Dobrý deň, obrátil som sa na vašu stránku s nádejov,
že tu nájdem najnovšie aktualizované zmeny v cestovnom poriadku, konkrétne u linky 56. Na úvodnej stránke som sa skutočne dočítal, že spoje
......,56,... majú od 1.9.2003 zmenený cestovný poriadok, ale to bolo asi tak všetko. Pri poskytovaní informácií o spoji stále vychádzate z minuloročného cest. poriadku. Načo tam je? A keď už,je možné aspoň uviesť informáciu, že sa cest. poriadok aktualizuje? Alebo to tak nie je? Tvoria snáď spoje 54,55,56 nejakú výnimku? Ďakujem.
že tu nájdem najnovšie aktualizované zmeny v cestovnom poriadku, konkrétne u linky 56. Na úvodnej stránke som sa skutočne dočítal, že spoje
......,56,... majú od 1.9.2003 zmenený cestovný poriadok, ale to bolo asi tak všetko. Pri poskytovaní informácií o spoji stále vychádzate z minuloročného cest. poriadku. Načo tam je? A keď už,je možné aspoň uviesť informáciu, že sa cest. poriadok aktualizuje? Alebo to tak nie je? Tvoria snáď spoje 54,55,56 nejakú výnimku? Ďakujem.
a trate sa stavaju dalej.Navyse po dobudovani spojnice medzi Vlcincami a Solinkami bude mozne lubovolne menit trasovanie aj pri mimoriadnych situaciach,takze v ziadnom pripade nedojde k zablokovaniu celej siete.V BB je problem to nabrezie,ked tam nieco vybuchne,tak su vsetky troliky odrezane od stanice aj centra.Treba okruhovat.

Petik
Je tam sice malo miesta, ale jednostopa otocka pre linku tak malo frekventovanu ako L7, to by sa myslim celkom zvladlo. Hlavne pokial na tejto konecnej hned tocila naspat, tak by ziadny problem nebol. V pripade vyluky nabrezia, by sa tam musel dat zakaz zastavenia, aby sa tam mohlo tocit viac liniek. V pripade zatrolejovania Mladeznickej a zrusenia 24 by sa zaroven otockou na Striebornom namesti zlepsila moznost prestupu do Sasovej.
BTW Strieborne namestie je perfektna prilezitost pre podzemne garaze. Dufam ze ked to budu rekonstruovat, tak tam postavia aspon jedno podlazie garazi a Strieborne namestie sa skutocne stane namestim a nie parkoviskom. Nieco podobne by sa mohlo vybudovat aj v Narodnej pod ulicou a celym tym parcikom. Chapem ze nie su love, ale raz sa tento problem bude musiet riesit, pretoze aut bude stale pribudat.
Co sa tyka manipulacnych trati a spojok, nieco by sa mohlo vybudovat.
Napriklad v Bratislave si spominam na nejake trate v ulickach pri krizovatke Stefanikova x Hodzovo nam (Mierko), kde sa vsak neda normalne odbocit, lebo tam nie je vyhybka a na krizovatke su troleje tej manipulacnej trate vedene tak 10 cm nad normalnou tratou.
Podobnym sposobom by sa mohla vybudovat otocka na Hustaku (Vajanskeho namestie?), pripadne aj upravit krizovatka pod Krajskym uradom, aby v pripade nutosti mohlo rychle a jednoducho umoznit odbocenie z ul.(nam.) L.Stura k Usvitu.
Ak by sa vybudovala trat cez Karlovo do Sasovej, tak na Striebornom namesti by som nechal stalu manipulacnu otocku. V pripade trate na Mladeznicku by sa nemalo zabudnut na spojku Kyjevske namestie-Okruzna.