V bystrických podmienkach by možno viac ako samotný trolejbus potešila sásovčana štandardná linka Sásová - centrum - Fončorda.
Trolejbusy pomalé? Samozrejme záleží od vodiča. A v BB som mal vždy šťastie iba na rýchlych - bol som prekvapený ako sa u vás rýchlo jazdí po výhybkách a krížoch.
a este su hlucne. Cosi ako elektricky v Bratislave.
Myslim, ze vyhody by prevazili, hoci to nadsenie patri do scifi. Tak ako trat do Szaszfalu (neviem ako sa to ma spravne pisat Szaszfalu, do Szaszfaly (?u?) ).
Tak to je dalsia novinka. Linka 34 uz premava az na Micinu!!!
Ja si len dovolim maly komentar ku Kamiho sci-fi. Konkretne k tomu budovatelskemu elanu a nadseniu pre trolejbusy do Szafaly (ci jak sa to povie v jazyku nasich starych otcov). Myslite ze ludia by tam vobec chceli trolejbusy?
Majkl mohol by si vymenit na uvednej strane anketu za: "Cestujete radsej trolejbusmi alebo autobusmi?"
Myslim ze vseobecne panuje nazor ze trolejbusy su pomale a je v nich zima (v BB).
Cestujem autobusom č. 34.
To, že východzia stanica je na parkovisku Mičiná
je lepšie, lebo tu ráno nastupuje viacej ľudí ako na Železničnej stanici.
Ale mala by smerovať na Sídlisko (tu vždy nastupovalo najviac ľudí - ráno do práce a študenti do škôl. Po zastávku pri VUB-ke bol prakticky autobus plný.
Tento smer cesty by sa mal obnoviť. Slúžilo by to ľuďom, ktorí sú odkázaní na mestskú hromadnú dopravu a nemajú súkromné autá.
Skutočne, obnova vozidlového parku a jeho celkový stav je v BB na veľmi slušnej úrovni - viem, čo hovorím, nemálo miest som prešiel (i keď je pravda, že dieru v karosérii trolejbusu - tuším 1508 - som prvý raz videl na jeseň 2002 práve v Bystrici ).
Takže technická prevádzka by ušla, ešte tak tá dopravná...
V plnom rozsahu tohto príspevku s Tebou súhlasím.
Jediná objektívne uznateľná pozitívna zmena, ktorá v banskobystrickej MHD nastala, je aspoň obnova autobusového parku.
Ked sa uz bavime o tej politike...
Mam pocit ze nielen dopravni odbornici sa do politiky nehrnu. Aj ked dochodkyne by ma teraz asi ubili dazdnikom, myslim ze ministerske miesta (o poslaneckych nehovoriac) nie su pre odbornikov dobre zaplatene. Tam sa zaraba inym sposobom vhodnym pre ludi ineho kalibru:(
K prezidentskym kandidaturam... mozno by sme mali volit Kralika, nech sa ho Bystrica konecne zbavi:) Popri Obuvnikovi by to nebola velmi zmena k horsiemu. StB-aka nakoniec navrhuje aj SDKU, takze by si tito pani mohli rozpravat vtipy o spolocnej minulosti.
Myslim ze v tychto volbach pojdem v 2.kole volit mensie zlo. A mensie zlo pre mna predstavuju ti, co neboli StB-aci a v KSC (v uvedenom poradi). Takze pri suboji Meciar-Kukan...
Papyr, mi nie sme nakazeny postojmi BBDS. Ale idealny stav ako ho opisujes ty je momentalne v BB len sci-fi.
Nase nazory ako aspon trochu vylepsit sucasny ubohy stav neber ako nasu predstavu idealneho stavu. My sa len snazime akceptovat realitu:)
Ešte pred 2 rokmi som si myslel, že BBDS má výborný potenciál na to, aby v BB bola najlepšia MHD na Slovensku (aspoň porovnateľná s Prešovom), ale už ma to prešlo.
Ale zistil som, že BBDS-ke chýbajú stratégia a vízia do budúcnosti, rozvojové programy a aj chuť čokoľvek zlepšovať. Úspechom pre nich je udržanie doterajšieho stavu, prípadne mierneho poklesu (tržieb, prepravených osôb).
Papyr: priznávam, že som už možno trochu deformovaný, ale ak tak, len čisto bystrickou realitou. Tvrdím, že 8 z 10 Tvojich bodov je reálnych tak o 10 rokov (alebo najskôr po nových komunálnych voľbách). Králik sa možno odfarí do prezidentskej kancelárie, a bude pokoj! (Inak jeho kandidatúra ma dosť dobre pobavila - na Slovensku už pomaly platí, že čím neschopnejší človek, tým vyššie sa hrabe - a aj sa tam dostane). To isté platí aj o Prokopovičovi. Aj tá cukráreň čo mal v stropkove už skrachovala...
Keď už hovoríme o ministroch dopravy, ja osobne si nespomínam na ani jedného KOMPETENTNÉHO - Rezeš, Jasovský, Palacka, Mikloš (poverený), a nakoniec to najväčšie eso - Pro*****ovič... Chybou je asi to, že dopravní odborníci sa do politiky nehrnú.
Prokopovic je typicky dedinsky kecalek, ktory nicomu poriadne nerozumie, ale na vsetko ma nazor. Vsimol som si to uz davno predtym, nez sa stal ministrom:( Skoda ze sa mu neuslo nejake ine ministerstvo (idealne ministerstvo kultury).
Myslim ze tie tunely povodne vyhovovali, potom sa zmenila nejaka norma tak prestali vyhovovat. Tak niekedy v 80-tych rokoch to upravovali, aby to znovu vyhovovalo. Ale ta norma sa asi zase zmenila
Dotacie na dopravu su:
52,07 mil. bezne dotacie
29,1 mil. kapitalove
odrobinky za zlavy nad ramec regulacie (1. krat v roku 2003)
prispevky inych subjektov (zrejme len firmy ako HaPa, nejaka Vlkanova a pod.)
No este aby si nesuhlasil Z dopravnych fandov mam najzhodnejsie nazory s tebou a s Martykom, pretoze vy dvaja ste jednak podkuti teoreticky a jednak prakticky, a navyse mate zdravy rozum
He he, a vychytal som vam dvetisici prispevok
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Kami
Myslim, ze vyhody by prevazili, hoci to nadsenie patri do scifi. Tak ako trat do Szaszfalu (neviem ako sa to ma spravne pisat Szaszfalu, do Szaszfaly (?u?) ).