Dobrý deň,
práve včera som s radosťou využila ponuku uvedenú na tejto stránke ohľadne cestovného poriadku MHD v Banskej Bystrici, konkrétne mi išlo o linky č. 1, 3 a 34. Hneď som sa podľa nich chcela aj orientovať. Avšak na moje prekvapenie som zistila hneď na autobusovej zasátvke: THK - Spoje a Tajovského - SOUS, že vytlačené časy vôbec nezodpovedajú novým uvedeným na zastávkach platných od 30.06.2003. Z čoho vyplýva tento rozdiel???
práve včera som s radosťou využila ponuku uvedenú na tejto stránke ohľadne cestovného poriadku MHD v Banskej Bystrici, konkrétne mi išlo o linky č. 1, 3 a 34. Hneď som sa podľa nich chcela aj orientovať. Avšak na moje prekvapenie som zistila hneď na autobusovej zasátvke: THK - Spoje a Tajovského - SOUS, že vytlačené časy vôbec nezodpovedajú novým uvedeným na zastávkach platných od 30.06.2003. Z čoho vyplýva tento rozdiel???
Majkl
otázka: Vlado=Vladimír?
Vlado: Tvoj nápad viesť trolejbusy po ulici
Pod stráňou je dosť nereálny, nakoľko je taká úzka, že sa tam dve autá ani nevyhnú.
I keď priznám sa, i ja som sa už pohrával s myšlienkou spojenia THK a Podlavíc. Pestovateľská je dosť široká, len asi posledných sto metrov je úzkych. To by sa dalo riešiť
zakrytím Tajovského potoka a rozšírením cesty. Nová autobusová linka by potom spájala
Mlynskú - THK a mesto. 34 by tým pádom mala už len 2 vetvy (Gaštanová a Skubín, čo by uľahčilo tvorbu a zjednodušilo cestovný poriadok).
Ad výstavba nových trolejbusových tratí: Sásovčania sa zrejme trolejbusov nedočkajú,
lebo pomer výkonov autobusy:trolejbusy je už takmer optimálny (max 50/50) a nie je technicky
možné trolejbusovú sieť ďalej rozširovať (ak by v Sásovej boli trolejbusy, pomer by bol
cca 70/30 a pri výluke by nebolo možné zabezpečiť náhradnú dopravu - nebol by dostatok
autobusov). Takže výhľadovo sa počíta najmä s dostavaním tratí na Fončorde + eventuelne oblasť
HM Tesco.