Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Gratulujem DPMB, ale hlavne všetkým aktívnym ľudom v pozadí, ktorí nestratili vieru a robili konkrétne kroky pre záchranu trolejbusovej dopravy v BB. Teraz je dôležité vydržať v občianskom monitoringu celej situácie, stále podporovať návrat trolejbusov do ulíc a dať to patrične najavo najmä byrokratom BBSK, ktorých zneužíva monopol. Držme si palce!

Parafrázoval by som slávny výrok Neila Armstronga: "Je to maličký krok pre ľudstvo, ale veľký skok pre Banskú Bystricu!"

Server Poslanec.sk a aktivisti celomestskej občianskej iniciatívy Občania mestu zotrvávajú v aktívnej podpore petičného výboru "Spoločne zachráňme trolejbusy" až do definitívneho znovuspustenia trolejbusov v Banskej Bystrici. Verím, že to bude už čoskoro! ?

Jaroslav Huba
administrátor Poslanec.sk
Vyjadrenia Mareka Modranského v denníku Nový Čas:

"vozidlá sú na hranici životnosti, mesto zrejme bude musieť zvýšiť cestovné pre občanov"

"aj po návrate trolejbusov my budeme jazdiť podľa platnej zmluvy, budeme si však uplatňovať náhradu škody"

To znamená, že SAD ZV bude jazdiť výlučne s mestskými vozidlami, načas a riadne označenými - už sa tešíme ?
Inak bez komentára
Ešte taká malá perlička, o MHD je v posledných dňoch poriadny záujem. Začali to Solarisy a končia to trolejbusy. Na teletexte až tri správy po sebe (dve negatívne, jedna pozívna), pekne rozdelené, jedna z BA, jedna z KE a samozrejme z BB (tá je pozitívna). ?
Reakcia na: JJ #21988:
Na teletexte Markízy (str. 117) sa píše, že DPM BB musí požiadať o vydanie licencie, teda to, čo píše TeBeCe. Ale ja nejako neverím tým našim novinárom...

Re #21986 JJ: Nuž, je zrejmé komu prihára...

Re #21982 Schuhu: Pred každou tlačovkou by som odporúčal, aby sa zorientovali v danej problematike, lebo ich vyjadrenia sú prinajmenšom komické. Ale my s tým veľa neurobíme.
a čo keby sa aplikoval § 50 správneho poriadku?
ale nebolo tiež prerušené aj toto konanie? ?
Reakcia na: TeBeCe #21987:
nie je to pravda - DPM poziadal o licenciu v ten isty den ako o povolenie - teda 21.2.2007.
Reakcia na: JJ #21985:
v radiozurnale vecer vraveli, ze DP musi teraz opat poziadat o licenciu. ale novinarom sa verit neda...
Reakcia na: DPMBB, a. s. #21983:
ani nie tak pokracovat, ako vobec zacinat s akymikolvek prestrelkami. Iba SAD ZV neustale utoci na hlavny predmet cinnosti DPM - NIKTO INY - to hovori za vsetko.
Reakcia na: adrive #21981:
"Ako dlho potrvá a čo všetko bude na to treba, aby na tejto dráhe mohol DPMBB voziť cestujúcich?"

To by sme uz radi vedeli aj v DPM, ale ... vzhladom na to, ze dnesnym dnom uz odbor dopravy BBSK kona vo veci licnecie 99 dni, presvihol uz vsetky terminy, lehoty, resp. casove obmedzenia, ktore pozna ci uz zakon o drahach alebo zakon o spravnom konani - asi tolko
A teraz to príjemnejšie. GRATULUJEM k trolejbusom. Už len dúfam, že na vydanie potrebnej licencie nebudeme čakať ďalšie 3 mesiace, ale že sa trolejbusmi povezieme čo najskôr (aj keď len zatiaľ na L3+9). Ale dúfam, že od 1.7. (po dokončení kruháku pod KÚ) už bude možné zaviesť nový CP do platnosti, samozrejme s plnohodnotnou prevádzkou trolejbusov. ?
Reakcia na: adrive #21981:
žiadosť o licenciu na prevádzku dopravy na dráhe bola podaná súčasne so žiadosťou o povolenie prevádzky na dráhy. No správny orgán zaujal veľmi "pozoruhodné" stanovisko k tejto žiadosti a momentálne sa vyjasňuje, v akom stave je správne konanie v tejto veci.

Nakoľko DPMBB trvá na tom, že splnil všetky požiadavky kladené legislatívou, tak DPMBB nevidí dôvod túto licenciu nevydať.

