryndziarní a tiež aj pána Murgaša predsedu BBSK,tomu by som tie jeho úžasné prešľapy a cieľavedomé ničenie BB zosobnil a straty a penále ktoré má platiť BB jeho vinou zosobnil,baranovi jednému
povie mi niekto za akých podmienok môže mesto zrušiť licenciu tej najúžasnejšej sad v celej galaxii???? ked veselo stále a dost dlhú dobu porušujú zákon a kedy už niekto spraví poriadnu reportáž o stave aký pretrváva v BB,písal som už do všetkých TV ale ako vidím bez ohlasu,žeby z všetkým čo sa deje v BB stálo aj ministerstvo dopravy a držalo "ochrannú ruku" nad sad ZV a ovplyvňovalo aj médiá????????????? ? ?
Včera som sa konečne viezol trolejbusovou 2kou, čo je pre mňa najdôležitejšia linka v rámci MHD. Avšak okrem nej som včera videl aj autobusovú 2ku, čo ma dosť zaskočilo, keďže som si myslel, že bude už premávať pod označením X2. Ten SAD ZV už asi fakt nevie čo skôr od dobroty
Reakcia na: Votrelec #26139:
podla vyhlášky o prevádzke v autobusoch a trolejbusoch a iných vozidiel zabezpečujúcich hromadnú prepravu cestujúcich(vic ako 8 osôb)by teplota v lete by sa mala pohybovať20--24 stupňov,v zime 18--22stupňov,ale to by musela byť v astobuse nainštalovaná klimatizácia čo nije lacná záležitosť(cca 300 000 SK) takže to ostáva len na klasike(otvorené okná a zapnutých motorčekoch na streche vozidla).
Reakcia na: Kami #26143:
s tou 21/22 súhlas. ale nateraz to asi nebude možné...
Reakcia na: Votrelec #26138:
ked ma vodic na konecnej cas, tak ide aj do voza skontrolovat v akom je stave.
Nejde len o dym z cigariet, vtedy sa treba jednoznacne stazovat. Niektorym vadi vydychany vzduch (moze to byt len subjektivny pocit), ale tam boli/su "vonavejsi" cestujuci.
Ina vec je leto, to je stav s ktorym sa bez investicie (klimatizacia) neda nic urobit. A ked sa niekto spoti v buse, je to problem skor hygienicky ako zdravotny, lebo teplo je aj vonku. 🙂

Re #26142 kvorka: nie, v autobusovej forme ma buducnost len 1 z tych liniek. Keby sa vyriesil problem s platenim (t.j. PCL a prestupne listky), nie je problem 1 z nich zdrusit a posilnit 23.

OP Zivotne prostredie priamo predpoklada, ze mesto BB vyuzije EU fondy na ekologizaciu MHD, takze v tejto 7-rocnici sa, dufajme, dockame trolejbusov v Sasovej. Ale aj napr. v Podlaviciach (predlzenie z FDR).
Reakcia na: Schuhu #26130:
lenže L21 a 22 majú svoju budúcnosť. Tak by to malo byť v BB čo najskôr s trolíkmi. Takže otázka neznie či zrušiť 21/22, ale KEDY tam dotiahnuť trolejbusy.

Ja, hoci som zástanca trolejbusov v plnom rozsahu, ako obyvateľ sásovej nemienim platiť 2x pri ceste do Radvane. A interval 20 min? to je len chvíľu v špičke /naviac nedostatočný/. Ja by som prijal, a uživil by sa, aj 15/15/15.

Ale to by chcelo zrušiť Xové linky a nasadenie vozidiel sem. Prvý krok ozaj v prospech cestujúcich. Toho sa však asi nedočkáme.
Reakcia na: BZUCO #26140:

pardon spatny link tu je spravny
http://www.sme.sk/c/3638143/v-presovskej-mhd-budu-jazdit-minibusy.html
chybicka sa stala osparvedlnujem sa
toto ma zaujalo.
http://www.imhd.sk/bb/index.php?w=3825242e29ef212933352b332924ea

