Este k tej "mojej" otocke na Striebornom #1304, #1301).
Je tam sice malo miesta, ale jednostopa otocka pre linku tak malo frekventovanu ako L7, to by sa myslim celkom zvladlo. Hlavne pokial na tejto konecnej hned tocila naspat, tak by ziadny problem nebol. V pripade vyluky nabrezia, by sa tam musel dat zakaz zastavenia, aby sa tam mohlo tocit viac liniek. V pripade zatrolejovania Mladeznickej a zrusenia 24 by sa zaroven otockou na Striebornom namesti zlepsila moznost prestupu do Sasovej.
BTW Strieborne namestie je perfektna prilezitost pre podzemne garaze. Dufam ze ked to budu rekonstruovat, tak tam postavia aspon jedno podlazie garazi a Strieborne namestie sa skutocne stane namestim a nie parkoviskom. Nieco podobne by sa mohlo vybudovat aj v Narodnej pod ulicou a celym tym parcikom. Chapem ze nie su love, ale raz sa tento problem bude musiet riesit, pretoze aut bude stale pribudat.
Co sa tyka manipulacnych trati a spojok, nieco by sa mohlo vybudovat.
Napriklad v Bratislave si spominam na nejake trate v ulickach pri krizovatke Stefanikova x Hodzovo nam (Mierko), kde sa vsak neda normalne odbocit, lebo tam nie je vyhybka a na krizovatke su troleje tej manipulacnej trate vedene tak 10 cm nad normalnou tratou.
Podobnym sposobom by sa mohla vybudovat otocka na Hustaku (Vajanskeho namestie?), pripadne aj upravit krizovatka pod Krajskym uradom, aby v pripade nutosti mohlo rychle a jednoducho umoznit odbocenie z ul.(nam.) L.Stura k Usvitu.
Ak by sa vybudovala trat cez Karlovo do Sasovej, tak na Striebornom namesti by som nechal stalu manipulacnu otocku. V pripade trate na Mladeznicku by sa nemalo zabudnut na spojku Kyjevske namestie-Okruzna.
Je tam sice malo miesta, ale jednostopa otocka pre linku tak malo frekventovanu ako L7, to by sa myslim celkom zvladlo. Hlavne pokial na tejto konecnej hned tocila naspat, tak by ziadny problem nebol. V pripade vyluky nabrezia, by sa tam musel dat zakaz zastavenia, aby sa tam mohlo tocit viac liniek. V pripade zatrolejovania Mladeznickej a zrusenia 24 by sa zaroven otockou na Striebornom namesti zlepsila moznost prestupu do Sasovej.
BTW Strieborne namestie je perfektna prilezitost pre podzemne garaze. Dufam ze ked to budu rekonstruovat, tak tam postavia aspon jedno podlazie garazi a Strieborne namestie sa skutocne stane namestim a nie parkoviskom. Nieco podobne by sa mohlo vybudovat aj v Narodnej pod ulicou a celym tym parcikom. Chapem ze nie su love, ale raz sa tento problem bude musiet riesit, pretoze aut bude stale pribudat.
Co sa tyka manipulacnych trati a spojok, nieco by sa mohlo vybudovat.
Napriklad v Bratislave si spominam na nejake trate v ulickach pri krizovatke Stefanikova x Hodzovo nam (Mierko), kde sa vsak neda normalne odbocit, lebo tam nie je vyhybka a na krizovatke su troleje tej manipulacnej trate vedene tak 10 cm nad normalnou tratou.
Podobnym sposobom by sa mohla vybudovat otocka na Hustaku (Vajanskeho namestie?), pripadne aj upravit krizovatka pod Krajskym uradom, aby v pripade nutosti mohlo rychle a jednoducho umoznit odbocenie z ul.(nam.) L.Stura k Usvitu.
Ak by sa vybudovala trat cez Karlovo do Sasovej, tak na Striebornom namesti by som nechal stalu manipulacnu otocku. V pripade trate na Mladeznicku by sa nemalo zabudnut na spojku Kyjevske namestie-Okruzna.
Petik
Premava tam zrejme len par liniek, vacsinou som videl nizkopodlazne Ikarusy, jednu Karosu Citybus, jednu klasicku Karosu 95? a jednu Karosu SL11 s cervenym naterom. SL11 jazdila na linkach 99 a 20. 99 je nejaka okruzna linka, 20 neviem -asi tiez. Riadila to zena a ked som sa k autobusu priblizil s fotoaparatom, rychle vystupila a schovala sa v parku:) O chvilu vykukla a ked videla, ze stale fotim, schovala sa zas
Zakladne cestovne je 8Kc, na SL11 25Kc alebo 30Kc.
Cestovny poriadok liniek nie je intervalovy, nieco na sposob BB, ale vyvesky su pekne (pondelok-piatok, sobota, nedela, prazdniny, trasa), chyba len chronometraz.
Do MHD patri aj pozemna lanovka (nieco ako Petrin, Hrebienok - len strmsi kopec), cestovne 50Kc spiatocny, ale ak chcete mat peknu vyhliadku na promenadu, staci sa vyviest na Jeleni skok (medzistanica) za 15 Kc, a odtial peso smer uz si nepamatam (asi vyhliadka Petra Velkeho).
Vcelku pekne mesto, pokial Vam neprekaza nadmerna koncentracia (60-70%) ludi ruskych narodnosti. Restauracie na promenade su neuveritelne predrazene, mal som pivo za 50Kc a vepro-knedlo za 120Kc. Mimo promenady to bude asi ceska klasika.
Cestou domov sa mi pokazilo auto, ale po otvoreni a zatvoreni motora sa zazracne pohlo a vydrzalo az domov :-0