Reply on: Petik #1326:
Na Striebornom nie je ani problem s priestorom, trolik sa moze tocit ako stoja primestske autobusy, skor s tou premavkou. V spicke su problemove miesta (pre MHD) nasledovne - nabrezie, Strieborne namestie (most cez Bystricku), most cez Bystricku v Jakube (linka 43). Na tie som pocul najviac staznosti. Cize pridanie dalsieho spoja (vylukova otocka) by cez tyzden sposobilo len komplikacie. Po dokonceni Mladeznickej je to ine, len sa nahradi cast 24.Narodna je uz dokoncena, zhora po parcik je pesia zona, po Kuzmanicku pokracuje dlazba a dole k nabreziu je novy asfalt. Mimo planu sa spravila aj Horna Strieborna od Namestia po vyjazd z OTP banky. Len sa polozila dlazba. Dalsi usek po Strieborne je narocnejsi; treba realnejsie projekty na inzinierske siete a samozrejme peniaze.
Majkl
otázka: Vlado=Vladimír?
Vlado: Tvoj nápad viesť trolejbusy po ulici
Pod stráňou je dosť nereálny, nakoľko je taká úzka, že sa tam dve autá ani nevyhnú.
I keď priznám sa, i ja som sa už pohrával s myšlienkou spojenia THK a Podlavíc. Pestovateľská je dosť široká, len asi posledných sto metrov je úzkych. To by sa dalo riešiť
zakrytím Tajovského potoka a rozšírením cesty. Nová autobusová linka by potom spájala
Mlynskú - THK a mesto. 34 by tým pádom mala už len 2 vetvy (Gaštanová a Skubín, čo by uľahčilo tvorbu a zjednodušilo cestovný poriadok).
Ad výstavba nových trolejbusových tratí: Sásovčania sa zrejme trolejbusov nedočkajú,
lebo pomer výkonov autobusy:trolejbusy je už takmer optimálny (max 50/50) a nie je technicky
možné trolejbusovú sieť ďalej rozširovať (ak by v Sásovej boli trolejbusy, pomer by bol
cca 70/30 a pri výluke by nebolo možné zabezpečiť náhradnú dopravu - nebol by dostatok
autobusov). Takže výhľadovo sa počíta najmä s dostavaním tratí na Fončorde + eventuelne oblasť
HM Tesco.