Reakcia na: Petik #1326:
Na Striebornom nie je ani problem s priestorom, trolik sa moze tocit ako stoja primestske autobusy, skor s tou premavkou. V spicke su problemove miesta (pre MHD) nasledovne - nabrezie, Strieborne namestie (most cez Bystricku), most cez Bystricku v Jakube (linka 43). Na tie som pocul najviac staznosti. Cize pridanie dalsieho spoja (vylukova otocka) by cez tyzden sposobilo len komplikacie. Po dokonceni Mladeznickej je to ine, len sa nahradi cast 24.Narodna je uz dokoncena, zhora po parcik je pesia zona, po Kuzmanicku pokracuje dlazba a dole k nabreziu je novy asfalt. Mimo planu sa spravila aj Horna Strieborna od Namestia po vyjazd z OTP banky. Len sa polozila dlazba. Dalsi usek po Strieborne je narocnejsi; treba realnejsie projekty na inzinierske siete a samozrejme peniaze.
Petik
Je tam sice malo miesta, ale jednostopa otocka pre linku tak malo frekventovanu ako L7, to by sa myslim celkom zvladlo. Hlavne pokial na tejto konecnej hned tocila naspat, tak by ziadny problem nebol. V pripade vyluky nabrezia, by sa tam musel dat zakaz zastavenia, aby sa tam mohlo tocit viac liniek. V pripade zatrolejovania Mladeznickej a zrusenia 24 by sa zaroven otockou na Striebornom namesti zlepsila moznost prestupu do Sasovej.
BTW Strieborne namestie je perfektna prilezitost pre podzemne garaze. Dufam ze ked to budu rekonstruovat, tak tam postavia aspon jedno podlazie garazi a Strieborne namestie sa skutocne stane namestim a nie parkoviskom. Nieco podobne by sa mohlo vybudovat aj v Narodnej pod ulicou a celym tym parcikom. Chapem ze nie su love, ale raz sa tento problem bude musiet riesit, pretoze aut bude stale pribudat.
Co sa tyka manipulacnych trati a spojok, nieco by sa mohlo vybudovat.
Napriklad v Bratislave si spominam na nejake trate v ulickach pri krizovatke Stefanikova x Hodzovo nam (Mierko), kde sa vsak neda normalne odbocit, lebo tam nie je vyhybka a na krizovatke su troleje tej manipulacnej trate vedene tak 10 cm nad normalnou tratou.
Podobnym sposobom by sa mohla vybudovat otocka na Hustaku (Vajanskeho namestie?), pripadne aj upravit krizovatka pod Krajskym uradom, aby v pripade nutosti mohlo rychle a jednoducho umoznit odbocenie z ul.(nam.) L.Stura k Usvitu.
Ak by sa vybudovala trat cez Karlovo do Sasovej, tak na Striebornom namesti by som nechal stalu manipulacnu otocku. V pripade trate na Mladeznicku by sa nemalo zabudnut na spojku Kyjevske namestie-Okruzna.