a ako citam tak zasa raz trolejbusi "na ustupe". 13milionov na rekonstrukciu trolejoveho vedenia dalsie na nakup 2 novych trolejbusov.
tomu hovorim riadny ustup. ? ? ?
Reakcia na: Votrelec #26138:
Ak ma byt v autobuse primerana teplota,tak v letnych mesiacoch,najma v tych najhorucejsich by mala v autobuse ist klimatizacia,ale to je nemozne,aj ked sa spekulovalo nad tym,ze vodic bude mat nad sebou nainstalovanu klimatizaciu ale nejako sa od toho upustilo.Takze ked nastupis do autobusu v lete,tak sa zacnes potit ako kon.To tiez nie je spravny pristup,Kami???
Reakcia na: Kami #26136:
Mily Kami musim s tebou nesuhlasit,bo vodic nema ako ustrazit ci cestujuci zavrel okno,alebo nie.
So zly vzduchom mas pravdu,najma vtedy ak ma vodic odchod a ked nastupis do busu dym z cigariet sa da krajat,vtedy ano,nech si cestujuci pokojne otvoria okno,ale potom je chyba na vodicovej strane.V autobuse je facit zakazne!
Mili Bystricania a DPmBB,

dnes mi prisla jedna smska, ktora mi pripada velmi inspirativna pre tarifne odbavenie DPmBB.

Odosielatel: 9020620
Odoslana: 15.12.2007 17:37:04
----------------
DP hl.m.Prahy, a.s., Jizdenka prestupni 20,- Kc, Platnost od: 15.12.07 17:36; do: 15.12.07 19:06. Pouze v pasmu P. 3bMOYEPxV / 48690;
----------------

Skuste si zistit, kolko by chceli operatori na Slovensku pri takej smske zarobit. Ak len dve-tri koruny, to uz by sa oplatilo zaviest.

Myslim to uplne vazne.
Reakcia na: Votrelec #26134:
to nie je spravny pristup. Vo vozidle ma byt primerana teplota. Ak je prilis teplo, cestujuci sa spotia. Ak sa nekuri vobec, je tam kosa a hrozi prechladnutie (omrzaju ruky, zadok, ...). Druha vec je, ked si niekto otvori len preto ze sa mu zda zly vzduch. Samozrejme potom okno nezavrie, tu je uz na vodicovi aby si to ustrazil, pripadne si to zatvoria ti ktorym bude vadit pre zmenu otvorene okno. 🙂
Reakcia na: xdeimosx #26132:
Áno L21 a 22 sú ešte ako-tak v pohode, to uznám. Ja mám len obavy, že podobná situácia nastane aj s L26, potom to už nebude nič príjemné.
Reakcia na: Agent007 #26116:
lebo im je teplo!

Cestujucim sa neoplati kurit,nech si mrznu,a kurit si bude iba vodic vpredu,bo on si to zasluzi!
Reakcia na: burz #26115:
ano,dakujem,uz som s tym bola oboznamena ,zial neskoro ?
Osobne považujem linky L21 a L22 za nenahraditeľné, aspoň v aktuálnom stave. Keď budú časové lístky alebo niečo podobné, nech sa kľudne skrátia, ale teraz sú pre mnohých cestujúcich veľmi výhodne, najmä študentom. Ale napr. taká L26 sa kľudne môže skrátiť, pričom by jej to určite prospelo.

Ale na aktuálnu podobu L21 a 22 by som nesiahal, lebo pôvodné trolejové linky (keď ich donedávna obsluhovali ešte autobusy) si našli svojich cestujúcich a nájdu si ich znova. Samozrejme, ak by L21 a L22 zlepšili interval, tak to je v pohode. Ale trasu určite nemeniť.
Dávam do pozornosti, že v uplynulých dňoch bola dokončená rekonštrukcia kanalizácie na Bellušovej, od dnes je v plnom rozsahu sprevádzkovaná aj ceste po moste od Štefánikovho nábrežia popori Drukose (ešte je to tam trocha rozkopané, ale to je už len na okraji cesty). Tento problém, kvôli ktorému nemohlo dôjsť k spojeniu citybusov už tak neexistuje. Ja viem, že sa nájde množstvo ďalších problémov, ale dúfam, že sme opäť bližšie k tejto zmene (v nedohľadne?).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.