Este k tej "mojej" otocke na Striebornom #1304, #1301).
Je tam sice malo miesta, ale jednostopa otocka pre linku tak malo frekventovanu ako L7, to by sa myslim celkom zvladlo. Hlavne pokial na tejto konecnej hned tocila naspat, tak by ziadny problem nebol. V pripade vyluky nabrezia, by sa tam musel dat zakaz zastavenia, aby sa tam mohlo tocit viac liniek. V pripade zatrolejovania Mladeznickej a zrusenia 24 by sa zaroven otockou na Striebornom namesti zlepsila moznost prestupu do Sasovej.
BTW Strieborne namestie je perfektna prilezitost pre podzemne garaze. Dufam ze ked to budu rekonstruovat, tak tam postavia aspon jedno podlazie garazi a Strieborne namestie sa skutocne stane namestim a nie parkoviskom. Nieco podobne by sa mohlo vybudovat aj v Narodnej pod ulicou a celym tym parcikom. Chapem ze nie su love, ale raz sa tento problem bude musiet riesit, pretoze aut bude stale pribudat.
Co sa tyka manipulacnych trati a spojok, nieco by sa mohlo vybudovat.
Napriklad v Bratislave si spominam na nejake trate v ulickach pri krizovatke Stefanikova x Hodzovo nam (Mierko), kde sa vsak neda normalne odbocit, lebo tam nie je vyhybka a na krizovatke su troleje tej manipulacnej trate vedene tak 10 cm nad normalnou tratou.
Podobnym sposobom by sa mohla vybudovat otocka na Hustaku (Vajanskeho namestie?), pripadne aj upravit krizovatka pod Krajskym uradom, aby v pripade nutosti mohlo rychle a jednoducho umoznit odbocenie z ul.(nam.) L.Stura k Usvitu.
Ak by sa vybudovala trat cez Karlovo do Sasovej, tak na Striebornom namesti by som nechal stalu manipulacnu otocku. V pripade trate na Mladeznicku by sa nemalo zabudnut na spojku Kyjevske namestie-Okruzna.
Je tam sice malo miesta, ale jednostopa otocka pre linku tak malo frekventovanu ako L7, to by sa myslim celkom zvladlo. Hlavne pokial na tejto konecnej hned tocila naspat, tak by ziadny problem nebol. V pripade vyluky nabrezia, by sa tam musel dat zakaz zastavenia, aby sa tam mohlo tocit viac liniek. V pripade zatrolejovania Mladeznickej a zrusenia 24 by sa zaroven otockou na Striebornom namesti zlepsila moznost prestupu do Sasovej.
BTW Strieborne namestie je perfektna prilezitost pre podzemne garaze. Dufam ze ked to budu rekonstruovat, tak tam postavia aspon jedno podlazie garazi a Strieborne namestie sa skutocne stane namestim a nie parkoviskom. Nieco podobne by sa mohlo vybudovat aj v Narodnej pod ulicou a celym tym parcikom. Chapem ze nie su love, ale raz sa tento problem bude musiet riesit, pretoze aut bude stale pribudat.
Co sa tyka manipulacnych trati a spojok, nieco by sa mohlo vybudovat.
Napriklad v Bratislave si spominam na nejake trate v ulickach pri krizovatke Stefanikova x Hodzovo nam (Mierko), kde sa vsak neda normalne odbocit, lebo tam nie je vyhybka a na krizovatke su troleje tej manipulacnej trate vedene tak 10 cm nad normalnou tratou.
Podobnym sposobom by sa mohla vybudovat otocka na Hustaku (Vajanskeho namestie?), pripadne aj upravit krizovatka pod Krajskym uradom, aby v pripade nutosti mohlo rychle a jednoducho umoznit odbocenie z ul.(nam.) L.Stura k Usvitu.
Ak by sa vybudovala trat cez Karlovo do Sasovej, tak na Striebornom namesti by som nechal stalu manipulacnu otocku. V pripade trate na Mladeznicku by sa nemalo zabudnut na spojku Kyjevske namestie-Okruzna.
Vladimír
Čo sa týka rozvoja trolejbusov, pripájam sa k Papyrovi a Jarovi. Žiadne technické limity pre TR sieť neexistujú. Ja som vo svojom úletnom linkovom vedení navrhol trolejbus z Vajanského nám. cez Strieborné nám. a Karlovo do Sásovej. Ak by existovala aj táto vetva, v prípade výpadku nábrežia (samozrejme jeho napájanie musí byť vhodne izolované od ostatnej siete) môžu mimoriadne jazdiť linky zo Sásovej na Fončordu cez Strieborné nám. A naopak, v prípade výpadku Karlova, možno chodiť okolo starej nemocnice. Nič, nie je obmedzené, len finančné zdroje!