Reakcia na: PIT #20801:
Ja asi nezaspím...mohol by si ešte definovať NEUMERNÉ zaťaženie vodiča ??)))..to akože ,keď si kúpim cestovný lístok ho neumerne zaťažím ??..ale potom sa musím opýtať ako sa mu podarilo /a vôbec prečo/ absolovať psychotesty potrebné na prepravu osôb ???..alebo ho vari niekto nútil ??..lebo bez predaja lístkov mohol do zbláznenia voziť palety pre nemenovanú spoločnosť do Anglicka za diety cca 300 hodín mesačne bez odozvy na odvod do dôchodku...teda pardón za minimálnu mzdu..ak by niekto hľadal niečo to čo som nenapísala tak to som nenapísala..a podobnosť s istou firmou je úplne náhodná.. ta šme še pobavili hejže ??
Schuhu
A teraz vážne, samozrejme, že boli lokálne výpadky, kedy jeden trolejbus blokoval ďalšie. Sám mám takéto skúsenosti, len sa mi to tu nechce vypisovať. Lenže tu ide o to, že výpadky takéhoto typu neboli tak časté, aby sme hovorili o sústavnom narušovaní plynulosti premávky.
Ale asi sme sa nepochopili, pretože ja som mal na mysli celkové výpadky (výpadok elektriky, nejaká kalamita, alebo vážnejšie poškodené trolejové vedenie na ceste do vozovne,...), skrátka také výpadky, kedy by bolo nutné nahradiť všetky trolejbusy (neočakávaná situácia, nie plánovaná výluka) a na dlhší časový úsek (teda nie jeden blokujúci trolik, ktorý za 20 minút odtiahli). Tak preto som hovoril, že takáto situácia v BB nebola.