Reply on: PIT #20801:
Musím sa priznať, že si vyvolal úsmev na mojej tvári,,veď ja som nič také nenapísala, že ak si cestujúci kúpi lístok urýchli dopravu..čítaj trošku medzi riadkami a zistíš, že obidvaja píšeme o tom istom..len odtieň je trošku iný snáď..a súhlasím s tým, že nemôže byť odborník každý na všetko...ja viem celkom presne o čom je predpredaj..a ja sama mám veľmi kladný vzťah k predplatným časovým lístkom... dokonca by som k tomu vedela písať siahodlhé odôvodnenie...ale netreba..súhlasím s tým, že predpredaj zrýchľuje dopravu,,no nesúhlasím s tým , aby bol cestujúci poplatkovaní za to ,že dobíja v autobuse...JE to môj NÁZOR a neočakávam, že sa mi kvôli tomu niekto šmarí okolu krku )))
Schuhu
A teraz vážne, samozrejme, že boli lokálne výpadky, kedy jeden trolejbus blokoval ďalšie. Sám mám takéto skúsenosti, len sa mi to tu nechce vypisovať. Lenže tu ide o to, že výpadky takéhoto typu neboli tak časté, aby sme hovorili o sústavnom narušovaní plynulosti premávky.
Ale asi sme sa nepochopili, pretože ja som mal na mysli celkové výpadky (výpadok elektriky, nejaká kalamita, alebo vážnejšie poškodené trolejové vedenie na ceste do vozovne,...), skrátka také výpadky, kedy by bolo nutné nahradiť všetky trolejbusy (neočakávaná situácia, nie plánovaná výluka) a na dlhší časový úsek (teda nie jeden blokujúci trolik, ktorý za 20 minút odtiahli). Tak preto som hovoril, že takáto situácia v BB nebola.