DPMBB necíti potrebu pokračovať v mediálnych prestrelkách so súčasným majoritným prevádzkovateľom MHD v Banskej Bystrici.
Zopár reakcií na vyjadrenia SAD ZV:
-zámer plynofikovať celú MHD v BB
1. aké autobusy chce SAD ZV plynofikovať? Tích 35 mestských (to si môžu vyhodiť z hlavy) a zvyšné majú len 1 rok, tak pochybujem, že by mali záujem kompletne prerábať úplne nové vozidlá, aj keď pri SAD ZV by som sa nečudoval... ?
2. kedy sa SAD ZV zmieňovala o tomto zámere. Najprv v prvých týždňoch, keď prišli do BB (január 2006) a teraz, v deň vydania povolenia na prevádzku trolejbusov. Skrátka, len v čase, keď sa SAD ZV cíti v bezprostrednom ohrození. To svedčí o tom, do akej miery (žiadnej) má SAD ZV skutočnú ambíciu plynofikovať MHD a do akej miery to bola len reakcia na možné nebezpečenstvo

-vyjadrenia o likvidácii trolejbusov - tak toto presne vystihol wizard 112, naopak ja nepoznám ani jedno vyspelé mesto, v ktorom sú nosným dopravným systémom len autobusy.

-naozaj neviem, akým spôsob si SAD ZV dovoľuje rozhodovať o tom, či tu trolejbusy budú, alebo nie. Trolejbusy tu fungovali od r. 1989 bez väčších problémov a naozaj nepochopím, akým právom si dovoľuje súkromná spoločnosť z cudzieho mesta, ktorá sa na bystrický dopravný trh dostala pochybným spôsobom a pochybnými zmluvami (podpísanými pár hodín pred začiatkom roka 2006), rozhodovať o trolejbusoch. Navyše trolejbusy majú veľkú perspektívu (a nie ako tvrdí SAD ZV), pretože je tu možnosť čerpania eurofondov do r. 2013, a tak možnosť vytvorenia nosného systému pozostávajúceho z trolejbusov.

Ďalej už reagovať radšej nebudem, pretože čo slovo, to blbosť, tak ako vždy. Ja viem, trolejbusy zabezpečovali 0,5% výkonov v BB. Tak toto som naozaj nevedel. dobre, tak nech vážený pán dokáže svoje tvrdenie a ručím za to, že by SKONĆIL. ? ? ?
Gratulujem DPMBB, že dostalo povolenie na prevádzku dráhy. Super. Stále však ostáva moja otázka: čo s tým? Ako dlho potrvá a čo všetko bude na to treba, aby na tejto dráhe mohol DPMBB voziť cestujúcich? Dúfam, že nie opäť 3 mesiace+.

wizard: "Z tých rečí musí normálne uvažujúcemu človeku byť zle."
Áno áno. Bohužiaľ, "normálne uvažujúci človek" je endemit (nie ako predstaviteľ sad zvolen - Dement tatranský ....), ale ako anomália vyskytujúca sa len na jednom mieste, pomaly končiaca. A preto si myslím, že pre DPMBB zbytočné "reakcie na klamlivé výroky" nie sú až tak zbytočné, lebo tých endemitov je stále viac a stále viac ľudí konzumuje to, čo je podané. Teda ľuďom treba povedať aj pravdu. A nepovažujem to za zbytočné, ale práve potrebné. Nespočetne veľa krát som počul ľudí porovnávať uhoľné elektrárne s ekológiou autobusu euro 4 (ktoré tu nemáme). A každý vie, že takéto vyjadrenia dávali len prestavitelia SAD ZV s (ex)poslancami. Ľudia si to osvojili. Lebo to bolo jediné, čo počuli.

Niekde na fóre ktoré sa nezaoberá dopravou som videl pravdivý výrok, bohužiaľ, dopravu v BB by som pri tak závažných omyloch neočakával, ale budiž: "ale je fakt, že doprava v BB je jedna z tých menej vydarených vecí v dejinách ľudstva ... hneď vedľa komunizmu a windowsu".
Reakcia na: JJ #21979:
predpokladám, že v najbližších dňoch trolejbusy budú zarezávať...chcem sa spýtať, koľko ich prevetráte?...či všetky prenajaté+vlastné?
Reakcia na: Robo #21971:
verim, ze uz coskoro
Reakcia na: DPMBB, a. s. #21970:
Ku gratulácii sa pripájam aj ja. Nech to všetko funguje ako má. ?
Tak sa teším na jazdu trolejbusom a za korunu. Pomaly uvažujem nad tým, že na jeseň toto mesto neopustím. (na vždy)
Reakcia na: wizard112 #21974:
to je zatial predasne hovorit, ale mozno uz buduci tyzden 😉
Reakcia na: DPMBB, a. s. #21970:
gratuluje sa ☺ ?
Reakcia na: JJ #21967:
Re #21970 DPMBB, a. s.: Tak sa to nakoniec podarilo. A kedy uvidíme prvý trolejbus v uliciach? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.