Dobrý deň, obrátil som sa na vašu stránku s nádejov,
že tu nájdem najnovšie aktualizované zmeny v cestovnom poriadku, konkrétne u linky 56. Na úvodnej stránke som sa skutočne dočítal, že spoje
......,56,... majú od 1.9.2003 zmenený cestovný poriadok, ale to bolo asi tak všetko. Pri poskytovaní informácií o spoji stále vychádzate z minuloročného cest. poriadku. Načo tam je? A keď už,je možné aspoň uviesť informáciu, že sa cest. poriadok aktualizuje? Alebo to tak nie je? Tvoria snáď spoje 54,55,56 nejakú výnimku? Ďakujem.
že tu nájdem najnovšie aktualizované zmeny v cestovnom poriadku, konkrétne u linky 56. Na úvodnej stránke som sa skutočne dočítal, že spoje
......,56,... majú od 1.9.2003 zmenený cestovný poriadok, ale to bolo asi tak všetko. Pri poskytovaní informácií o spoji stále vychádzate z minuloročného cest. poriadku. Načo tam je? A keď už,je možné aspoň uviesť informáciu, že sa cest. poriadok aktualizuje? Alebo to tak nie je? Tvoria snáď spoje 54,55,56 nejakú výnimku? Ďakujem.
a trate sa stavaju dalej.Navyse po dobudovani spojnice medzi Vlcincami a Solinkami bude mozne lubovolne menit trasovanie aj pri mimoriadnych situaciach,takze v ziadnom pripade nedojde k zablokovaniu celej siete.V BB je problem to nabrezie,ked tam nieco vybuchne,tak su vsetky troliky odrezane od stanice aj centra.Treba okruhovat.

Vladimír
Čo sa týka rozvoja trolejbusov, pripájam sa k Papyrovi a Jarovi. Žiadne technické limity pre TR sieť neexistujú. Ja som vo svojom úletnom linkovom vedení navrhol trolejbus z Vajanského nám. cez Strieborné nám. a Karlovo do Sásovej. Ak by existovala aj táto vetva, v prípade výpadku nábrežia (samozrejme jeho napájanie musí byť vhodne izolované od ostatnej siete) môžu mimoriadne jazdiť linky zo Sásovej na Fončordu cez Strieborné nám. A naopak, v prípade výpadku Karlova, možno chodiť okolo starej nemocnice. Nič, nie je obmedzené, len finančné zdroje!