Dobrý deň, obrátil som sa na vašu stránku s nádejov,
že tu nájdem najnovšie aktualizované zmeny v cestovnom poriadku, konkrétne u linky 56. Na úvodnej stránke som sa skutočne dočítal, že spoje
......,56,... majú od 1.9.2003 zmenený cestovný poriadok, ale to bolo asi tak všetko. Pri poskytovaní informácií o spoji stále vychádzate z minuloročného cest. poriadku. Načo tam je? A keď už,je možné aspoň uviesť informáciu, že sa cest. poriadok aktualizuje? Alebo to tak nie je? Tvoria snáď spoje 54,55,56 nejakú výnimku? Ďakujem.
že tu nájdem najnovšie aktualizované zmeny v cestovnom poriadku, konkrétne u linky 56. Na úvodnej stránke som sa skutočne dočítal, že spoje
......,56,... majú od 1.9.2003 zmenený cestovný poriadok, ale to bolo asi tak všetko. Pri poskytovaní informácií o spoji stále vychádzate z minuloročného cest. poriadku. Načo tam je? A keď už,je možné aspoň uviesť informáciu, že sa cest. poriadok aktualizuje? Alebo to tak nie je? Tvoria snáď spoje 54,55,56 nejakú výnimku? Ďakujem.
a trate sa stavaju dalej.Navyse po dobudovani spojnice medzi Vlcincami a Solinkami bude mozne lubovolne menit trasovanie aj pri mimoriadnych situaciach,takze v ziadnom pripade nedojde k zablokovaniu celej siete.V BB je problem to nabrezie,ked tam nieco vybuchne,tak su vsetky troliky odrezane od stanice aj centra.Treba okruhovat.

Majkl
otázka: Vlado=Vladimír?
Vlado: Tvoj nápad viesť trolejbusy po ulici
Pod stráňou je dosť nereálny, nakoľko je taká úzka, že sa tam dve autá ani nevyhnú.
I keď priznám sa, i ja som sa už pohrával s myšlienkou spojenia THK a Podlavíc. Pestovateľská je dosť široká, len asi posledných sto metrov je úzkych. To by sa dalo riešiť
zakrytím Tajovského potoka a rozšírením cesty. Nová autobusová linka by potom spájala
Mlynskú - THK a mesto. 34 by tým pádom mala už len 2 vetvy (Gaštanová a Skubín, čo by uľahčilo tvorbu a zjednodušilo cestovný poriadok).
Ad výstavba nových trolejbusových tratí: Sásovčania sa zrejme trolejbusov nedočkajú,
lebo pomer výkonov autobusy:trolejbusy je už takmer optimálny (max 50/50) a nie je technicky
možné trolejbusovú sieť ďalej rozširovať (ak by v Sásovej boli trolejbusy, pomer by bol
cca 70/30 a pri výluke by nebolo možné zabezpečiť náhradnú dopravu - nebol by dostatok
autobusov). Takže výhľadovo sa počíta najmä s dostavaním tratí na Fončorde + eventuelne oblasť
HM Tesco.