Keď sledujem tie redukcie intervalov na nosných linkách, je to hrôza...v BB už neexistuje "veľkomestská linka", ktorá by mala interval aspoň 20 min v sobotu nedeľu a 15 min v špičke /dlhšie ako 2 hod/.
Keď to porovnám, top linky:
ZA: 3,13 - 20 min, v špičke 10 min /ale bude sa to meniť, že.../
BB: 1,34 - 30 min /s dierami/ a 15 min /10/
TN: 1 - 20 min /okrem večera/ a 15 min
TT: nič poriadne
MT: 23,30 - 25 min, cca 20-25 min
PP: 1,4 - s.n ťažko vravieť o pravidelnosti, prac.dni 20-30
PD: 50,51 - 30/30
Ťažko je tu teda hovoriť o nejakej nosnej intervalovej linke, jedine v TN je to 1 a v PD 50,51. Inak v iných mestách čo bolo, sa rozbilo alebo sa rozbije. PO,KE a BB porovnávať nejdem, tam to je o inom.
Keď to porovnám, top linky:
ZA: 3,13 - 20 min, v špičke 10 min /ale bude sa to meniť, že.../
BB: 1,34 - 30 min /s dierami/ a 15 min /10/
TN: 1 - 20 min /okrem večera/ a 15 min
TT: nič poriadne
MT: 23,30 - 25 min, cca 20-25 min
PP: 1,4 - s.n ťažko vravieť o pravidelnosti, prac.dni 20-30
PD: 50,51 - 30/30
Ťažko je tu teda hovoriť o nejakej nosnej intervalovej linke, jedine v TN je to 1 a v PD 50,51. Inak v iných mestách čo bolo, sa rozbilo alebo sa rozbije. PO,KE a BB porovnávať nejdem, tam to je o inom.
mirkobb
Inak, teraz moja reakcia na Tvoju poslednu poznamku o spotrebe duobusov, Petik(aj S499.1023) ma pravdu, fakt maju vyssiu spotrebu, pretoze hmotnost takeho vozidla je omnoho väcsia uz kvoli tomu, ze su tam dva pohony, jeden motor na elektriku, druhy spalovaci motor(so vsetkym co k tomu patri v oboch pripadoch). S tym suvisi aj poruchovost, kvoli nie dokonalej kompabilite jednotlivych dielov(hlavne tych spolocnych), no a nasledne je samozrejma aj vyssia nadobudacia cena takeho vozidla, kedze je to tam "2x", takze vlastne vsetci(Petik, S499.1023, Ty a ja) tvrdime to iste, len niekedy sme fakt ako "madari" ?