Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: PIT #21519:
Keby si išiel o hodinu, inak by si rozprával. ?
Reakcia na: wizard112 #21518:
Tak ja keď som tade išiel ráno od Úsvitu na L6 o 7:45 (akurát vykladali stĺpy z kamióna), tak to až také strašné vôbec nebolo, čomu sa čudujem od začiatku výluky. Ten policajt to tam zvládal celkom dobre, akurát mi nie je jasné, čo strašné musel vyviesť, keď ho určili slúžiť na tú križovatku ?
Dnes sa už osádzajú stĺpy pre budúce trolejové vedenie na novom kruháku. Ráno bola dopravná situácia v tomto mieste katastrofálna, najmä vodiči, ktorí stáli pri Úsvite, museli poriadne nadávať.
Reakcia na: wizard112 #21516:
Ikarus BCA-08-43 bol kmeňovo pridelený aj na vtedajšiu L41... Cca pred desiatimi rokmi... ?
Reakcia na: Ali B. #21515:
Ikarus bolo možné vidieť aj na bývalej L54. Ale to je dnes minulosť.
Reakcia na: Ali B. #21510:
a predsa len ešte napíšem "spomienku":
možno si niekto pamätá na Ikarus BC 49-38 (neskôr nahradený BB-006AG), ktorý v rokoch 1996 až 1999 premával z Uhliska o 12:45 na L53 do Nemiec
Takže Ikarusy bolo možné vidieť na mnohých miestach...
Len pre tých čo by nevedeli tak ten BC 99-51 bol IKARUS 280.08 a BB-245AR je KAROSA B941E (teraz je to BB-294BD)...
Reakcia na: draxter #21512:
podľa mňa aj toto hodne vadí, nakoľko je informačná hodnota elekronického panelu degradovaná nezmyselnou úpravou podľa požiadaviek SAD STS ZVHD. Keď ako cestujúci pomaly z 5-tich metrov nevidím, kam to vôbec ide, lebo konečná je tak malá a nevýrazne napísaná, tak je to nanič. V tomto prípade je fajn, že SAD STS ZVHD ešte nepreprogramovala BUSE... ?
Reakcia na: LUK #21490:
ja nevravím že to je chyba, len to nie je najlepší spôsob, ideálne by bolo, keby sa riadok doroloval a potom to išlo po novom...

ale minimálne by som dal tučným konečnú. A potom by to hore išlo rýchlejšie, lebo by bolo viac vidieť...ešte ak by vyppustili modifikácie BB, Ban.Bystr..atď

No ale bodaj by len toto vadilo, že? ?
Reakcia na: wizard112 #21492:
Všetko má svoje pre aj proti. Tak napr. tá 24: na nastupovaní v Sásovej by sa nič nezmenilo, len by na Fončordu išla iným smerom a zároveň neboli by ráno problémy s prepravou na Tajovského (ľudom zo Sásovej je jedno či pôjdu na strieborné 24 alebo 25). A tá zachádzka do Podlavíc by sa robila asi len na 1-2 najvyťaženejšie spoje, lebo tie tiež bývajú prepchaté.
Reakcia na: Kami #21506:

kĺb v Podlaviciach nebola až taká zriedkavosť:
v roku 1997 mala celé jedno poradie BC 49-39 #72), premávala iba v čase dopravnej špičky. CP bol spravený tak, aby premávala na spojoch na ktorých bol vždy najväčší nátresk (ráno 7:30 z Uhliska, poobede keď končilo vyučovanie do mesta).
Od 1998 až do 2001 tam ráno chodil prejazdovo Ikarus ako Kami písal, ale nie z 22/1 ale z 26/1 (dlho - dlho BB-008AG). Od 1999 po zmene CP tam chodila dokonca BC 99-51 z 22/2 DO SKUBÍNA (sám som to videl na vlastné oči), neskôr bola nahradená BB-245AR.
No a samozrejme školský spoj premával minimálne od roku 1992.
Tak s prejazdnosťou tam veľmi problémy neboli...akurát tak keď je nočák kĺbový je to trochu problém keď už auta stoja hocikde...
Reakcia na: LUK #21503:
Re #21504 PIT: O tom školskom spoji som vedel, ale na vlastné oči som ho v Podlaviciach nikdy nevidel. Len sa pýtam, či tam boli nejaké problémy s prejazdnosťou. ?
Reakcia na: LUK #21490:
je to presne tak. Kua, len mne stále oči kole to SAD STS ZVHD nastavenie transparentov, kde vybrané zastávky rotujú a ešte tučným fontom, zatiaľ čo konečná je skoro neviditeľná, nakoľko je fontom tenkým.... zvrhlosť v podaní Zvolena (ich požiadavka).... ?
Reakcia na: PIT #21504:
.. a blahej pamati zas Ikarus z 22/1, vymenou za nejaku 34. Odchod cca 7:20 zo stanice. 😉
Reakcia na: brefos #21499:
Počuj obyčajný ľudu to klamanie telom ti veľmi nejde ?
Reakcia na: wizard112 #21501:
tak BBDS robila denne v dnoch skolskeho vyucovania skolsky spoj L10/53/43 , resp. L10/1/43 s odchodom o 7:20cJ z Podlavic cez Okruznu/Usvit - Nam. slobody a prichodom na Jesensky vrsok o 7:50 a robil to klbak z L25, ktory z nemocnice presiel do Podlavic.
Reakcia na: wizard112 #21501:
http://vl-company.ic.cz/karb741/karb741-08.html

Re #21502 Habibi: "mládež dpmbb má zmysel pre humor a skúma záujem spozaplotovej verejnosti.."
? ? ?
No a zase tú čítam samé divné problémy o číslovaní trolejbusov vo vozovni v Kremničke /inak nik nepochopil, že mládež dpmbb má zmysel pre humor a skúma záujem spozaplotovej verejnosti..))/, ale nie o tom som chcela..kde je vyhodnotenie prvého dňa chaosu Huštákového ??..to ma zaujíma celkom vážne čo tam po nejakom stojacom čísle ?
Reakcia na: Kami #21500:
K tomu kĺbu v Podlaviciach. Je to technicky až také náročné? Ja osobne som kĺb na vlastné oči v Podlaviciach ešte nevidel (aj keď chodí), tak neviem, či sú vážnejšie problémy s prejazdnosťou. Kým nebola MHD ešte v rozklade (ako dnes), tak som uvažoval aj s kĺbom do Podlavíc (dnes to už také ružové nie je).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.