Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dnes sa už osádzajú stĺpy pre budúce trolejové vedenie na novom kruháku. Ráno bola dopravná situácia v tomto mieste katastrofálna, najmä vodiči, ktorí stáli pri Úsvite, museli poriadne nadávať.
Reakcia na: wizard112 #21516:
Ikarus BCA-08-43 bol kmeňovo pridelený aj na vtedajšiu L41... Cca pred desiatimi rokmi... ?
Reakcia na: Ali B. #21515:
Ikarus bolo možné vidieť aj na bývalej L54. Ale to je dnes minulosť.
Reakcia na: Ali B. #21510:
a predsa len ešte napíšem "spomienku":
možno si niekto pamätá na Ikarus BC 49-38 (neskôr nahradený BB-006AG), ktorý v rokoch 1996 až 1999 premával z Uhliska o 12:45 na L53 do Nemiec
Takže Ikarusy bolo možné vidieť na mnohých miestach...
Len pre tých čo by nevedeli tak ten BC 99-51 bol IKARUS 280.08 a BB-245AR je KAROSA B941E (teraz je to BB-294BD)...
Reakcia na: draxter #21512:
podľa mňa aj toto hodne vadí, nakoľko je informačná hodnota elekronického panelu degradovaná nezmyselnou úpravou podľa požiadaviek SAD STS ZVHD. Keď ako cestujúci pomaly z 5-tich metrov nevidím, kam to vôbec ide, lebo konečná je tak malá a nevýrazne napísaná, tak je to nanič. V tomto prípade je fajn, že SAD STS ZVHD ešte nepreprogramovala BUSE... ?
Reakcia na: LUK #21490:
ja nevravím že to je chyba, len to nie je najlepší spôsob, ideálne by bolo, keby sa riadok doroloval a potom to išlo po novom...

ale minimálne by som dal tučným konečnú. A potom by to hore išlo rýchlejšie, lebo by bolo viac vidieť...ešte ak by vyppustili modifikácie BB, Ban.Bystr..atď

No ale bodaj by len toto vadilo, že? ?
Reakcia na: wizard112 #21492:
Všetko má svoje pre aj proti. Tak napr. tá 24: na nastupovaní v Sásovej by sa nič nezmenilo, len by na Fončordu išla iným smerom a zároveň neboli by ráno problémy s prepravou na Tajovského (ľudom zo Sásovej je jedno či pôjdu na strieborné 24 alebo 25). A tá zachádzka do Podlavíc by sa robila asi len na 1-2 najvyťaženejšie spoje, lebo tie tiež bývajú prepchaté.
Reakcia na: Kami #21506:

kĺb v Podlaviciach nebola až taká zriedkavosť:
v roku 1997 mala celé jedno poradie BC 49-39 #72), premávala iba v čase dopravnej špičky. CP bol spravený tak, aby premávala na spojoch na ktorých bol vždy najväčší nátresk (ráno 7:30 z Uhliska, poobede keď končilo vyučovanie do mesta).
Od 1998 až do 2001 tam ráno chodil prejazdovo Ikarus ako Kami písal, ale nie z 22/1 ale z 26/1 (dlho - dlho BB-008AG). Od 1999 po zmene CP tam chodila dokonca BC 99-51 z 22/2 DO SKUBÍNA (sám som to videl na vlastné oči), neskôr bola nahradená BB-245AR.
No a samozrejme školský spoj premával minimálne od roku 1992.
Tak s prejazdnosťou tam veľmi problémy neboli...akurát tak keď je nočák kĺbový je to trochu problém keď už auta stoja hocikde...
Reakcia na: LUK #21503:
Re #21504 PIT: O tom školskom spoji som vedel, ale na vlastné oči som ho v Podlaviciach nikdy nevidel. Len sa pýtam, či tam boli nejaké problémy s prejazdnosťou. ?
Reakcia na: LUK #21490:
je to presne tak. Kua, len mne stále oči kole to SAD STS ZVHD nastavenie transparentov, kde vybrané zastávky rotujú a ešte tučným fontom, zatiaľ čo konečná je skoro neviditeľná, nakoľko je fontom tenkým.... zvrhlosť v podaní Zvolena (ich požiadavka).... ?
Reakcia na: PIT #21504:
.. a blahej pamati zas Ikarus z 22/1, vymenou za nejaku 34. Odchod cca 7:20 zo stanice. 😉
Reakcia na: brefos #21499:
Počuj obyčajný ľudu to klamanie telom ti veľmi nejde ?
Reakcia na: wizard112 #21501:
tak BBDS robila denne v dnoch skolskeho vyucovania skolsky spoj L10/53/43 , resp. L10/1/43 s odchodom o 7:20cJ z Podlavic cez Okruznu/Usvit - Nam. slobody a prichodom na Jesensky vrsok o 7:50 a robil to klbak z L25, ktory z nemocnice presiel do Podlavic.
Reakcia na: wizard112 #21501:
http://vl-company.ic.cz/karb741/karb741-08.html

Re #21502 Habibi: "mládež dpmbb má zmysel pre humor a skúma záujem spozaplotovej verejnosti.."
? ? ?
No a zase tú čítam samé divné problémy o číslovaní trolejbusov vo vozovni v Kremničke /inak nik nepochopil, že mládež dpmbb má zmysel pre humor a skúma záujem spozaplotovej verejnosti..))/, ale nie o tom som chcela..kde je vyhodnotenie prvého dňa chaosu Huštákového ??..to ma zaujíma celkom vážne čo tam po nejakom stojacom čísle ?
Reakcia na: Kami #21500:
K tomu kĺbu v Podlaviciach. Je to technicky až také náročné? Ja osobne som kĺb na vlastné oči v Podlaviciach ešte nevidel (aj keď chodí), tak neviem, či sú vážnejšie problémy s prejazdnosťou. Kým nebola MHD ešte v rozklade (ako dnes), tak som uvažoval aj s kĺbom do Podlavíc (dnes to už také ružové nie je).
Reakcia na: brefos #21499:
ja viem len o 2 kvazi DOD - 31.12.2005 .. a ked sa TB opat spustia. Takze cakaj, pripadne oroduj (bol si dnes pozriet pana s poslanim na VUC? 😉 ).

Re #21495 Mirosk: a nepise sa tu vari aj proti DP? Nejake prispevky sa iste najdu.

Re #21482 Patriot: stale si myslim, ze nas navrh (kuk clanky) je lepsi. 😛 Problem u teba je 24, Podlavice (klbak) - ako pisal wizard112.
JJ: Inak by mohli spraviť DOD V TD, ja osobne chcem sa tam ísť pozrieť, lebo inak sa tam nedá dostať obyčajnému ludu, ako som aj ja. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.